Renault Thalia

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Monro 5. 9. 2005 11:36

Já teda jsem na pazvuky děsnej, slyším trávu růst :D V autě je klid, ale už mám na nějaký cvrčky podezření, hlavně v zadních sloupcích. Jinak jak je to s mazáním? Zdá se mi , že zámky a táhla na dveřích a tak, jsou až přehnaně suché , nechtělo by to namazat? A zdražujou nám ku..y benzín....ale za ten zvuk nad 4000 ot. to stojí za to, pár bláznů s TDi a čmoudem za zadkem už jsem stihnul vybláznit. Jinak v těhle dnech skejsnout v Praze v kolonách: spotřeba nic moc (poslední nádrž asi 6,9, z toho 5hodin v kolonách), ale klima k nezaplacení :lol: Tak ať nám to šlape :wink:
old: Thalia Expression Clima 1.4 16V, r.v.2005
new: Megane III Grandtour Expresion 1.6 16V /110k, 6R , 2009 + aut. klima
Monro
Nováček

Odeslat příspěvekod JanQ 5. 9. 2005 11:55

jj klimoska je super v poslednich dnech velmi vyuzivana....az to zajedes myslim ze budes prekvapenej jak ta 16V jede a i spotreba neni nejak hrozna viz o par prispevku vyse...i kdyz to je tezky:),tak zkus tech prvnich 1t kilometru pres ty 3500ot nechodit...ja to vydrzel a myslim ze jsem ji zajel docela slusne,spotreba/dynamika apod.....tech 200kmh tacho jsem opravdu po D1 jel ve dvou lidech,psal jsem to vyse,jinak neni problem drzet krok a bejt treba i rychlejsi nez kW srovnatelny tdi v oktavkach I,II apod...vzdyt mame lehce pres 1tunu a to je znat...kolega v praci ma Mondeo kombi tdci a ma o 500kg vic....
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 5. 9. 2005 14:07

no ono i ten 8V 55kW je celkem slusnej motor, hlavne kdyz se vytaci nad 4000rpm :) Je sice pravda ze uz ve vysich rychlostech ten zatah uz neni takovy ale presto je to dobre.
Kdyby jste byl nekdo s okoli Tabora s Thalii, 16V nebo 8V tak bysme mohli zkusit jak nam to jede :) Samozrejmne ze na mistnim letisti.. ;)
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 5. 9. 2005 16:35

No az pojedu nekdy kolem Tabora tak se urcite ozvu...jinak moje bejvala Felicia byla taky 8V mpi a ta dobre tahala tak do tech 4000ot,potom uz bylo slyset jak se ten motor trapi a zacina vic rvat nez jet...ale 165 tacho jsem s ni jel....
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Monro 5. 9. 2005 17:09

Měl jsem různá auta a měl jsem je rád. A ten výkon jsem používal hlavně pro nějaký moment předjetí nebo zvládnutí naloženýho auta. Považuju se už za staršího Mr. Green a tak závodů se jaksi nezůčastňuji. Navíc i ta spotřeba pak zbytečně roste. Jsem jak ten pan doktor......."já se kochám "..... ve velký rychlosti už jsou to jen šmouhy :wink: Rád se taky s někým časem setkám. Tohle auto mám po dobrý užitek a nechci se nijak chlubit. Je spoustu fajn aut. Ovšem jde i o peníze. A to vyhrálo. Tak se přeškoluju na benzín, protože teď jsem naposled měl 2.1 TD v citráku a pánové to byl kočár! Krouťák 250Nm...ale rozhoduje víc věcí a auto je jenom věc, tak člověk nesmí na tom tak ulpívat. Zdravím thaliáky 8)
old: Thalia Expression Clima 1.4 16V, r.v.2005
new: Megane III Grandtour Expresion 1.6 16V /110k, 6R , 2009 + aut. klima
Monro
Nováček

Odeslat příspěvekod JanQ 11. 9. 2005 11:21

Nevite teda jak to je s tim cervenym polem na otackomeru..u Thalie zadny neni
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OndraZX 11. 9. 2005 12:29

JanQ píše:Nevite teda jak to je s tim cervenym polem na otackomeru..u Thalie zadny neni


Mi v Renaultu rekli - Cervene pole vas nemusi zajimat - je tam omezovac - takze vytacim az to "zacukani" :D
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OndraZX 11. 9. 2005 12:41

Jarda2 píše: Jinak ta pětka je poměrně krátká, což přispívá dynamice a zárověň trochu zvyšuje spotřebu při vyšších rychlostech (hlavně na dálnicích)a/quote]

To je pravda - kdyby to melo 6 stupen tak by to bylo boží.
Ja pokud jedu klidne, tak petku bez problemu zaradim i pri 70km/h - a jsem schopen zrychlovat a netrapit motor. Ale je jasne ze pri max. rychlosti 186km/h uz to toci jako blazen.
Je to dobre na dalnici - do kopcu jedete svizne na 5 pr. stupen, ale pri rychlosti 160km/h to zere cca 9-10l, pri 180km/h tak 12l. (pri 90km/h cca 4-5l) :?
Je to proste zprevodovane pro dodrzovani rychlostnich limitu - ono to jede slusne (hlavne zrychleni i oproti jinym autum napr. ze 120km/h na 160km/h na dalnici - to se Oktavky se sportovni TDI nechytaji) ale minusem je ta vetsi spotreba - to si kazdy musi vybrat co je mu milejsi.
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 11. 9. 2005 14:33

Musim s tebou souhlasit ze zrychleni z tech 120kmh az nekam k tem cca 170kmh je opravdu velmi svizne a dieselovy supersporty prestavaji byt supersporty:)
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jarda2 11. 9. 2005 19:13

OndraZX píše:
JanQ píše:Nevite teda jak to je s tim cervenym polem na otackomeru..u Thalie zadny neni

Mi v Renaultu rekli - Cervene pole vas nemusi zajimat - je tam omezovac - takze vytacim az to "zacukani" :D
To je pravda. Jen je dobré si zapamatovat otáčky max. výkonu, protože točit to za ně nemá smysl.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 11. 9. 2005 23:00

Maximalni vykon nabizi 16V pri 4000ot/min 127Nm,coz je na 5ku 130kmh a 72kW pri 6000ot/min...jako nejezdit vic jak tech 130?
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tech 11. 9. 2005 23:41

JanQ píše:Musim s tebou souhlasit ze zrychleni z tech 120kmh az nekam k tem cca 170kmh je opravdu velmi svizne a dieselovy supersporty prestavaji byt supersporty:)


Ha ha velmi svižné , co si pod tím pojmem představuješ?Hoši vy si tady chválíte to svý autíčko , fakt zábava číst. :tleskani
Nechci pomlouvat, ale to auto je tak hnusný....na druhou stranu, poměr cena výkon je fakt OK.To se musí uznat. :wink:
Tech
Nováček

Odeslat příspěvekod JanQ 12. 9. 2005 12:07

Hnusny nehnusny,vec nazoru,ale ceska supersportovni modla,diesel pro masy O2TDI Elegance nejlepe Combi mi proste neujede anebo zatim ani jedna neujela ani do kopce a ze jich to zkousela spousta....takze velmi svizne....
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OndraZX 12. 9. 2005 13:12

JanQ píše:Maximalni vykon nabizi 16V pri 4000ot/min 127Nm,coz je na 5ku 130kmh a 72kW pri 6000ot/min...jako nejezdit vic jak tech 130?

Presne tak, pokud potrebuji jet "sportovneji" (predjizdeni, blbnuti), tak otacky mam min. 4000 a vytacim to do cca 6000ot/min, pod 4000 ot/min to je nuda :D
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jarda2 12. 9. 2005 15:45

JanQ píše:Maximalni vykon nabizi 16V pri 4000ot/min 127Nm,coz je na 5ku 130kmh a 72kW pri 6000ot/min...jako nejezdit vic jak tech 130?
Zřejmě jsi chtěl napsat max. kroutící moment při 4000 ot/min. :lol: Tedy nevytáčet to nad 6000 ot/min.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků