Renault Safrane

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Koby 24. 10. 2006 15:47

[quote="bóďa"tnechapu kde vsichni porad berete, ze je to poruchovy auto. z vlastni zkusenosti vim (pětinásobný), ze to vubec neni poruchovy auto. A když se nám už něco už teda vy*ere tak si to opravíme sami a ne že s tim musime jet do servisu jak nejaky trubky. Ale spíš to rozebíráme proto, protože něco vylepšujem, měníme za lepší, novější, elektrický a tak.... ale vsichni jen: jezis to je velky obsah, to hodne zere a je na to velka pojistka a je, tam je vsechno v elektrice, to kdyz se neco vysere a je, na to musej bejt nahradni dily strasne drahy. Ti cesi jsou strasny,... /quote]

O velkym obsahu a že to hodně řere a o vleký pojistce tady neni psáno ani slovo :)
Jsou tady zkušeností majitelu a jim blízkých a každej na to auto nadává :) Stačí se podívat na nějaký statistiyk poruchovosti...
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bóďa 24. 10. 2006 16:59

Aha... tak to jo. každej na ně nadává. Dyk všichni mí známý a z rodiny co maj safrany tak na na ně nadávaj a každou chvilku jsou v servise :D . Já to řikam pořád. Tohle fórum je nějaký divný. Proč asi? Protože se tu bavěj lidi, který by si nedokázali auto snad ani umýt :D
N5110->cmd-j6->N5210->N6230
bóďa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bóďa 24. 10. 2006 17:00

jinak kde se prosimtě takova statistika poruchovosti bere??? mě je to jedno, je mi jasný že všichni máte koktávky a fáblije, který jsou v tabulce poruchovosti přece na prvnim místě :D. A volant k tomu je jenom za příplatek.
N5110->cmd-j6->N5210->N6230
bóďa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek71 24. 10. 2006 17:25

[quote="bóďa"tA když se nám už něco už teda vy*ere tak si to opravíme sami a ne že s tim musime jet do servisu jak nejaky trubky. Ale spíš to rozebíráme proto, protože něco vylepšujem, měníme za lepší, novější, elektrický a tak.... e/quote]

Vieš...lenže večšina ľudí má auto na jazdenie a naozaj ho vie akurát tak umyť (aj to už večšinou umýva v umyvárke), príp. doliať vodu do ostrekovačov a sem-tam skontrolovať olej. Priznávam, že som jeden z nich.

A preto ma u auta nezaujíma, že keď sa pos*ere, tak si ho opravím sám...neopravím, nemám na to náladu ani znalosti a zručnosť. Chcem jazdiť a ak sa niečo vysype, chcem to mať opravené čo najskor a bohužiaľ mi neostáva nič iné len servis. Preto preferujem spoľahlivé auto pred nejakou "hračkou", ktorá je sice možno fajn, ale ležať pod tým, to nie je moje hobby :-)

PS: A nepovažujem sa za trubku preto, že si neviem opraviť auto, to naozaj nie :-)
Lexus GS 450h Premium 2013
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X) + LibreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JirkaK 24. 10. 2006 20:07

U Renaultů je zajímavé, že u těch kteří si auto opravují sami, převažuje spokojenost se spolehlivostí. U těch, kteří mají k autu čistě uživatelský vztah, a se vším jezdí do servisu, převažují nářky nad nespolehlivostí a strašnými cenami za opravy. Taže jde o to, zda jsou takové trubky francouzští inženýři a montážní dělníci, a nebo spíš čeští servisáci.
Tragédie této země spočívá v tom, že vždy když se v ní začne náhodou dařit lépe, přijdou politici a ve jménu vyšších zájmů všechno zkurví.
Líp už bylo......
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bóďa 27. 10. 2006 18:13

no to neřikám, servis drahej je. musíte počítat s nějakými těmi náklady jen ze začátku, když si safrane koupíte. samozřejmě když jsou prasklé pneumatické tlumiče, tak tam asi nové za 30 000 jeden dávat nebudete, ale dáte tam normální. když máte auto jen na ježdění, tak odloupaný lak z kol, kvůli soli vás asi trápit nebude, stejně jako maska oprejskaná od kamínku. teď opravdu nelžu, co si táta koupil safrane (1999) tak jediná věc, kterou měnil byl dekodér, kterej se zbláznil, kterej v tý době stál nějakejch 15 000, to jsme měli jen tohodle safrana, takže jsme to museli koupit u renaultu. safrane na náhradní díly jentak někdo v té době neměl. jinak samozřejmě takové věci jako žárovky, olej, náplně a tak :). jo a teď jsem si ještě vzpomněl, že párkrát zablbly kabely u řídící jednotky, protože auto bylo bourané na pravý roh (což jsme zjistili až po nějaké době), kde řídící jednotka je. ale stačilo s tím zahýbat a šlo to :). pak jsme přišli na to, kde je blbý kontakt a opravili jsme to. to jediné dvě věci. bratr svého safrana kupoval s tím, že je prasklé těsnění pod některou hlavou, bo hlava. takže jsme měnili motor, jinak toť vše :D. bratr, co si nedávno koupil baccaru tak jsme na ní dělali kola, vyměňovaly nehezké díly (karosářské, i jiné) a vyměňovali jsme právě pneumatické tlumiče, aby vše fungovalo tak jak má. pak ještě nějaké věci jako olej, ložisko v kole, nešly sahary, protože chudák stál asi půl roku na parkovišti tak kabely byly zoxidované a byla vyprahlá kapota. byla prostě uplně matná jak do ní pařilo sluníčko. to jsme ale rozleštili krásně takovejma profi pastama na vrtačku,.... jinak jsme na tom prostě vyměnovali takový blbiny, jako zadní nárazník, zadní kufr. víko a tak. prostě kdyby sme to měli nechat vyměnit v servisu tak se na to rozhodně vykašlem žejo. kámoš co si taky nedávno koupil safrana tak tomu jsme tam akorát davali dopředu místo pneu tlumičů normální, protože měl utržený potenciometr(taky to stalo nekde na prakovisti, takze urezly,...), takze se chudáci pořád dofukovaly a praskly i s pružinama :(,
N5110->cmd-j6->N5210->N6230
bóďa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OS 27. 10. 2006 19:03

bóďa: A není škoda vyhodit pneu odpružení a dát tam jen obyč? Já vím, že je to drahý, ale stejně.
Ještě, že Citroen mám hydropérovaní levnější.
OS
Inventář

Odeslat příspěvekod bóďa 28. 10. 2006 11:21

samozřejmě je to škoda, když je v celym autě ten systém, hadičky, kabeláž, ty čidla a kdesi cosi.a ze tam tech cidel je. pneu tlumiče jsme samozřejmě nevyhodili, jen potřebujeme sehnat nějakou firmu, která by je zrepasovala, tj. "nalisovat" tam jen ty samotny gumovy mechy. jinak péra jsme teda vyhodili. ty se ale daj jednoduse sehnat, kdyz by mel nekdo prdly ty mechy tak nemusi mit vdycky prdly i pera,.... to byste nevěřili, ale jak se tomu kamarádovi utrhlo to čidlo (bylo utžený), tak jak se to nafukovalo, tak ty pružiny praskly naprosto přesně stejně. i ten zlom byl k nerozeznání. zaměnili byste ty kusy.
N5110->cmd-j6->N5210->N6230
bóďa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kachna jan 7. 4. 2007 20:07

Já nevím pánové,nemohu tady moc mluvit o spolehlivosti Safrána,mám to teprv 3 měsíce..Věřím že nebýt toho že jsem koupil zrovna bouraný kus (celý L bok) tak by byl bez problémů!Musej jsem vyměnit silenblok na L P ramenu,a zadní silenblok na tlumiči jsem opravil (uložení tlumiče) protože se mi nechce za něj dávat 2000..Další problém jsem si způsobil sám.Vytočil jsem motor až do otáček které se mu nelíbili a odešlo čidlo teploty...Jo a bohužel nějakej dobytek vyoperoval něco od klimi z motoru,takže tam mám dvě hadice ukončený paticema a Ho*no z toho.....Ale s tím jak tu někdo řekl že kdo si to umí opravit si nestěžuje tak s tím jen souhlasím :tleskani
Kachna jan
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků