Renault Safrane

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JirkaK 19. 9. 2005 20:24

S tou hlavou by jsme se nějak dohodli, zbytek motoru vypadá v pohodě, ale hlava a především jeden výfukový ventil - no, stará hajtra není co bejvala... I když v neděli jsem to všechno poctivě přešel a seřídil na spodní mez tolerance a vypadá to o něco lepší.
Takže díky za nabídku, mail by měl být v záhlaví odpovědi nebo na stránkách. Jo, jsou moje, přiznávám se.
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ##_## 24. 11. 2005 15:53

Trošku to tady obnovím.

K Safranu mám vypěstovaný citový vztah, doma jsme měli od roku 1994 do 2000 dva kusy. Nejdříve 2.2 101kW, najeto cca 250 000km (celou dobu v pořádku, ke konci praskla hlava válců), pak 3.0V6 naprosto bez problémů. Oba byli v plné palbě, černá kůže, dofukování sedadel, dvouzónová klima atd. atd., fakt to byli nejlepší a hlavně nejpohodlnější auta (ta sedadla -> mňam mňam). která jsme kdy měli. Za chvíli mi je 18náct, dělám řidičák a chtěl bych to auto, jsem zvědav, jak mi to projde doma :lol: A až nebudu vědět co s penězma, tak Baccara Biturbo je jasná volba :wink:
##_##

Odeslat příspěvekod QX 24. 11. 2005 23:19

A kdyz se pak na ty Baccare Biturbo neco posere, tak to je minimalne na provaz, protoze nahradni dily jsou drahy jako kurwa i na normalniho Safrana ...
QX
Nováček

Odeslat příspěvekod ignorizer 22. 1. 2006 01:01

Taky jsem mel Safrana, 2,5TD. Svezeni super, ale porad se neco sralo a kdyz uz to bylo neunosne tak jsem ho prodal a koupil oktavku. Na vrakovisti koupis na safrana vsechno, teda alespon na bezne modely, coz biturbo rozhodneneni. Je to fakt super kara, ale porad nejakej problem. Fakt jsem vic servisoval nez jezdil a zavady se opakovaly.
Kamaradovi bych ho asi rozmluvil.
ignorizer
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 22. 1. 2006 12:43

JirkaK píše:2,2 79 kW, přes 300 000 a šlape jako hodinky? Tak to máš docela kliku... Já tam mám 205 tkm, ve 145 jsem dělal výbrus............/quote]


Ono nejde o to,co je za číslo na budíku,ale jak jsou ty km najety a kolik je jich SKUTEČNĚ najeto.. :)
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 22. 1. 2006 13:07

já nevim o safranech se toho moc pěkného neříká-prý to je samý problém s elektrikou a motory jsou jen málokteré dobré
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod JirkaK 22. 1. 2006 19:59

MAN737 píše:
JirkaK píše:2,2 79 kW, přes 300 000 a šlape jako hodinky? Tak to máš docela kliku... Já tam mám 205 tkm, ve 145 jsem dělal výbrus............/quote]

Ono nejde o to,co je za číslo na budíku,ale jak jsou ty km najety a kolik je jich SKUTEČNĚ najeto.. :))/quote]

Jo, souhlas, ale ty zase nevíš to co já - mám totiž k tomu autu originální švýcarskou servisku, kde jsou zapsané každý rok emise a počet km. Takže leda by někdo musel za poslední rok před prodejem do ČR najet strašně moc km.
Pravděpodobnější je, že se s tím autem jezdily převážně krátké cesty se samými studenými starty, a šetřilo se na oleji, a to žádný motor dlouho nevydrží. Možná to auto ještě někdo pořádně prohnal při převozu na plný plyn přes německou dálnici se starým olejem (tomu by odpovídaly zapečené pístní kroužky) a když jsem po koupi v dobré víře nalil polosyntetiku 10W40 předepsanou výrobcem, tak ta rozpustila usazeniny a dílo zkázy bylo dokonáno.
Ale naštěstí dnes 60 tkm po výbrusu má auto emise jako když bylo nové, oleje vezme tak litr na 10 000 km a po pečlivém seřízení na dolní limit ventilové vůle i ty rozvody celkem ztichly. Takže zatím jsem celkem spokojený.
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bóďa 7. 2. 2006 16:28

chlapi, nechci vám do toho kecat, ale tak "trochu" se o safrany zajímam. zvlášť o biturba a veřte mi, že repase jednoho turba na biturbo fakt nestojí 60 000,- :D jedno nový originální turbo KKK stojí 43 tis a druhý 44 tis. to na takový auto neni moc, když si vezmete, že když bylo nový, tak stálo několik milionů. Zvlášť baccara. A taky mi věřte, že to s tou elektronikou a motorem 3,0 V6i 12v (phase 1) jsou jen žvásty. když se s 3,0 jede normálně, tak je průměr max. 10,0. když se člověk hodně snaží, tak se dá jet i za 7/100. ale k tomu to auto není. jinak za 50 000,- máte safrana 3,0 v plný palbě - el. podvozek, vše v el. (vešchny sedačky vč. zadních okna, klima atd. atd.), kůže, a takový různý blbosti jako ergomatic (pneumatické vaky v sedačkách - dají se jednotlivě jedním tlačítkem dofouknout a vyfouknout. Je jich tam pět.) Ten v6i hodně vydrží, protože neni nadupanej. na svůj obsah má malý výkon. 170 koní. Ten novější (24 ventil, dával se např. do 406 coupe) je už silnější, ale za to nemá na vybranou mezi manuální a automatickou převodovkou, ale jen automatickou. 190 koní. a ten 2,5 od volva je fakt dobrej. 164 koní. biturbo má jeden můj známý. no - známý....známý kvůli tomu biturbu a autech vůbec...
a koukněte na www.xiuing.net a pak eště na http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... 15&start=0
tam jsem jako řepa.
Naposledy upravil bóďa dne 9. 2. 2006 18:02, celkově upraveno 1
N5110->cmd-j6->N5210->N6230
bóďa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bóďa 7. 2. 2006 16:44

...a vyrobylo se jich 1860
N5110->cmd-j6->N5210->N6230
bóďa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bóďa 17. 10. 2006 10:44

jentak abyste byli v obraze: tak brácha má safrana 3.0 V6i Baccara v manuálu, táta má safrana 3.0 V6i RXE, druhej brácha měl safrana 3.0 V6i RXE, ale naboural ho tak, že je hnutá celá kastle a má zbořenej A sloupek tak :hm . tim se přesvědčil že je to dost bezpecny auto (jesli mu to vyjde, tak na jare pude do biturba) a kámoš má safrana 3.0 V6i RXE v automatu jinak: www.safrane.wz.cz
N5110->cmd-j6->N5210->N6230
bóďa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JirkaK 17. 10. 2006 22:19

Tohle je zajímavé - kdekdo tady reje do Safranu Biturba, co stojí repase turba. Jsem zvědavý, kolik z nich si nadšeně koupí koncernové 1.4 TSI.
Tragédie této země spočívá v tom, že vždy když se v ní začne náhodou dařit lépe, přijdou politici a ve jménu vyšších zájmů všechno zkurví.
Líp už bylo......
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 17. 10. 2006 22:45

Známej měl Safrane v roce 2002. nevim jakej motor, nevim nic, to uznávám. Ale po 3/4 roce ho prodal. Na servise nechal sto tiscíc ani nevěděl jak a to zdaleka nebyl konec. Neřekl bych špatnej kus, mechanik mu říkal, že u těhel aut je to běžný. naštěstí to nějak dobře prodal, takže na tom až zas moc netratil, ale stejně. Já bych to přirovnal k takovýmu Scorpiu :)
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 17. 10. 2006 22:48

U Francouzu byva problem s prilis slozitymi auty, jejichz komplexnost prevysuje schopnosti francouzskych delniku. Ty Safranes byly naprosto typickym prikladem hesla: "kdyz chces vice nez muzes". Mel jsem par znamych co propadli jejich kouzlu a byla to opravdu uzasna auta v tech nemalo okamzicich kdy vsechno fungovalo. :-)
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 17. 10. 2006 23:03

Co jsem si ted zpětně pročetl, tak jsem asi nebyl první kdo měl podobnou zkušenosti s timhle autem :)
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bóďa 24. 10. 2006 15:32

nechapu kde vsichni porad berete, ze je to poruchovy auto. z vlastni zkusenosti vim (pětinásobný), ze to vubec neni poruchovy auto. A když se nám už něco už teda vy*ere tak si to opravíme sami a ne že s tim musime jet do servisu jak nejaky trubky. Ale spíš to rozebíráme proto, protože něco vylepšujem, měníme za lepší, novější, elektrický a tak.... ale vsichni jen: jezis to je velky obsah, to hodne zere a je na to velka pojistka a je, tam je vsechno v elektrice, to kdyz se neco vysere a je, na to musej bejt nahradni dily strasne drahy. Ti cesi jsou strasny,...
N5110->cmd-j6->N5210->N6230
bóďa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků