Citroën C5 spolehlivost

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 6. 1. 2015 09:00

untitled.jpg
:D

A jinak samozřejmě C5 s HydrActive a vrstvennými skly ve V6 HDI :love:
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trencherman 21. 1. 2016 23:59

Když už se tady řeší spolehlivost C5, může mi prosím někdo říci více o hydroactive? Aktuálně řeším volbu auta a v hledáčku mám i C5, i když nemá 4x4 což preferuji, ale hydroactive je lákavé.. jak je to se spolehlivostí, cenama oprav a hlavně funkčnosti? Někdo chválí že auto hezky drží polohu a nerovnosti kopírují jen kola, jiní zase že auto se nepřirozeně houpe a plave a jiní zase že možnost zvýšení podvozku je zbytečná, protože podvozek stejně není stavěn na žádný terén a ničí se. Jaké jsou zkušenosti s hydroaktivním podvozkem? Děkuji.
trencherman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 22. 1. 2016 09:19

Hydroactiv do terenu je blbost.
spolehlivost je v podledni generaci velice dobra, ale pozor, ne vsechny C5ky maji hydroactive podvozek
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 22. 1. 2016 10:15

Funkcnoet, ceny i spolehlivost ok, ale v terenu urves koule, tak se na tyhle uvahy vykasli. Za me to spis plave.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trencherman 26. 1. 2016 20:03

Děkuji. Otázkou je co kdo myslí terénem. Mě se jedná jen o nějakou tu polní cestu, když někde na chvilku sjedu ze silnice. S běžným autem kolikrát chytám podvozkem a mám strach že něco urvu. Na takové cestě samozřejmě jedu opatrně a pomalu.

Jaká je prosím světlá výška podvozku běžné verze bez hydroactive?
trencherman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Neurotic 26. 1. 2016 21:02

Normální jako u všech ostatních osobáků. Nechápu proč by měl v terénu urvat koule to to dřív zůstane stát, protože nebude mít trakci... a když trefí ve 100km/h šutr tak urve celou nápravu takže nějaká koule už ho trápit nemusí :D
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod PeTr7650 26. 1. 2016 21:24

taky jsem koukal po c5, ale odradily mne informace na foru majitelu c5 mluvici o vymenach cerpadla LHM, co podle nich neni nic levneho a sere se pry neprijemne casto. jinak prvni roky se daji sehnat za tri petky, coz je hodne lakavy . .
Plyn na lanku je boží!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sergeant 26. 1. 2016 23:00

trencherman píše:Děkuji. Otázkou je co kdo myslí terénem. Mě se jedná jen o nějakou tu polní cestu, když někde na chvilku sjedu ze silnice. S běžným autem kolikrát chytám podvozkem a mám strach že něco urvu. Na takové cestě samozřejmě jedu opatrně a pomalu.

Jaká je prosím světlá výška podvozku běžné verze bez hydroactive?

Poľné cesty to zvláda s prehľadom, pokiaľ nie je nutné mať 4x4. Svetlá výška v terénnej polohe je 15-20cm a auto po ceste jednoducho pohodlne pláva.
Čo sa týka spoľahlivosti, tak ak zoberieš dvojliter HDI tak sa nemáš čoho obávať, základ je sa stým previezť a buď ťa to osloví alebo nie (pozor, sú aj verzie na pružinách)

-- 26. 1. 2016 22:07 --

PeTr7650 píše:taky jsem koukal po c5, ale odradily mne informace na foru majitelu c5 mluvici o vymenach cerpadla LHM, co podle nich neni nic levneho a sere se pry neprijemne casto. jinak prvni roky se daji sehnat za tri petky, coz je hodne lakavy . .

Po prvé, C5 majú čerpadlo LDS (LHM mala naposledy Xantia). A po druhé, nepoznám nikoho kto by čerpadlo menil. Ak sa náhodou stalo, že niekto mal problémy, tak to bolo spôsobené zatečením LDS do čerpadla kvôli netesnej nádobe LDS. Čerpadlo stačilo vyčistiť a bežalo ďalej.
sergeant
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků