Servisy Renaultu

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod marepa 12. 4. 2005 19:22

Muj kamarad si stezuje, ze v zivote nezazil horsi servisy nez Renault, tak by mne zajimaly vase zkusenosti :)

ne ze bych primo uvazoval o koupi Renaultu pozor2 , ale docela by mne to zajimalo, jak to s temi servisy je
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saman 12. 4. 2005 19:28

Kdopak je tim kamaradem :hm
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 12. 4. 2005 19:48

marepa: no ja muzu s tvym kamaradem jenom souhlasit. Za ty roky jsem mel auta ruznych znacek, ale nejhorsi zkusenosti, ochota, vstricnost, napaditost a snaha auto opravit a ne vymenit kvantum dilu, mam s Renaultem..
anonymni

Odeslat příspěvekod twingoman 13. 4. 2005 14:43

Skusil som vsetky tri znackove servisy Renault v Bratislave a nemozem sa stazovat. Minule mi dokonca telefonovali z nejakej agentury na prieskum verejnej mienky a pytali sa ma, ci som bol pri poslednej servisnej prehliadke spokojny (je jasne, ze prieskum si objednal Renault SK). Nemohol som odpovedat inak ako: spokojny.
twingoman
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saman 13. 4. 2005 14:59

Ja dlouho hledal a nakonec nasel, okusil sem sluzby 5 sevisu Renault a 2 z nich byli na obou urovnich [ pece o zakaznika / kvalita odvedene servisni prace ] na idealni urovni a k moji spokojenosti.
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OndraZX 13. 4. 2005 15:04

Frydek-Mistek - Zelinkovice - AutoRytur - maximalni spokojenost - je to asi pripad od pripadu
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 13. 4. 2005 16:57

Tak urcite to bude pripad od pripadu..

hlavne pak cloveka prekvapi, ze ten kamos, co mu rika, jak je to hrozny a at si renaulta nekupuju, o par mesicu pozdeji napise do fora, ze je vlastne spokojeny :hm

tak jo :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saman 13. 4. 2005 17:21

Cece OndroZX, asi mame stejnou plecku, taky mam modreho Renclika Clio 3 dver rok 2000 3cocka na 16kach, co v tom mas za kubaturu, ja jen 1.4 98hribat :( .
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 13. 4. 2005 17:21

saman: jeste ze ne toho favorita ;)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OndraZX 13. 4. 2005 18:47

To Saman:

1.4 16V Dynamique

To Marepa:

Na Favo mi nesahej - najeto celkem 200000km, z toho ja 130000km, z toho 100000km na LPG - kdyby to nerezlo pred ocima tak je to porad SUPER kara :P
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 18. 4. 2005 13:39

tak ja mam Renault, Novy Megan a mozem povedat, ze omoc meniej problemou som mal s predoslimy autami. Uz si po rozhovoroch s tech. nemyslim, ze som kapol na zly kus 1 z mil. Sami vravia ze s kvalitou je to ubohe . Mam na tom asi 4 aktualne problemy, jeden je pre nich absolutna zahada a jeden nemozu uplne odstranit, lebo u nich v servise sa to neprejavilo no a napravy je tiez jedna kapitola(tahanie auta, zle opotreb. pneumatik). No a vyrieseny bol problem s brzdamy po 10tkm. Tak neviem ci mam byt spoojny so servisom a autom :-)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Tomi 18. 4. 2005 20:04

Zdravicko,
suhlasim s tvojim kamaratom, v servisoch R su totalne nekompetentny(aspon v BA). V rodine mame noveho RM sedan, (s autom mimochodom absolutna spokojnost, 1 rok, 18 t km .. bez jedneho problemu), ale aj tak sa ich nekompetentnost ihned prejavila. Napriklad pri kupe gumenych rohozi, som ich musel pol hodinu presviedcat, ze sedan ma vecsi razvor ako 5dverak a tym padom by mali byt rohoze vecsie .. stale krutili halvou, volali veduceho, servismana a nic .. ze vsetky rohoze na megane su rovnake a predavaju len 1 typ. Presvedcil som ich az ked som si vyziadal katalog doplnkov a ukazal im evidentne ine objednavacie cislo na sedan a kombik. Urazene odisli do skladu a o chvilu dosli s pasujucimi rohozami. Take iste problemy boli, ked som chcel prezuvat letne za zimne, nevedeli ani rozmer plechacov, ake tam maju dat .. clovek ked k nim pride, musi presne vedet, co potrebuje urobit a treba im to aj vysvetlit, lebo oni sami od seba fakt asi na nic nedojdu.
Tomi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod giuseppe 3. 5. 2005 17:16

Havl. Brod muzu jenom doporucit.
giuseppe
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ivory 3. 5. 2005 17:47

No já musím zaklepat, že od doby co jezdím s tímhle Cliem bez závad :D Akorát uvnitř už drnčí, co může :?

Přede mnou ho měl otec a na servis si stěžovat nemohl, ale.....

Je pro ně celkem prominentní klient, a když se mu nelíbila cena dílu, tak prohlásil (zná se s jedním prodejcem), že tohle byl jeho poslední Renault.

A hned byla oprava za den a díly o x % levněji Mr. Green
VW New Beetle 1.9 TDi - CULT CAR
Mercedes-Benz C class 240 aut. - BEST CAR
Ivory
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 3. 5. 2005 19:48

Nemám sice žádný zkušenosti, ale myslím si, že je blbost, aby byla ochota atd. u Renaultu nějak výrazně horší než u ostatních servisů jiných značek. To by se museli jedině domluvit :) Všude a vždycky narazíte na aroganci a je jedno, jestli je to Renault, nebo škodovka nebo třeba BMW.
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků