Autorádio problém

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 4. 2016 18:00

Staré a oklepané klišé
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod axe205 24. 4. 2016 18:10

Jako všechny tvoje stupidní komentáře. Ale mě tím nenasereš, ani se nesnaž. Budu tě prostě už ignorovat, jsi očividně nemocný člověk. :potichu
axe205
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 4. 2016 18:10

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 1. 5. 2016 15:15

:D
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martin-P 30. 6. 2016 08:17

Nevím do jaké míry tohle téma je ještě aktuální, ale neřešil jsem rozbité rádio, ale jeho upgrade. Přesto to pár poznatků o servisech a firmách zajímáních se o auto-audio přineslo.

Podle mě auto-elektrikář nepomůže a chyba není ve vozu, ale v samotném radiu.

Citroen C8 (Lancia) byla vyráběná dlouho a měla různé radia . Otázka jaký ročník výroby, případně jestli to není kombinace která se nevyráběla.

Normální autoservisy a autoelektrikáři u chyby na „nových“ továrních autorádií prakticky neřeší.
Ty radia se vyměňují, ale rozhodně neopravují.
Mohou změřit, jestli do toho jde napájení, jaký jde výstup a to je vše. Hlavně to váš problém neřeší , symptomy … Nevymažou se ani po odpojení autobaterie na cca 10 hodin… není problém kabelových svazků a napájení vozu, ale samotného radia.

Prodejci a instalatéři auto-audio výbavy většinou také nepomohou. Jsou většinou jen nemachrováni „borci“ na pár typů postarších vozů oblíbených u tunerů, ale často neznají ani co firma kterou zastupují vyrábí.
Často nevědí, jsou neschopní si vygooglit, co třeba Citroen z roku xybž obsahuje za radio\dvd\navizaci. Mám schovanou mailovou komunikaci s firmou, co si hraje na jednoho z mnoha zástupců Alpine a z informací „product managera“ nevím jestli se mám smát nebo brečet.

Tedy pokud se nespecializují na to konkrétní auto nepomohou a ani víc neporadí než vyhledání na google.

Co vy potřebujete je nějakého fandu né tak do aut, jako do audio elektroniky, který je schopen servisovat i více vrstvé-tistěné spoje. Od boku můžu střílet, že to bude nějaký kondenzátor nebo poškozená E-EPROM jak už tu padlo, ale může to být i něco jiného. Rozdělat a proměřovat nové autoradio je přeji něco jiného než měřit alternátor.

Hlavně si spočítejte při x hodinách, které na tom někdo stráví + materiál jestli by jiné radio nebylo opravdu levnější a hlavně lepší.
Martin-P
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků