Emotion days 2016

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 5. 2016 09:05

takze dostane to, co dostane stejne...
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 5. 2016 09:14

No oproti akční nabídce třeba s minulého měsíce je to úspora kolem 10 000kč.
Není to sice samozřejmě žádný zázrak, ale i to jsou peníze. Jinak 308SW 2.0HDI v nejvyšší výbavě která se teď i s malou dodatečnou slevou od prodejce vejde pod 500 000 kč není vůbec špatná cena.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 5. 2016 09:19

Jinak k tomu vykupnimu bonusu, predpokladam, ze to je ten, kdyz privezes auto na protiucet. To jsem absolvoval. On je ten bonus super, nicmene zasadni problem vidim v nabidnute cene za vykupovane auto. Nabidl jsem to u 3 znacek a...

Dejme tomu ze mam auto za beznou trzni cenu 300 000 to vim, ze to prodam relativne hladce (auto se prodava za 290-350tis.) tudiz na spodni hranici. Nabidky od prodejcu na vykup byly takove ze bonus + jejich vykup byl vzdy tak o 10-20% pod tim, co bych to prodal sam. Takze oni mi sice nabidli bonus 30tis. ovsem pak za auto treba jen 250. Takze ve finale je to bonus k prdu.

Jinak tu cenu jako celek hodnotit nebudu, to uz zalezi na tom, co chce clovek no. Jak chce automat, ma u Pezotu smulu, jak chce 4 kolku tak taky a jak chce oboji, tak uplne.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 5. 2016 09:28

S tím bonusem na výkup je nejlepší nabídnout nějakou starou plečku...U dražších aut máš samozřejmě pravdu.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 5. 2016 09:42

tak oni to maji zase omezene starim vozu a proste najit 10ti letou plecku za 5tis. abys dostal 30 je proste problem :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Kibitz 9. 5. 2016 10:55

Zkusil bych nějakou ladu :-D
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 9. 5. 2016 13:49

princeznu? tá je už hóóódně stará, to by šlo... Meta

-- 9. 5. 2016 14:52 --

jo , ty výkupní bonuse sa majů takto: netřeba nikam nic vozit, stačí ofotit techničák, auto po tobě nigdo chtět nebude, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod Anonymni 12. 5. 2016 19:55

Tak zitra brno, budu od 11:30 do 12:30..
Anonymni

Odeslat příspěvekod Anonymni 13. 5. 2016 12:34

tak odjeto, konečně jsem se dostal ke kompu, trochu to shrnu..

P308 THP cca 200k v kombíku.

Pozice za volantem:
První co člověka zarazí je pozice za volantem (překvapivě :D) každopádně, vůbec to není tak marný, jak jsem si původně myslel, ještě bych to tam asi trochu došteloval, poposouval a nakonec tu správnou polohu našel, nicméně skutečně člověk má ten volant "v klíně", po přesednutí do i30 mi pak přišlo, že tam sedím dost podobně a jen vnímání toho, že 308 má budíky nad a i30 ve volantu mi tu plus minus stejnou pozici nějak boří.. Takže nejdiskutovanější část máme za sebou, celkově se mi sedělo příjemně a na moje ježdění... prostě proč ne?? :-)

motor:
LUXUS LUXUS LUXUS. Nic víc asi není třeba dodat, z běžných aut jsem nic lepšího neměl možnost projet, prostě tohle je návykový a na běžné okresce zadupe lecjaké auto, hned, bez nějakýho přemýšlení atp.. Fakt se mi to líbilo,

zvuk:
motor je tichý, nicměně je slyšet, není to úplně tichoučká plavná jízda, navíc režim sport (budíky zčervenaj) ještě pouští do repráků sportovnější zvuk. Perfektně tlumí nerovnosti, k mému spokojení jsme nanaštěstí jeli zrovna trasu kterou denně jezdím s octou nebo i30, a prostě peugeot je krásně tichý, nedrncá, teď mi vlastně došlo, že jsme měli nějaký nízkoprofily, tak klobouk dolů.. Jednoznačně super.

sedadla:
Ale jo, nicméně nebyl nějak čas to koumat, to bude asi slabinka trošku, mohly by být trochu lépe řešeny, ale je fakt, že jsem jim nevěnoval moc pozornost.. takže tady bych při druhé jízdě více zaměřil pohled.

převodovka:
:-( :-( chjo, francouzi no.. zbytečně dlouhé dráhy, při přeřazení auto cukne, navíc se ta hlavice smýká v ruce, dpč, to je problém udělat kulatou hlavici, tyhle výstřelky.. :-/ jako proti renaultu co jsem někde naposled řídil ,tak se s tím dá fungovat, ale němci maj tohle zvládnuté líp...

a přejdeme na 508 RXH cca 180k

pozice za volantem:
Jak se to říká? Jako doma ve svém křesle, tak takhle nějak jsem si připadal, komfortní sedadla, všude hafo místa, pozice za volantem prostě jak v octávce, jako doma, žádné výstřelky.. Prostě tak to má být.

Motor:
Nějaký HDI 2.0, pralo se to s tou váhou statečně, takovej koráb silnic, i na předjízdění došlo, a trošku už člověk musí krotit vášeň, pořád má dost síly (180k), nicméně.. no... Je to takovej táta v bačkorách, kdežto 308 byl takovej nadrženej teenboy..

sedadla:
pro mě absolutorium, nastavitelná délka sedadla, posed super, pohodlné, nic co bych dodal.

převodovka:
automat, řadí hladce, bez menších kopanců než manuál v menším 308, zase, takový pohodový, není moc dál co bych k tomu měl. Spíš to nějak shrnu.

Shrnutí 508:
Celkově jsem tu jízdu projel ani nevím jak, je fakt, že jsme se zakecali, ale právě ta pohoda, prostě člověk tak nějak vše vypustil a jen tupě jel.. zábava, žádná, prostě je to komfortní auto na dálnici, nikam jinam bych ho asi netrápil.. Ani to není auto pro mojí věkovou kategorii, na důchod naprosto dobré, taky bych řekl, že i ten interiér už působí trochu unaveně, po přesednutí ze svěží 308 určitě.

Shrnutí 308:
Prostě si to auto dokážu představit v garáži místo Octy, sedlo mi, sedl mi motor, prostor, jízda.. Trochu mi vadí ta řadička, ale jinak celkově palec nahoru, je to jiné a to se mi líbí.

škoda, že chcalo, ale dobře, že na cestě bylo dost aut a tak jsem tomu 308 chvílema na mě známé cestě mohl naložit.. Fakt supr.

thats all. Počkáme jaké dojmy bude mít dix_ :D

-- 13. 5. 2016 13:42 --

jo a dostal jsem angličáka, nějaké peugeot red bull. :-)
Obrázek
Anonymni

Odeslat příspěvekod Dix_ 13. 5. 2016 12:47

RXH jsem jezdil minulý rok,to samé 308 GT,jak benzín,tak naftu.Letos mám 508 GT,308 GTi a 2008 1.2 PureTech 110 koní Allure.V přestávce bude ještě jedno auto.Minulý rok to tak vyšlo,že nějaké bylo volné.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 13. 5. 2016 12:49

Jo me se taky ptala jestli nechci jet ještě něčím, ale kdo by za mě tu práci udělal že jo, ještě bych zkusil to gti, jako jo, příště...
Anonymni

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 5. 2016 14:39

Kdo má na jízdy rezervovanou 2008ku,tak ode dneška se jezdí faceliftovanou verzí.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 18. 5. 2016 17:03

To bude nezajete
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 18. 5. 2016 19:58

tak možu potvrdit tu fl 2008, dneskaj hodonín, mám to take za sebů a su nadšený, jezdil sem od 14 do 17 hod z 508gt hadi, pak 308 gti, 308sw, partner hadi, 208, 108. toto by měly dělat fšecky automobilky povině, stójí to zato porovnat ty modele na fleku, vřele doporučuju, zitra kunovice, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 5. 2016 11:43

Ještě k EDP-včera jsem byl v Kunovicích. Kromě policajtů kteří měli radar na takové lávce na obchvatu a o kousek dál vybírali v pohodě.

308SW GT-pro mne s výškou 178cm nebyl žádný problém najít místo za volantem. Podvozek je s hlediska jízdy dá se říct ideální i na našich rozbitých silnicích. Rychlé a navíc pohodlé auto.

308GTI-mírně tvrdší podvozek než GT, jak jede o tom je zbytečné psát, už bylo napsané dost.

208 1.2 110koní-na to jsem byl zvědavý nejvíc-v motorové variantě 110koní v obyčejné 208 jsem ještě nejel. Navíc mě to značně zajímalo s hlediska posezu za volantem-klišé o nemožnosti nastavit sedadlo řidiče notně omýlané prý platí pro 208 ještě víc než pro 308.
Co se týče posezu-musel jsem možná trochu víc nastavit sedadlo než v 308 a subjektivně jsem možná seděl výš než jsem běžně zvýklý, ale dá se říct v pohodě a volant jsem v klíně teda neměl v žádném případě. Co se týče motoru 1.2 110 koní byl ve 208 dost tichý-třeba oproti Tsi ve Fabii. A jel docela dobře jestli líp než 1.2TSI 81 těžko říct.Celkově kdybych měl porovnat 208 s Fábií tak je 208 značně příjemnější auto-ovšem má jedno velké mínus a to je stará pětistupňová převodovka/6 kvalt pouze u 1.6 HDI 120/kde jsou dráhy řazení extrémně dlouhé a osobně by jsem měl problém si na to zvykat...

5008 2.0 HDI: i když staré auto s hlediska uvedení na trh, s 2litrovým motorem velice příjemné a za cenu kolem 500 000kč dost dobré..
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků