tak odjeto, konečně jsem se dostal ke kompu, trochu to shrnu..
P308 THP cca 200k v kombíku. Pozice za volantem:První co člověka zarazí je pozice za volantem (překvapivě
) každopádně, vůbec to není tak marný, jak jsem si původně myslel, ještě bych to tam asi trochu došteloval, poposouval a nakonec tu správnou polohu našel, nicméně skutečně člověk má ten volant "v klíně", po přesednutí do i30 mi pak přišlo, že tam sedím dost podobně a jen vnímání toho, že 308 má budíky nad a i30 ve volantu mi tu plus minus stejnou pozici nějak boří.. Takže nejdiskutovanější část máme za sebou, celkově se mi sedělo příjemně a na moje ježdění... prostě proč ne??
motor:LUXUS LUXUS LUXUS. Nic víc asi není třeba dodat, z běžných aut jsem nic lepšího neměl možnost projet, prostě tohle je návykový a na běžné okresce zadupe lecjaké auto, hned, bez nějakýho přemýšlení atp.. Fakt se mi to líbilo,
zvuk:motor je tichý, nicměně je slyšet, není to úplně tichoučká plavná jízda, navíc režim sport (budíky zčervenaj) ještě pouští do repráků sportovnější zvuk. Perfektně tlumí nerovnosti, k mému spokojení jsme nanaštěstí jeli zrovna trasu kterou denně jezdím s octou nebo i30, a prostě peugeot je krásně tichý, nedrncá, teď mi vlastně došlo, že jsme měli nějaký nízkoprofily, tak klobouk dolů.. Jednoznačně super.
sedadla:Ale jo, nicméně nebyl nějak čas to koumat, to bude asi slabinka trošku, mohly by být trochu lépe řešeny, ale je fakt, že jsem jim nevěnoval moc pozornost.. takže tady bych při druhé jízdě více zaměřil pohled.
převodovka: chjo, francouzi no.. zbytečně dlouhé dráhy, při přeřazení auto cukne, navíc se ta hlavice smýká v ruce, dpč, to je problém udělat kulatou hlavici, tyhle výstřelky..
jako proti renaultu co jsem někde naposled řídil ,tak se s tím dá fungovat, ale němci maj tohle zvládnuté líp...
a přejdeme na 508 RXH cca 180kpozice za volantem:Jak se to říká? Jako doma ve svém křesle, tak takhle nějak jsem si připadal, komfortní sedadla, všude hafo místa, pozice za volantem prostě jak v octávce, jako doma, žádné výstřelky.. Prostě tak to má být.
Motor:Nějaký HDI 2.0, pralo se to s tou váhou statečně, takovej koráb silnic, i na předjízdění došlo, a trošku už člověk musí krotit vášeň, pořád má dost síly (180k), nicméně.. no... Je to takovej táta v bačkorách, kdežto 308 byl takovej nadrženej teenboy..
sedadla: pro mě absolutorium, nastavitelná délka sedadla, posed super, pohodlné, nic co bych dodal.
převodovka:automat, řadí hladce, bez menších kopanců než manuál v menším 308, zase, takový pohodový, není moc dál co bych k tomu měl. Spíš to nějak shrnu.
Shrnutí 508:Celkově jsem tu jízdu projel ani nevím jak, je fakt, že jsme se zakecali, ale právě ta pohoda, prostě člověk tak nějak vše vypustil a jen tupě jel.. zábava, žádná, prostě je to komfortní auto na dálnici, nikam jinam bych ho asi netrápil.. Ani to není auto pro mojí věkovou kategorii, na důchod naprosto dobré, taky bych řekl, že i ten interiér už působí trochu unaveně, po přesednutí ze svěží 308 určitě.
Shrnutí 308:Prostě si to auto dokážu představit v garáži místo Octy, sedlo mi, sedl mi motor, prostor, jízda.. Trochu mi vadí ta řadička, ale jinak celkově palec nahoru, je to jiné a to se mi líbí.
škoda, že chcalo, ale dobře, že na cestě bylo dost aut a tak jsem tomu 308 chvílema na mě známé cestě mohl naložit.. Fakt supr.
thats all. Počkáme jaké dojmy bude mít dix_
-- 13. 5. 2016 13:42 --jo a dostal jsem angličáka, nějaké peugeot red bull.