kupuji starší Berlingo, poradíte mi?

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Rommii 10. 2. 2016 13:55

Potřebuji auto na převážení sebe, 2 dětí a kol, koloběžek, lyží...podle potřeby. Jiné auto nechci, Berlingo se mi i líbí, jen se bojím, ať nesáhnu vedle co se týká motorové stránky. Pokukovala jsem i po novém, ale je to nad mé možnosti...našla jsem toto, co Vy na to?

http://auto.bazos.cz/inzerat/57115780/C ... ispace.php

http://www.sbazar.cz/satolan/detail/148 ... 110konirok

http://www.sauto.cz/osobni/detail/citro ... oFrom=list
Naposledy upravil Rommii dne 10. 2. 2016 14:09, celkově upraveno 1
Rommii
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 10. 2. 2016 14:08

te prvni mi nejak nesedi barva a to hlavne na levem boku, predni blatnik ma jinou barvu nez predni dvere, oba dily maji jinou barvu nez zadni dvere a zadni blatnik ma zase barvu jako predni blatnik, na druhe strane je situace skoro stejna, ale muze to byt jen uhel svetla nebo fotkou.

Takze za me II. variantu a menit olej nejpozdeji 15tkm
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rommii 10. 2. 2016 14:10

musela jsem to upravit, jelikož se přestal zobrazovat inzerát auta na plyn
Rommii
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jelass 10. 2. 2016 14:12

Kdyz uz to musi byt 1.6hdi, tak tu min vykonnou variantu.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rommii 10. 2. 2016 14:14

mám mít z toho motoru obavy? Není lepší jít do staršího typu s PRÝ provozem osvědčeným motorem...

-- 10. 2. 2016 15:18 --

1,6HDi to být nemusí...vložené odkazy -to se mi jen líbilo poměrem výbava/stáří/km - budu doufat, že nestočené....už 3 dny brouzdám po netu, čtu názory a rady, moc chytrá z toho nejsem, motor1.6hdi nepatří mezi doporučované...tak ale který...rozhodně chci naftu
Rommii
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 10. 2. 2016 14:26

Pokud jsou KM prave (nutne overit!!!) tak by tech 110tkm pro 80kw 1,6ku nemuselo byt likvidacni, rozhodne ale menit olej kazdych 15000km, ne pozdeji.

-- 10. 2. 2016 14:30 --

pokud chces naftu, tak jina volba nez 1,6HDI neni, do I. generace pred FL (mozna i po FL) se davaly osvedcene dvoulitry HDI 66 a 80kw, 1,6ky sly vydrzi dolu.
Pokud ale najdes 1,6ku, ktera mela pravidelne vymeny oleje, bude to taky dobre. 66kw verze by mela byt jednodussi - jednoduche turbo, nema dvouhmotovgy setrvacnik a snad by mela mit rozebiratelne vstriky.
80Kw ma navic filtr pevnych castic a to je u tohot motoru problem.
pokud bude stacit vlazna dynamika 66/68kw, bral bych tu. Kamarad ji ma a jezdi klidne kolem 4,8 - 5,2l
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rommii 10. 2. 2016 14:50

super rada díky moc...tak nakonec škoda to 88kw je krasavec...nicméně nechci poruchovost, dám si poradit. díky
Rommii
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 10. 2. 2016 15:28

U ojeteho auta je to vzdy loterie. U ojeteho naftoveho to plati dvojnasob.
A u ojetiny ktera je prodana za pochybnych okolnosti (neskoncil leasing, nema moc najeto,...) bych si dal tuplovaneho bacha, tim mirim na ojetiny z belgie, NL
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 10. 2. 2016 15:39

Do statsiho modelu bych urcite nechodil, to je tortura.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rommii 10. 2. 2016 16:22

to nezní dobře, lze ověřit původ a stočení km, nebo se pletu?
Rommii
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 10. 2. 2016 16:24

Lze overit tak, ze se podivas do servisky a zavolas do servisu dke to bylo naposledy jestli datum a km sedi. (pokud vladnes jazykem)
rozhodne tam nechod sama, ale domluv se s nekym kdo tomu rozumi, pokud bylo auto pretezovano, bude potreba nejaka kacka do zadni napravy, myslim, ze zrovna v berlingu nejsou stastne vyreseny tlumice, do roho jestli je to auto s kouli a z belgie/holandska tak je mozne, ze to za sebou tahalo kde co = spojka v tahu a podobne.

Pro info kamaradka pred par lety koupila Cmaxe prave dovezeneho z NL se 120tkm, nehavarovanej, ale podezrelej. Nedbala rad a vzala ho. Porblemy na sebe nenechaly dlouho cekat - FAP, Turbo, EGR vsechno spatne.
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rommii 10. 2. 2016 16:57

Hmmm, když přehodnotím požadavek a kouknu po benzínu, je předpoklad menších problémů? Chápu správně, že ideální bude auto ne z dovozu, ale z ČR... budu muset hledat dál...takových moc není a jaký motor pro benzín?
Rommii
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod yndezit 10. 2. 2016 16:59

Atmosférický benzín bývá obecně spolehlivější než diesel, je jednodušší. Pro ty co s autem najedou míň km, je to lepší volba, byť za cenu vyšší spotřeby.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 10. 2. 2016 17:02

Rommii píše:to nezní dobře, lze ověřit původ a stočení km, nebo se pletu?

V podstate tezko, cebia je u dovozu k nicemu, snad pres znackovy servis. Puvod cz by hodne pomohl a jelikoz je tehlech aut hodne, urcite bych ho preferoval.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 10. 2. 2016 17:10

Rommii píše:Hmmm, když přehodnotím požadavek a kouknu po benzínu, je předpoklad menších problémů? Chápu správně, že ideální bude auto ne z dovozu, ale z ČR... budu muset hledat dál...takových moc není a jaký motor pro benzín?


Atmosférický starší benzín je předpoklad menších problémů, ale taky zárukou vysoké spotřeby, kor u takovéhle krabice. Známej s 1.8 Berlingem I. jezdí za 9l. To je prostě daň za menší poruchovost. Jinak jak už zde padlo, pokud naftu, tak bych volil tu 66/68kW variantu tý 1.6HDI.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků