Pokud je někdo sociální případ, tak rozřezat auto a prodat do kovošrotu je práce na 2 dny a moc placu nepotřebuješ (ne víc, než zabralo samotné auto).
Faktem je, že to chce nějaké zkušenosti, mít to do čeho naložit, flexu a mít základní znalost o materiálech a její ceně. Z vraku jako je Xantie si myslím, není problém vykřesat po dnu práce 10 - 12 tis. a to do toho nepočítám, že se dá leccos opravdu prodat po dílech ( a ne jako šrot - něco bude ale jako šrot dražší)
http://www.druhotnesuroviny.cz/cenik-kovu.htmFakt je ten, že jsou poměrně velcí šmejdi, chce to vzít s sebou někoho se zkušeností a nebo ranaře..., ale jako dá se to. Furt při ceně 2,5/kg Fe, to vychází líp (A to nemluvím o tom, že jsou tam slitiny, hliník, měď, olovo, které jsou výrazně dražší. (cena 1000 Kč za vrak je vychcanost)