Spolehlivost Laguny po faceliftu

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mindoro 12. 1. 2012 18:52

Kamos shani pohodlne auto okolo 100kW s dobrou vybavou a kapl na totok.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
(Doporucoval jsem mu Mondeo, ale to se mu nelibi)
Renckum od urcite doby moc neverim, ale vim, ze ze Laguna po faceliftu je docela v pohode a diky sve povesti i levnejsi nez srovnatelna konkurence.
Za ty love mi to prijde jako docela dobry kauf.Motoru bych docela veril, elektroniku uz asi taky maji vychytanou a vybava je to fakt dobra. Je tam nejake ***** na ktere davat bacha? Auto mu asi bude slouzit az do konce ziti, takze ztratu hodnoty pro dalsim prodeji neresi.
Miluji vuni benzinu a mam telefon Nokia
mindoro
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 12. 1. 2012 18:56

Nebal bych se toho, akorat to asi bude docela zrat...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 12. 1. 2012 19:04

8-9l kombinace
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mindoro 12. 1. 2012 19:11

K86 píše:8-9l kombinace


Jo tak to hlasi i spritmonitor. Myslim, ze to neni tak hrozny. Navic on jezdi jak ***** a po dalnicich skoro vubec, tak to pro vyber ani moc dulezity udaj neni.
Miluji vuni benzinu a mam telefon Nokia
mindoro
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 12. 1. 2012 20:06

Nebál bych se toho. Motor je léty prověřený a problémy s elektronikou měly tyhle Laguny ale před faceliftem ze začátku výroby. Tohle bude dobrý kauf.
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 12. 1. 2012 20:52

Po faceliftu je Laguna II v benzínu bezproblémová.. Já bych ale rozhodně na místo tohohle hledal nějakou oturbenou.. Tenhle nefoukaný benzín je líný a má strašlivé, naprosto gumové řazení.. Oturbený dvoulitr alespoň trochu pojede při stejné nebo nižší spotřebě a hlavně má jinou, šestistupňovou převodovku, kde tam rychlosti padají jedna radost.. 8-)
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 12. 1. 2012 20:55

Jj, motor je z dob B56 a to samé převodovka..klasický renault.
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 12. 1. 2012 21:03

mindoro píše:
K86 píše:8-9l kombinace


Jo tak to hlasi i spritmonitor. Myslim, ze to neni tak hrozny. Navic on jezdi jak ***** a po dalnicich skoro vubec, tak to pro vyber ani moc dulezity udaj neni.


vychazim z me zkusenosti s jedinym lepsim atmo benzinem 2 litrem, kdy ta spotreba se tak pohybovala, ale nemelo to peetchu ve znaku
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tark 12. 1. 2012 22:33

Těch 8-9l je naprosto reálná kombinace, pokud se jezdí primárně okresky bude to o něco míň. Nicméně nemyslím si, že by byl až tak líný, minimálně verze v Laguně III po překročení 3500 otáček začne pěkně zpívat :)
tark
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 13. 1. 2012 10:36

U renaultu je naprosto zásadní kvalitní servis, který jen nemění drahé díly za tisíce, ale taky dokáže závadu vyhledat a opravit. To se týká hlavně elektriky, alternátoru, displejů a jiných částí.
Jo a benzínové motory jsou obecně bezproblémové, až na přesuvník vačkového hřídele. Ale nevím, jestli je tento bazmek použitý i u turbobenzínu.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 13. 1. 2012 10:58

Kromě odcházejícího čidla ESP, kvůli kterýmu je potřeba vyměnit celej hydraulickej blok- tj. ABS + ESP, potíže nejsou. Po F/L už je auto spolehlivý. Kromě výše zmíněné závady jsem nic neřešil za 6 a půl roku. Rozhodně doporučuju aspoň 2,0T. Ta atmosféra je proti tomu hroznej šnek.
Vybraný auto je výbava Dynamique s kolama z GT verze.
Seat Leon ST 1,8TSI FR- brzy ex
BMW 420i GC
Seat Leon 1,4TSI FR
Koubes
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mindoro 13. 1. 2012 15:28

Diky za tip s tou turbinou. Je fakt, ze sestikvalt taky neco usetri a pokud se to vylozene nejak nekazi tak by stala za uvahu tahle: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=mu23rfoel3wd
To bych si asi i nekdy od nej pujcil :)
Miluji vuni benzinu a mam telefon Nokia
mindoro
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 13. 1. 2012 15:49

mindoro píše:by stala za uvahu tahle: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=mu23rfoel3wd


Jo, tak to je jiné kafe.. Rozhodně doporučuji.. 8-)
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 13. 1. 2012 16:49

150kW, to už bude slušné brko :-)
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koubes 13. 1. 2012 17:01

Jezdím obě verze motoru 125kW i 150kW a můžu říct, že slabší varianta má plynulejší nástup výkonu. U silnější se skoro dá mluvit o turbošťouchnutí.
Seat Leon ST 1,8TSI FR- brzy ex
BMW 420i GC
Seat Leon 1,4TSI FR
Koubes
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků