Peugeot 106 II po nastartování hned chcípá

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod jenda.69 7. 8. 2011 20:02

Poslední asi dva měsíce mám občas problémy se startováním svýho Peugeota.

Když startuju motor, na vteřinku naskočí, ale točí se hrozně pomalu (většinou se třeba jen jednou otočí) pak hned chcípne. Vždycky to zkouším několikrát a samo od sebe to naskočit odmítá. Ale když mu pomůžu tím, že při startování přišlápnu plynovej pedál, tak pak naskočí a po puštění pedálu už obvykle běží (ale zas jak kdy, občas se začne dusit a buď chcípne a nebo to ustojí).
Taky bych asi měl poznamenat, že když se po takovým špatným startu rozjíždím, tak mám místama pocit, jako by auto vždycky na pár vteřin trochu přestalo táhnout.

Všiml jsem si taky zvláštního jevu, že když startuju auto na dvoře (čumákem z mírnýho svahu), pak po nastartování sjedu k silnici, kde už je rovina, tak se motor roztočí o něco rychleji, asi jako kdybych mírně šlápnul na plyn (ale nešlapu nic, kromě brzdy). Přesnej rozdíl otáček nevím, nemám otáčkoměr, ale tipnul bych možná o 300 ot/min víc než by mělo být - pak když chvíli jedu, tak se to už nějak srovná.

Ať se snažím jak chci, tak nemůžu přijít na to, podle jakýho pravidla se tohle děje (někdy nestartuje na rovině, někdy z kopečka, někdy za studenýho motoru, jindy za teplýho - ale častěji spíš blbne, když je motor teplej).

Moc se v autech nevyznám, tak jsem to snažil řešit se známým, co se autům věnuje ve volým čase. Už zkoušel pročistit hlavu motoru a vyměnit svíčky a stejně to pořád zlobí. (Ale přece jen teď jede o něco líp.)
Podařilo se mi ještě vygooglit, že to může být problém s nějakým zeleným čidlem na chladící kapalině, ale to jsem zkusil změřit a měřilo správně (ale to jsem měřil jen za studena... za tepla nemám moc šanci odhadnout, jaká teplota tam vlastně má být).

Nenapadá vás ještě něco?
Mockrát díky za odpovědi.
Naposledy upravil jenda.69 dne 7. 8. 2011 20:06, celkově upraveno 1
jenda.69
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Major Kure 7. 8. 2011 20:06

neco s privodem benzinu?
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
Major Kure
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 7. 8. 2011 20:34

No a kdyz plyn jen posimrat aby otacky vylezli, tak to drzi nebo ne? Treba ma byt dratek od pedalu plynu nejak natazenej na volnobeh.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jenda.69 7. 8. 2011 21:39

Já netuším, jak zkontrolovat ten přívod benzínu. Slíbil jsem si, že budu dávat pozor, jestli při otočení klíčkem zavrčí palivový čerpadlo, ale samozřejmě jsem na to zapomněl dávat pozor, než mi to naposledy chcíplo. :-[

Plyn samozřejmě nešlapu až na podlahu, ale jen lehce sešlápnu. Ten drát od plynu je nastavenej správně. Už jsem s ním zkoušel laborovat, jenže to pak auto sice třeba nastartuje relativně dobře, ale pak jede volnoběh na strašně vysoký otáčky.
jenda.69
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 7. 8. 2011 21:45

To bude zasraná klapka. Kup Shell V-Power a ono se to tím pročistí.
ultima__ratio
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 17. 8. 2011 18:14

coze? na shellce se cisti skrtici klapky? :)
minule ma pan chtel jen natankovat a umyt predni sklo... asi videl ze nemam zas tak stare auto ze neni potreba cistit skrtici klapku
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 17. 8. 2011 18:52

a já blbec kupoval čistič škrtících klapek od Wurthu skoro za pětikilo a demontoval kvůli tomu půl motoru.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sts_v8 17. 8. 2011 20:04

Tomu se říká pech.
brum vruum | za XM nemá lidstvo žádnou rozumnou náhradu
sts_v8
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stratis.1973 10. 5. 2015 08:48

Ahoj mám kamaráda a ten má Peugoeta 106 i r.v. 1997 facelift a chce si doma vydupat nové auto jelikož mu je toto malé ale manželka mu ho nechce dovolit,tak se rozhodl že by zadřel motor nenápadně,ale neví jak to má udělat můžete mu někdo poradit jak to má udělat?Děkuji
Stratis.1973
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Neurotic 10. 5. 2015 09:09

Vypustit olej to musí na 100% fungovat...
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod JardaB 10. 5. 2015 09:14

Tak evlo by mohl poradit ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kubis 10. 5. 2015 10:01

:D :D

vyjet celou nádrž, nenatankovat a točit klíčkem před jeho "paní". Po schválení nového auta dotankovat ("opravit") a prodat dál :D
MobilMania: iPhone 6+ 64GB
Živě: i5-2500K, GTX 560 Ti, W10
Garáž: VW POLO 1.2 TSI
kubis
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 5. 2015 10:31

:mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 10. 5. 2015 11:53

Vyměénit starou.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 10. 5. 2015 12:30

Stratis.1973 píše:Ahoj mám kamaráda a ten má Peugoeta 106 i r.v. 1997 facelift a chce si doma vydupat nové auto jelikož mu je toto malé ale manželka mu ho nechce dovolit,tak se rozhodl že by zadřel motor nenápadně,ale neví jak to má udělat můžete mu někdo poradit jak to má udělat?Děkuji

Treba to rozjet z kopce na 130kmh a kopnout tam jednicku na tvrdo a tak ten motor pretocit?
Pri nejhorsim se bloknou kola a auto se rozbije o strom u silnice
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků