Renault Kangoo 2

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Thalieník 1. 12. 2009 20:58

Renault Kangoo 2, máte s ním zkušenost ? Bohužel na internetu je o něm minimum informací a většinou je vhazováno společně do diskuze se starým Kangem. Dost se mi líbí a nyní jsem dostal nabídku na nový vůz ve verzi Authentique v naftě 70 k a dvěma posuvnými dveřmi za 246.000,- (cena při leasingu), hotově za 296.000,-. Ceníková cena je 342.000,-. Po vypočtení leasingu a odečtení hav. a pov. ručení zahrnuté ve splátkách je cena skutečná na leasing 282.000,- na 3 roky (akontace 100 K). Co na to říkáte ?
Renault Kangoo 2 1,5 dCi - 50kW, r.v. 2010/ Thalia 1.4 8V - 55kW, r.v. 2005
Thalieník
Nováček

Odeslat příspěvekod JardaB 1. 12. 2009 21:01

To je na praci nebo pro rodinu? Asi prakticke ale krabice...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thalieník 1. 12. 2009 21:02

Na obojí, ale dobytčák bude spíš Thálie.
Renault Kangoo 2 1,5 dCi - 50kW, r.v. 2010/ Thalia 1.4 8V - 55kW, r.v. 2005
Thalieník
Nováček

Odeslat příspěvekod Golman 14. 12. 2009 22:06

Thalieník píše:Renault Kangoo 2, máte s ním zkušenost ? Bohužel na internetu je o něm minimum informací a většinou je vhazováno společně do diskuze se starým Kangem. Dost se mi líbí a nyní jsem dostal nabídku na nový vůz ve verzi Authentique v naftě 70 k a dvěma posuvnými dveřmi za 246.000,- (cena při leasingu), hotově za 296.000,-. Ceníková cena je 342.000,-. Po vypočtení leasingu a odečtení hav. a pov. ručení zahrnuté ve splátkách je cena skutečná na leasing 282.000,- na 3 roky (akontace 100 K). Co na to říkáte ?


Mám doma 9 měsíců Kangoo II, 1,5dci 105k v plný palbě. Najeto 15000km. Srovnávat to s Kangoo I. nejde, protože ho mám doma taky a nové Kangoo je neporovnatelně lepší a větší ve všech směrech lepší. Kvalita, prostor, pohodlí. Spotřeba je na 6,5l nafty, což je oproti papírové hodnotě hodně, ale na 105k a výšku vozu cca 1,9m docela slušný. Myslím si, že 70k je hodně málo. Ve starým Kangoo mám 75k a není to žádný zázrak, a to auto váží cca 1,1t. Nové Kangoo s hmotností 1,4t a 70k asi pojede, ale ne moc rychle. Dneska jsou akce, tak bych šel raději do výkonnější verze. To moje stálo po slevě a včetně slevy leasingovky 415 000 včetně DPH včetně auto klimy, rádia, hagusů, elek. sklopných, zrcátek, sklopného předního sedadla atd., a to dneska už stojí o 50tisíc méně.
Golman
Nováček

Odeslat příspěvekod Thalieník 17. 2. 2010 21:20

Ahoj,

dnes jsem si Kangoo teprve dovezl domů, zatím jsem najel jen asi 40 km a to je dost málo na to, abych mohl hodnotit. Popravdě řečeno jsem zatím s odezvou motoru spokojen s přihlédnutím na velikost a účel auta. Spotřebu samozřejmě ještě nevím. Navzdory kritice topení, např. ve Světě motorů topí dobře. Shrnu to takhle : Auto je ideální na poklidnou a pohodlnou jízdu v pružnosti srovnatelnou s felicií 1,3 50 kW s tím, že do kopce má mnohem větší potenciál toč. momentu a proto se "nezadýchá" tak rychle. V Renaultu jsem se asi 4x ptal, jestli ten 50 kW motor stačí a ujišťovali, že stačí. Vypadá to, že měli pravdu. Pro představu - na 5. rychl. stupeň a při rychlosti 100 km/h točí cca 2300/min., takže žádný nadměrný hluk. Samozřejmě, pokud to ale bude hodnotit člověk, který je zvyklý na auto z vyšších tříd, tak může říci opak.
Rozdíl při přesednutí z Thalie do Kanga je co se týče prostoru opravdu markantní, zejména rozdíl ve výhledu - vzdálenost a velikost čelního okna - chce to si zvyknout, protože mám pocit jak v autobusu, to se týká i vnímání rychlosti - připadá mi, že jedu pomalu, přičemž rychloměr ukazuje víc.
Renault Kangoo 2 1,5 dCi - 50kW, r.v. 2010/ Thalia 1.4 8V - 55kW, r.v. 2005
Thalieník
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 4. 3. 2010 16:22

Přibyla výbava Privilege a jde objednat ESP. http://www.renault-local.cz/pdf/ceniky/cenik_kangoo.pdf
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thalieník 5. 3. 2010 22:11

Takže jsem zatím najel cca 450 km. Poznatky - motor je na můj vkus při zátahu hlučný, hlavně při rychlosti nad 130 km/h. Nejsem na naftový motor zyklý, tak to může být pro jiného o.k. Na to, že ten motor má jen 50 kW, tak mě dost mile překvapila dynamika jízdy. Dá se s ním jezdit celkem pružně, ale chce to tam vždycky "nasekat" rychlosti rychle zasebou a na čtyřku/pětku to už běží většinu času. Topení je docela dobré, jen se musí zvyknout na nepřesné ovládání teploty - výrazněji topit začne až od 3/4 otočení. Motor je zatím v záběhu, ale nedalo mi to, tak jsem na chviličku zkusil jestli to udělá po rovině alespoň 150 tacho - a celkem bez problému, ot. 3500. Spotřebu nevím, kvůli zatím ještě malému nájezdu, ale zatím můžu tvrdit s jistotou jen to, že to je pod 2,-Kč/km. Největší předností jsou ale ty posuvné dveře - kdo má děti a musí je dávat do sedačky, tak ví co myslím - sedačky jsou vysoko. takže se nehrbíte, dveře po odsunutí zprostředkují pohodlný přístup ze všech směrů, i když stojíte těsně vedle jiného auta. Uvnitř je v noci pěkné světlo - 3 světla (vpředu, nad 2.řadou a na zadním "C" sloupku - společné osvětlení pro kufr). Přední sedačky jsou pořádná křesla, zadní už jsou tvrdší, ale stále dobré. Ještě jsem si docela oblíbil "parapet" u okna předních dveří - můžu tam mít opřený loket i když je okno zavřené, je to pohodlné protože okno sahá poměrně nízko.
Renault Kangoo 2 1,5 dCi - 50kW, r.v. 2010/ Thalia 1.4 8V - 55kW, r.v. 2005
Thalieník
Nováček

Odeslat příspěvekod sparrow75 7. 3. 2010 16:06

jen tak pro zajímavost srovnání pružného zrychlení FI 1,4 16v 59Kw a 1,5Dci 63Kw
na IV. 60-100 Fabka 13,4s Kangoo 10,8s
na V. 80-120 Fabka 20,1s Kangoo 16,6s
na to jaký je Kangoo obřík bych čekal že to nebude takový rozdíl holt točák je znát
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 3. 2010 16:23

sparrow: hm a dej tech 80-120 na trojku u fabky a uvidis, jak tomu kangu natrhne ***** :) holt kdyz meris tak, aby dizl vyhral, tak se nedivme, ze vyhraje :)
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 3. 2010 16:43

Když umí řidič s fofrklackem, je pružné zrychlení o hovně.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thalieník 7. 3. 2010 19:39

goes: to je jasný. Ale točit na trojku Fábii do 120 není zrovna normální řízení. Přitom u dýzlu při běžné jízdě se na 5 ku zrychluje z 80 na 120 vždy. Proto pokud si majitel Fábie vyloženě neusmyslí předem, tak mu Kangoo spontánně ujede. Navíc Kangoo má minimálně 1400 kg bez řidiče...
Renault Kangoo 2 1,5 dCi - 50kW, r.v. 2010/ Thalia 1.4 8V - 55kW, r.v. 2005
Thalieník
Nováček

Odeslat příspěvekod sparrow75 8. 3. 2010 01:15

goes píše:sparrow: hm a dej tech 80-120 na trojku u fabky a uvidis, jak tomu kangu natrhne ***** :) holt kdyz meris tak, aby dizl vyhral, tak se nedivme, ze vyhraje :)

to jsem neměřil já ale SM ;-)
A jinak i já vostrej řidič 8-P točím u Fabky trojku na 120 vyjímečně nebot při 114 je v omezovači :mrgreen:
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JiVi 8. 3. 2010 08:30

Thalieník píše:goes: to je jasný. Ale točit na trojku Fábii do 120 není zrovna normální řízení. Přitom u dýzlu při běžné jízdě se na 5 ku zrychluje z 80 na 120 vždy. Proto pokud si majitel Fábie vyloženě neusmyslí předem, tak mu Kangoo spontánně ujede. Navíc Kangoo má minimálně 1400 kg bez řidiče...


tohel je spravny prispevek do diskuze o 1.2TSi :-)
JiVi
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 3. 2010 08:38

Thalieník píše:goes: to je jasný. Ale točit na trojku Fábii do 120 není zrovna normální řízení. Přitom u dýzlu při běžné jízdě se na 5 ku zrychluje z 80 na 120 vždy. Proto pokud si majitel Fábie vyloženě neusmyslí předem, tak mu Kangoo spontánně ujede. Navíc Kangoo má minimálně 1400 kg bez řidiče...


To je zvláštní... :hm Já zrychluju 80-120 na IV. a ve spoustě případů na III. a III točím zcela běžně do 125 a to mám ropáka... :hm
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 3. 2010 08:45

MELLO píše:
Thalieník píše:goes: to je jasný. Ale točit na trojku Fábii do 120 není zrovna normální řízení. Přitom u dýzlu při běžné jízdě se na 5 ku zrychluje z 80 na 120 vždy. Proto pokud si majitel Fábie vyloženě neusmyslí předem, tak mu Kangoo spontánně ujede. Navíc Kangoo má minimálně 1400 kg bez řidiče...


To je zvláštní... :hm Já zrychluju 80-120 na IV. a ve spoustě případů na III. a III točím zcela běžně do 125 a to mám ropáka... :hm


kolik ta trojka ve 125 toci otacek?
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků