Jaký motor do Citroen C4 Grand Picassa?

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mamlas666 3. 10. 2009 13:47

Zdravíčko, jaký byste doporučili motor do C4 Grand Picasso? Uvažuju to jako čistě rodinné auto s max. převozem 4 dospělých a 2 dětí s občasným převozem 7 lidí na kratší vzdálenosti...Roční nájezd cca 15-20t km převážně tu po republice+(1xAlpy+1xItálie). Osobně se přikláním k dieslovému 2.0 HDi s FAP....1.6HDi mi přijde na to auto slabé, nebo ne? Určitě manuální převodovku. Případně jít do benzínu v těch kubatůrách(ale tam půjde spotřeba asi o 1-2l výš ne)? Pokud míníte kritizovat že je to francouz apod. tak prosím raději nereagujte!!! Uvítal bych spíš reakce od majitelů tohoto auta...dík za každou reakci či radu ;-)
AMD FX6300, 2x4GB DDR3 Geil CL9, Asus M5A97 R2.0,Asus GTS 250DK, SATA III 1+2TB WD Black Caviar 7200 ot., Fortron 400W GLN
mamlas666
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 10. 2009 13:51

Vem 2.0 ropu jednoznačně. 1.8 benzín a 1.6 ropa jsou na takové auto absolutní mrtvoly.

Ono i ta 136k ropa je katastrofa na 1700kg. ostatně 13.7s hovoří samo za sebe. A benzín 2.0 by ti bral minimálně o 2 litry víc.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 3. 10. 2009 14:07

Sůhlas s Vladimírom.
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 3. 10. 2009 14:46

mamlas666 píše:Určitě manuální převodovku.


Pokud tím myslíš normální převodovku se spojkou (tj. nikoliv "pilotovaný" manuál bez spojky), tak se výběr dost zužuje. Bohužel tak odpadá vynikajíc benzín 1.6 THP (turbo) od BMW, který by jinak při Tvém relativně malém ročním nájezdu byl nejlepší. 1.6 benzín bez turba a 1.6 HDi budou asi dost slabé.
Takže opravdu zbývá jen turbodiesel 2.0 HDI 16V, který je docela fajn a dá se objednat s normální převodovkou. 8-)
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 10. 2009 14:55

BY mě zajímalo, proč se u nás nedodává 1.8 125k a 2.0 140k :hm
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 3. 10. 2009 15:31

Určitě dvoulitr ropu,s 1,6hdi mám zkušenost a je to jen na rozvážnou jízdu.
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mamlas666 3. 10. 2009 16:23

...hmmm..tak ňák jsem si představoval odpovědi :-] ...takže asi ten 2.0HDi s manuálem...a ta 1.6 THP turbo od BMW s tou pilotovanou spojkou jak psal beaumont je na tom jak? to by nebylo "líné"? jinak těch 13.7s mně žíly nerve, spíš mi jde o komfort rodinného auta a výkon na bezpečné předjetí(zejména mimo highways).
AMD FX6300, 2x4GB DDR3 Geil CL9, Asus M5A97 R2.0,Asus GTS 250DK, SATA III 1+2TB WD Black Caviar 7200 ot., Fortron 400W GLN
mamlas666
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 3. 10. 2009 16:44

[quote="mamlas666]jinak těch 13.7s mně žíly nerve, spíš mi jde o komfort rodinného auta a výkon na bezpečné předjetí(zejména mimo highways).[/quote]

Tak těch 10,5s u 1.6 THP 152k se tomu bezpečnému předjetí celkem blíží, ty ostatní motory nejsou určeny k předjíždění - natož bezpečnému.. A 13,7s? No fuj.. 8-)
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mamlas666 3. 10. 2009 16:46

To jooo!!!ale zas mám obavy z toho "automatu" - slyšel jsem že to má prodlevy,občasné trhutí apod...dosud jsem jezdil jen s "manuálem"....
AMD FX6300, 2x4GB DDR3 Geil CL9, Asus M5A97 R2.0,Asus GTS 250DK, SATA III 1+2TB WD Black Caviar 7200 ot., Fortron 400W GLN
mamlas666
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moik 3. 10. 2009 16:57

Nekamenujte mě, ale tu THP neber, to bys brečel nad spotřebou, kterou zmiňuješ jako důvod... pár šlápnutí na plyn s tímhle 1700kg drobkem a turbo by ti ukázalo!

Turbobenzín je imho jen cesta ke snižování emisí automobilek na papíře.

Jestli je cena OK, je 2.0HDi určitě super volba, měl jsem ten motor v jiním autě a max. spokojenost.
Moik
Nováček

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 3. 10. 2009 17:18

Nesmysl.. S tou 1.6 turbo to váží 1530kg a s naftou 2.0 HDI ještě o 100kg víc. Spotřeba bude v reálu při svižné jízdě kolem 10 litrů benálu vs. 9 litrů nafty, potom je otázka, kdy se to vůbec při cenovém rozdílu min. 30tis. Kč ve prospěch benzínu vrátí.. 8-)

Obojí je to turbo, takže i s benzínem se při masochistickém stylu jízdy dostaneš na hodnoty 6-7 litrů na sto.. :D
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myznar 3. 10. 2009 17:19

Za 10 se dá jet i feldou. Záleží na stylu jízdy.
prdění je sexy
myznar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 10. 2009 18:05

doporučuju spalovací. S elektromotorem to není ono
anonymni

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 3. 10. 2009 18:22

já bych se toho turbobenzínu taky nebál.... když se s tím jezdí v klidu (a ty píšeš že takhle jezdíš....), tak to zas tolik nežere... Aspoň teda když srovnám svůj T-jet se stejně výkonným JTD od Fiatu.... Aspoň ti odpadnou hrátky s filtrem pevných částic apod. Benzín je kultivovanější, rychleji topí a příjemněji se s tím jezdí....

Osobně bych TD koupil, jen kdybych věděl že fakt nahrkám přes 30tkm ročně a to ještě po dálnicích ve vyšším tempu....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 3. 10. 2009 18:53

Ten motor 1.6 THP jsem zkoušel v Peugeotu 3008 s manuální převodovkou a je super, tichý, kultivovaný a i s tou 3008 celkem pěkně hýbal. A BMW vždycky umělo motory s vynikajícím poměrem výkon / spotřeba. Čili motoru bych se vůbec nebál ani kvůli spotřebě, ani kvůli dynamice, ani u větší a těžší C4 G.Picasso.

Problém je právě v té pilotované převodovce. Ta není od BMW, nýbrž od PSA. Musím říct, že přímo s tímhle typem nemám zkušenost, ale třeba ta převodovka co byla v C2 mě moc nenadchla - cukalo to a neřadilo nijak extra rychle. Výhodou je samozřejmě plně automatický režim na poskakování městem, ale i tak...
Nejlíp asi bude jít se projet na předváděčku, určitě bych si auto s touhle převodovkou neobjednal bez DůKLADNÉHO vyzkoušení...
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků