Tak se stalo,dnes jsem pořídil za dobrou cenu téměř nové Kangoo II 1.5Dci.Jinak mám zkušenosti s minulou verzí,tedy novější Kangoo I r.2003 také 1.5 Dci,které ještě stále vlastním.Mám jej téměř 2 roky,najeto 133.000 km a kromě běžné údržby žádný problém (mimo notoricky známého airbag konektoru pod sedačkou) A spotřeba super.Předtím jsem měl 7 let Felicii pick-up 1.9 D r.1999 (135.000km),to byl opravdu držák,ale ta spotřeba v porovnání s Kangem byla znát.A pokud porovnám Kangoo I a Kangoo II,je to zase o generaci někde jinde.Hodně narostlo ve všech směrech a už nevypadá uvnitř jako člunek,ale jako pořádný parník.Je to prostě kus auta.Překvapilo mne,že nemá na motoru takovou tu plastovo-pěnovou odhlučňovací desku,jako mělo Kangoo I,ale i tak je v odhlučnění velký posun k lepšímu.Než motor,je spíš slyšet aerodynamický hluk v zadní části auta při vyšších rychlostech(otevřená skříň).A při normálních slyšíte motor jen ze zadu od výfuku
.Plastové přední blatníky také nejsou k zahození.Při malých kolizích se jim nic nestane.Od známých mechaniků jsem slyšel,že nafta u nás prodávaná je dost "suchá" a je dobré dávat nějaké aditivum,nebo malinko oleje (do Škodovky jsem dával trošku oleje pro dvoutakty) Motor běhá dodnes a ještě dlouho bude.Do Kanga jen aditivum.Tak uvidím,snad budu spokojený.
PS.Servisní interval výměny rozvodů:
Peugeot /Citroen 1.4 HDi je 240.000km.Fiat 1.3 Jtd má řetěz a Kangoo II 1.5DCi 160.000km.
(Kangoo I mělo 120.000)
Dotaz na "Auto 1": Jak se projevovala závada se vstřikovačem? Můžeš to prosím trochu popsat?