Stránka 1 z 1

Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 9. 2008 22:00
od sparrow75
kamarád by si chtěl koupit Espace model 91 - 97
Obrázek
A neví jaký vybrat motor chce benzín :pozor
Tak prosím napište co vybrat a jak to jezdí,spotřeba atd. díky ;-)

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 9. 2008 22:01
od p0etrik
At to nekupuje. Cetl jsem o tom clanek, ze si to nekdo koupil a pak se v tom naboural a zabil. :pozor

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 9. 2008 22:07
od sparrow75
No je to jeho volba né ;-)

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 9. 2008 22:24
od eLzyx
p0etrik píše:At to nekupuje. Cetl jsem o tom clanek, ze si to nekdo koupil a pak se v tom naboural a zabil. :pozor

a ještě o tom napsal článek na internet :lol:

Já četl něco podobného na tipcars.cz, kde to ten týpek asi 1-2 rozstřelil a pokaždé si koupil jinýho espace.

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 9. 2008 22:28
od sparrow75
Hoši prosím tentokrát vážně :pozor

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2008 08:44
od Auto1
Ať si zjistí nejprve spotřebu a umocní ji tím,že každé auto má najeto milion,zjistí,že v benzínu to žere moc a v naftě to nejede a nestartuje,bez klimy se v tom upečeš a s klimou která chladí to sehnat je husarský kousek.Ta nafta v zimě netopí a potřebuješ mít bufík,který má zase jedno auto ze sta,a opět nefunkční. Radím nekupovat,kup raději Scénic,který je sice menší,ale funkční.
Espace je dnes zajímavý až další generace s motorem 2,0benzín nebo 2.2TD 83kW a i tam se špatně shání,ale dá se kolo 100.000kč,tohleto,co tu řešíš je vyhození peněz,nebude to sloužit a budou jen potíže,a věř tomu,že na první STK jsi dojezdil.

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2008 09:46
od sparrow75
Já mu to taky říkal ale chce ho ;-)
Hele já mu prodal svojí milovanou Lantřičku o které bys určitě taky říkal že to jsou vyhozené peníze.Bylo to minulý rok na jaře za 60tis. Lantra 1,6 96 naj. 95tis.km a byl spokojenej.
Ted jí nechává manželce a pro sebe chce tohle ;-)
Holt je skromnej :-P

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2008 13:29
od Jean ViC
to uz je moc stary auto, radeji nebrat...
a jeste po tom co p0etrik cetl ten clanek bych to nechtel uz vubec :D

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2008 13:30
od sparrow75
Tak rok 97 to zase tak hrozný není ale já bych do toho taky nešel ale když za to nechce dát víc ;-)

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2008 14:01
od Beaumont
Tak vážně: smysl dávají buď čtyřválec 2.2 jako rozumný kompromis, nebo 3.0 V6 pokud je požitkář a preferuje pohodlí před spotřebou. Šestiválců bude samozřejmě málo, zato se takový motor hned tak "neutahá" a bude s plnou výbavou včetně té IMHO nezbytné klimy. Ještě tam tuším dávali základní 2.0, ale to zřejmě moc nepojede.

Espace téhle generace je docela fajn kára, kus mě v něm vezli jako pasažéra a bylo to docela příjemné.

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 9. 2008 15:02
od sparrow75
Děkuji za první podnětný příspěvek ;-)

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 10. 2008 19:39
od bibo
šel bych rozhodně do 2,2 je to nizkootačkovej motor a s tim autem jezdí naprosto v pohodě i s celkem rozumnou spotřebou do 10

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 10. 2008 12:37
od dabel
2.8 V6 je este stary dvojventilovy PRV, takze "taha vocpoda" a nie je nutne ho prilis tocit. Tym padom sa da aj spotreba celkom drzat na uzde. Rozvody su ozubenymi kolieskami, cize by mali prezit auto. Problem bude zohnat pekny a udrziavany kusok...

Re: Espace - jaký motor?

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 10. 2008 13:40
od JirkaK
Ten motor 2,2 mám v Renaultu 21. Je to sice dvouventil se 79 kW, ale s autem docela slušně jezdí a s rozumnou spotřebou. Výhodou toho motoru je dlouhodobá spolehlivost, v podstatě stačí jen měnit olej, svíčky, rozvodový řemen, a občas poštelovat ventily /nemá hydroštely/ a 500 tkm není problém. Je to stříkačka, celkem bezproblémová, odchází jen lambdasondy jako u všeho, a snímače teploty chladící kapaliny, potom to špatně startuje a žere jako tank. A když klekne, najdeš ho v nějaké jiné R21 nebo 25 na každém druhém vrakáči. V Espace bude samozřejmě víc brát, a výkonově nebude nic moc.
U takhle starého auta ještě budeš asi muset vyměnit hadice k chladiči a topení, stářím rády praskají. A když se tenhle motor uvaří, hned sháněj nové těsnění pod hlavu.
Zásadní průser je montáž v Espace, motor je tam zazděný kolem dokola, jak na něm něco spravují, nechápu. Asi ho musí vyndat celý spodem.
Pozor na tříventil a čtyřventil 2,0 (kolem 100kW), kde je skoro stejný blok jako u obyčejné 2,2, jenom mají modernější hlavu. Ty občas končí bez varování rychlou smrtí. Ale nevím jestli se tam vůbec dávaly.
Třílitr je pocitově super, měl ho známý v Safranu. Až tedy na spotřebu, o které říkal "čtrnáct když jedu normálně, dvanáct když se snažím".
A jestli je tam rám pod motorem a PN, podobně jako u R21, tak si ho pořádně prohlídni, jestli není prorezlý, prasklý nebo svářený, Za to se bez milosti vyhazuje z STK, nový stojí víc než ojeté auto a v druhovýrobě se nedělá.