Slawall píše:Nic proti tve rodine, ale vubec nerozumi autum...Skodovka by se mohla od frantiku ucit, jak se delaji auta...hlavne designove...
1) Design je velmi subjektivni vec, kazdemu se libi neco jineho
2) Na design to nejezdi
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Slawall píše:Nic proti tve rodine, ale vubec nerozumi autum...Skodovka by se mohla od frantiku ucit, jak se delaji auta...hlavne designove...
Vidíš a v testu AutoBildu se jim 3 dětské sedačky do Roomstera nevešly (ono hodně záleží, jaké to byly sedačky, některé jsou širší, jiné jsou užší a na 3 kusech už to může dělat velký rozdíl)sparrow75 píše:V testu SM zkoušeli kam se vejdou 3 sedačky do Roomstera s orvanejma rukama a prostřední povysunutou je dostali .
Jenže to už je dost drahé.p0etrik píše:Pokud muzu doporucit, tak co se tyce prostornosti a pohodli je fakt supr transit conect. Je to sice asi nejvic dodavka z toho vseho, ale jezdi se v tom perfektne, urcite mnohem lip nez ve Fabii.
bojler píše:
S 1.6/77kW se s panoramatickou strechou, CD/MP3 radiem a 8 repro, svetlama s natacenim, ESP, 6x airbagem, kontrolou tlaku v pneu, kolama 16 palcu, loketni operou, tempomatem, kozenym volantem, sportovnima sedadlama a ted i s automatickou klimatizaci, zadnim parkovacim radarem, maxidotem se clovek velmi pohodlne vejde do 465 tisic. To neni spekulace, ale zivouci priklad. Ja sem to tak koupil.
A tahle konfigurace obsahuje pomerne dost prvku, o kterych se berlingu ani nezdalo. Je to velkej stehovak, uveze to dost veci, je to na svoje rozmery laciny, ale nedelejme z toho vic.
Ten motor 1.8 TDCI 66kW je na to auto slabý. Pokud to máš jako rodinný vůz, nemůžeš brýt furgon a musíš tam tu klimu dát.p0etrik píše:No zalezi co je drahe. 450 za zaklad 1.8 TDCi 66kW (dalkovy central, 4 bagy, el. okna, zrcatka, radio s CD), k tomu 30 za klimu. Pokud koupis bily, tak klima ani neni treba (alespon u Furgonu fakt ne), u kombika mozna jo. Dost hodne bych se rozmyslel, jestli dat 460 za Rooma jako bojler nebo 480 za tohle. A je dost mozne, ze by se dala dostat sleva, kdyz vsichni rikaji jak je tim Ford povestny.
Ale zas dost velka nevyhoda toho Fordu je, ze je to Ford...
p0etrik píše:Slawall píše:Nic proti tve rodine, ale vubec nerozumi autum...Skodovka by se mohla od frantiku ucit, jak se delaji auta...hlavne designove...
1) Design je velmi subjektivni vec, kazdemu se libi neco jineho
2) Na design to nejezdi
Slawall píše:Design dela aerodynamiku, komfort, jizdni vlastnosti a taky pohodli...
0xf píše:p0etrik: ne nevyhoda fordu neni ford ale diesel ve fordu... to bych rek si poridi jen fordi fanatik. Ja jsem s benzinovymi fordy velmi spokojen... jezdil jsem ze sierrou, escortikem, focusem a mondikem kdyz tam nebyl diesel tak nadprumerne spolehlive auta. jediny diesel od forda ktery lze doporucit je 2,3D tan jezdil,jezdi a jezdit bude az do skonani veku amen
p0etrik píše:Slawall píše:Design dela aerodynamiku, komfort, jizdni vlastnosti a taky pohodli...
Zase dalsi brepta.
p0etrik píše:0xf píše:p0etrik: ne nevyhoda fordu neni ford ale diesel ve fordu... to bych rek si poridi jen fordi fanatik. Ja jsem s benzinovymi fordy velmi spokojen... jezdil jsem ze sierrou, escortikem, focusem a mondikem kdyz tam nebyl diesel tak nadprumerne spolehlive auta. jediny diesel od forda ktery lze doporucit je 2,3D tan jezdil,jezdi a jezdit bude az do skonani veku amen
Zalezi jak dlouho si to chce nechat. Kdyz to proda po skonceni zaruky, melo by to byt ok. I Fordacky diesel by snad mel tech 150tkm vydrzet.
Slawall píše:p0etrik píše:Slawall píše:Design dela aerodynamiku, komfort, jizdni vlastnosti a taky pohodli...
Zase dalsi brepta.
Brepta jsi ty, nemas na to argument, proto napises takovy nesmysl...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků