pre pobavenie, nebudem k tomu zakladat vlastnu temu:
- autorizaky peugot (3 v ktorych servisujeme firemne auta) nam tvrdia, ze olejova napln v 8AT prevodvkach AISIN je dozivotna a nemenia ju. A to ani na poziadanie za plnu uhradu. Vraj na to nemaju postup a technologiu v servise (mozna vyhovorka), v kazdom pripade nam 3 autorizaky odmietli vymenit v danej prevodovke olej aj ez ohladu na to kolko by to stalo
- zdovodnenie bolo, ze "napln je dozivotna". Ano, v prevodovke s HDM. Ine znacky maju v prevodovkach tejto znacky a typu interval vymeny oleja 60t km, ak auto jazdi v mestskej prevadzke skrateny na 50t. Peugeot dozivotne.
- na otazku kolko je teda ta kalkulovana dozivotnost sme dostali odpoved ze 250t km. Na otazku kedze nerobia vobec vymeny oleja ani na poziadanie, ci predpokladaju ze auto peugeot nespravi 250t km alebo ak spravi skonci mu zivotnost alebo ci prevodovku menia potom celu som odpoved nedostal
Mimochodom, interval vymeny motoroveho oleja je v zaklade 30t km, ale ten teda na poziadanie nemaju problem vymenit po 15t km.
Prevadzkujeme par desiatok peugeotov, ale priznam ze najvacsi ceres im davaju autorizaky a ich "servisne" standardy. Mame aj auto s 1.2 benzinom, v ktorom sa meni kazdych 60t km cely motor. Vraj s tym vela jazdime po meste.
Obdivujem majitelov Peugeotov ktori ich dokazu bez problemu prevadzkovat aj napriek znackovemu servisu. Pritom tie auta su uzivatelsky velmi prijemne.