od Driver 13. 1. 2008 01:14
Mě dostává, jak tady každej kritizuje marketing a vedení Fiatu. Korejci maji zatim dobrou povest, protoze jsou na trhu dost kratce, ale vemte si, jak dlouho je na trhu Fiat. Čím musel projít. Korejci přijdou na trh a už ví, co a jak, jaké technologie použít atd. Vždyť i30 není nic jiného než kombinace BMW řady 1, focusu atd... Prostě nic originálního. Fiat má svůj, originální design a takové 10 let staré Bravo v klidu drží krok (co se designu týče) i s auty, které mají polovinu let, nebo míň.
Mě přístup Fiatu, konkrétně jednoho pražského dealera, potěšil i zklamal. Když byly testovačky Grande Punta, byli milí, ochotní, nabídky pohoštění a všechno. Pak jsem měl zájem se projet v Bravu 1.4 TJET a nikdo se mi neozval.
Taková KIA má v tomhle jinej přístup.
Se servisem zkušenosti nemám, takže k tomu se vyjadřovat nebudu.
Ale vsadím se, že nikdo tady z diskuze nezná tu firmu, neví, jaké mají vize a strategie, takže není na místě je odsuzovat proto, že se Fiat v ČR neprodává. Třeba pro ně českej trh není dost atraktivní a nevyplatí se jim investovat do rozsáhlých reklamích kampaní.
Das Auto