Fiat a spokojenost jeho majitelů v Německu (TÜV+Autobild)

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 26. 10. 2007 16:05

Makaron píše:
arbacher01 píše:Kua, makarone, nemyslíš, že to už stačí? chápu, že tě to sere,koho by ne, žes trefil na blbej kus, ale vysedávat u netu a brečet nad tím je trochu na prd a ničemu to nepomůže, nemyslíš? každý kdo chtěl si tvoji zkušenost s fiatem přečet, tak proč to tu furt tlačíš? Pokud jsi měl takové problémy v záruční době, měl si je řešit razantně.. teď je pozdě..i/quote]

Za prvé si nejsem jist, jestli jsme my dva spolu pásli ovce. Za druhé to píšu proto, aby si lidi jako seš např. ty, kteří věří u seriové produkce blábolům o "smůle na kus" a tomu, že "statistiky jsou na nic", začali přemýšlet a ne jenom kopat za svůj klub za každou cenu. Protože je potom jejich blbost stojí nemálo peněz. Jak se to třeba stalo mě, když jsem si zvolil Fiat a Dojáček. Howgh. /quote]


Prosím Tě. Prozraď mi, kolik jsi už za svůj život vystřídal aut? "Smůla na kus" je totiž realita a statistiky, které se tady probírají jsou opravdu "statistiky na nic" - jedna je o nekonečné blbosti lidí, kteří jedou s vrakem na STK a druhá o tom, že ne každý využívá služeb ADAC.
Tady by mě jenom zajímalo, kolikrát už přijel ADAC pro Tebe, že té statistice přikládáš takovou váhu?
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Majkie 26. 10. 2007 16:46

Prostě největší počet záznamů na stk je u spotřebáku - vůle v nápravě, koroze výfuku, díra ve výfuku, čepy, klouby, brzdy apod. Zásadní závady tam nebývají, bo by tam člověk nedojel - např. vysypaná převodovka se na stk neodhalí, buď už je vyměněná nebo se vysype později.
Ignorance is bliss
Majkie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Makaron 26. 10. 2007 17:05

Mr.L píše:nesouhlasim s tim, ze tuv nema zadnou vypovidaci hodnotu. Proste pokud tam prijede x tisic golfu (meganu, 307, stil atd..) a v ramci teto tridy je zjisten nejvetsi procento zavad u stila, tak to proste znamena, ze soudruzi tu chybu nekde udelali...
jinak duvod proc moje dalsi auto uz nebude fiat, neni auto jako takove ale servis

jo kdyby ste nekdo mel typ na dobreho garaznika v praze ktery umi fiaty, tak ho sem prosim hodte....diky


Ja mam velmi dobre zkusenosti u autorizovaneho AUTOTYPu, spatne u Dojacka (puvodni servis). Potom znam jednoho pana, jmenuje se Č***** (fakt), ten sídlí na Průmyslové ulici v Praze (na straně spalovny, vjedeš tam když jedeš po průmyslové od zahr. města, mineš po P straně Spalovnu a zahneš doprava do areálu (je tam šipka servis Fiat ).
Ví toho dost hlavně o starších Fiatech, já byl v roce 2004 první Stilista, co tam zajel (tenkrát kvůli Ducatu) Zdar a díky.
Makaron
Nováček

Odeslat příspěvekod Makaron 26. 10. 2007 17:12

Mr.Semtex píše:
Makaron píše:
arbacher01 píše:Kua, makarone, nemyslíš, že to už stačí? chápu, že tě to sere,koho by ne, žes trefil na blbej kus, ale vysedávat u netu a brečet nad tím je trochu na prd a ničemu to nepomůže, nemyslíš? každý kdo chtěl si tvoji zkušenost s fiatem přečet, tak proč to tu furt tlačíš? Pokud jsi měl takové problémy v záruční době, měl si je řešit razantně.. teď je pozdě..i/quote]

Za prvé si nejsem jist, jestli jsme my dva spolu pásli ovce. Za druhé to píšu proto, aby si lidi jako seš např. ty, kteří věří u seriové produkce blábolům o "smůle na kus" a tomu, že "statistiky jsou na nic", začali přemýšlet a ne jenom kopat za svůj klub za každou cenu. Protože je potom jejich blbost stojí nemálo peněz. Jak se to třeba stalo mě, když jsem si zvolil Fiat a Dojáček. Howgh. /quote]

Prosím Tě. Prozraď mi, kolik jsi už za svůj život vystřídal aut? "Smůla na kus" je totiž realita a statistiky, které se tady probírají jsou opravdu "statistiky na nic" - jedna je o nekonečné blbosti lidí, kteří jedou s vrakem na STK a druhá o tom, že ne každý využívá služeb ADAC.
Tady by mě jenom zajímalo, kolikrát už přijel ADAC pro Tebe, že té statistice přikládáš takovou váhu?t/quote]


Blbec je ten, který neví, co to statistika vůbec je, protože staví vyjímku nad statistické výsledky měření minimálně 500ti vzorků.
Makaron
Nováček

Odeslat příspěvekod Makaron 26. 10. 2007 17:18

[quote="Radek Ondrášík"oMakaron: nevim, ale ja ty statistiky neberu vazne. ADAC, TUV nejsou statistiky spolehlivosti. Jsou to statistiky nejake s nejakou vypovidaci hodnotou.

Kdyz udelam statistiku aut s nejvetsim poctem osoulozeni na zadni sedacce vysledky budou taky nejake. Proste je to nejaka statistika, ktera sbira nejaka data. Dulezite je si uvedomit, co ta prvotni data znamenaji a pote si tedy odpovedet o cem to vypovida. TUV je o udrzbe vozu a pripravenosti na STK - nic vic. ADAC je o tom, ze je to vysledek vyjezdu jedne asistencni sluzby v nemecku. Jenze AXA muze mit jine vysledky atd. Proc? Protoze napr. ja mam auto, ktere ma smlouvu na asistencni sluzbu s uplne jinou firmou. Takze kdyz ja budu mit poruchu, v pripadne ADAC statistice by se muj vyjezd vubec neobjevil.

Takze ADAC ma sice presny vystup poctu vyjdezdu k autum s poruchou, ale diky tomu, ze mnoho automobilek vyuziva jine sluzby, tak se u ADACu tyto vysledky nezobrazi. Pokud ma Fiat smlouvu s ADACem a ten pro ne jezdi a Mercedes ne, pak v te statistice bude vice vyjezdu u Fiatu a ne Mercedesu.

TUV je taky dost zkreslenvy vysledek, protoze to nejsou zavady, ale zjistene zavady na STK. Takze spatne serizene svetla = zaznam. Upadnuty zaves kola = zaznam. Proste je to spise o tom, jak se majitel o auto stara, nez o tom, jak se porouchalo. Trochu meritelne jsou vysledky jen v ramci tridy a urceni vozu, ale i zde je to hodne odlisne[/quote]

Tomuhle příspěvku říkám relativismus, tzv. český morální relativismus. Jen hlody o souložení. ADAC jsou žlutí andělé, které může zavolat kdokoli a nemusí s nima mít smlouvu !
Jak by se mel majitel starat o zánovní auto ? treba bych mel preventivne menit po 3 letech narezlej výfuk nebo co ? (u fiata klasika) ? Nebo okolo nového Stila běhat s WDčkem jako to dělá Wolff se svou Bravou ?
Makaron
Nováček

Odeslat příspěvekod Makaron 26. 10. 2007 17:22

Majkie píše:Prostě největší počet záznamů na stk je u spotřebáku - vůle v nápravě, koroze výfuku, díra ve výfuku, čepy, klouby, brzdy apod. Zásadní závady tam nebývají, bo by tam člověk nedojel - např. vysypaná převodovka se na stk neodhalí, buď už je vyměněná nebo se vysype později.
Makaron
Nováček

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 26. 10. 2007 17:23

Makaron:
K tomu se dá napsat pouze, jak praví klasik: "Věřím jen té statistice, kterou si sám sfalšuji.."

Nicméně na moje otázky jsi mi neodpověděl.
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Makaron 26. 10. 2007 17:32

lewko píše:Makaron-> Predaj to Stilo. Na mieste. A kup si nieco ine. Hocico. Len nevykladaj sprostosti o tom ake su statistky presne a ako je FIAT poruchove auto. V kazdom jednom fore najdes cloveka s pribehom ako mas ty. Minule to bola Octavia, potom Megan, na SME.sk sa riesi FORD...
Este 1 poznamka k chybe airbagov - to nie je chyba riadiacej jednotky!!! Je to chybny konektor bocnych airbagov pod sedackami. Keby si nebol ignorant a navstivil sem tam "stilo.org" alebo "fiatforum.com" su tam presne navody ako si to mozes doma za 5 Kcs vymenit. Navyse tato chyba nema vplyv na funkcnost bocnych airbagov! Rozumej - ked naburas aktivuju sa!


Napisem ti to po slovensky, budes mi mozno lepsie rozumiet. Na stilo.org som bol jednym z prvych clenov, tento problem som tam riesil niekolkokrat, u mojho vozu mi co sa tyka airbagov menili vsetko: spiralku pod prihradkou spolujazdca, konektor v sedake spolujazdca, no ani potom tento problem neustal, bola vada v riadiacej jednotke za tachometrom. Tak sa zastav, brat slovensky.
Naposledy upravil Makaron dne 26. 10. 2007 17:32, celkově upraveno 1
Makaron
Nováček

Odeslat příspěvekod Majkie 26. 10. 2007 17:32

Makaron píše:
Majkie píše:Prostě největší počet záznamů na stk je u spotřebáku - vůle v nápravě, koroze výfuku, díra ve výfuku, čepy, klouby, brzdy apod. Zásadní závady tam nebývají, bo by tam člověk nedojel - např. vysypaná převodovka se na stk neodhalí, buď už je vyměněná nebo se vysype později.
Ignorance is bliss
Majkie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod blaster417 26. 10. 2007 17:35

nazdar, precital so si tieto prispevky, a neda mi nereagovat, ku kvalite fiatov, 1; aj ja som pocuval, a myslel, aky je fiat vseobecne smejd, do vtedy, kym som si pred 10-mi rokmi si nekupil 7 rocne dieselove uno, najazdil som s nim cca 50-ich tisic kilometrov a tom som menil len olej, raz predne dosticky, a raz zhavice, inak nic. tento rok som si kupil zhodou okolnosti tiez 7 rocneho fiata punto 1.2/44kw, od druheho majitela, doteraz sme na nom s manzelkou najazdili cca 20 tisic a ziadna zavada, svokor ma 10 rocne brava, bez zavad, len pravidelna udrzba vymena oleja a spotrebaku. mal som a dost inych znaciek aut, a je to naozaj individualne, a dalo by sa povedat ze co sa tyka spolahlivosti a kvality, tak to uz ani nie je o znacke, ale skor o pristupu majitela k autu, zijem meaky rok v spanielksu, tu sa opravy nerobia doma, ak nieco ide sa do servisu, je tu spusta garazovych servisov a dovolim si tvrdit ze su vacsinou kvalitnejsie ako znackove, olej tu este stale menia po 5 tisic km, a filtre po 10tisic, a ked sa opytas servisaka precoo : no predsa pre zarobok, a majitel je rad ze auto ma v dobrych rukach, ale som sa rozpisal.
blaster417
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Makaron 26. 10. 2007 17:37

Majkie píše:
Makaron píše:
Majkie píše:Prostě největší počet záznamů na stk je u spotřebáku - vůle v nápravě, koroze výfuku, díra ve výfuku, čepy, klouby, brzdy apod. Zásadní závady tam nebývají, bo by tam člověk nedojel - např. vysypaná převodovka se na stk neodhalí, buď už je vyměněná nebo se vysype později.
Makaron
Nováček

Odeslat příspěvekod NiceOne 26. 10. 2007 17:39

Majkie píše:Nazval jsi mé argumenty hloupými, tak jsem čekal, že ty předvedeš ty chytré. Ale tohle opravdu chytré není. Uvědom si, že když někdo přijede na stk se sjetými destičkami a kotouči, tak se do statistiky dostane taky a o čem to vypovídá? Lze snad posuzovat kvalitu auta dle spotřebáku? Tak jaká vypovídací hodnota? Odpovídat nemusíš. Je běžné, že na BMW lidi mění věci na nápravě po pár desítkách tkm, je snad proto málo kvalitní?t/quote]


Myslis, ze majitele Fiatu se o auta staraji hure nez majitele ... "jinych aut" :) ? Ze je vetsi pravdepodobnost, ze prijede Fiat se sjetymi destickami nez "jine auto"? ....myslim ze neni. Bezne zavady takovou statistiku vubec neovlivni, ovlivniji jen ty ktere vybocuji z normy.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Majkie 26. 10. 2007 17:40

Makaron: Super, tak u tebe jsem idiot, to mě moc mrzí. Mě ale víc zajímá, kdy mi zdechne motor nebo vůbec kdy budu muset volat odtahovku kvůli poruše, než kdy budu měnit koncovku výfuku. A o tom mi statistika tüv řekne velký h.
Jen jsem doufal, že chytří lidé druhé neurážejí do idiotů...
Ignorance is bliss
Majkie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 26. 10. 2007 17:41

@makaron

Proste akceptuj ze mas smolu na auto. Vsetky tieto statistiky su co sa tyka spolahlivosti na pikacu. Ked uz pre nic ine tak preto ze nie su ani poriadne rozdelene zavady.
Priklad:
Ked u MB na 10 ks z 1000 odide kompl. motor a u Fiatu odide na 100 ks z 1000 vodne cerpadlo za par korun. Klasifikovane to bude rovnako auto nepojazdne chyba v motore. Statisticky je MB 10x lepsi ale myslim ze by si aj tak radsej platil fakturu za fiat ako MB. ;)
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Majkie 26. 10. 2007 17:43

NiceOne: No o tom se můžeme bavit, podle mě se na to jednoznačně odpovědět nedá. Každopádně mi jde o větší závady a ty jsou pouze v databázi servisů, ne na stk. Takže z toho nikdy statistika nebude
Ignorance is bliss
Majkie
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků