Fiat Bravo II.

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Beaumont 21. 1. 2011 09:17

stenly píše:
Beaumont píše:Nerad bych se mýlil, ale mám dojem že Fiat používá řemeny ve všech svých motorech už někdy od 60. let. Na žádný Fiat s řetězem si nevzpomínám.

900ohv - donedávna v seicentu, předtím v Unu, 127, 850S .... :-)

a ted si nejsem jistý, do 131Mirafiori se myslím montoval 1,6 ohv ještě v 1980

jinak mě taky nic nenapadá


Klobouk dolů, na ty malé motory jsem si vůbec nevzpomněl, já už si spojoval Uno s érou FIRE a moje Turbo i.e. už taky mělo řemen. Díky za poučení. :tleskani

-- 21. 1. 2011 09:19 --

bohys píše:Zkus zavolat do Ostravy do AF Centra. Mají tam plný dvůr nových Brav


Něco mají i na webu:
http://www.afcentrum.cz/vyhodna-koupe/fiat/
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 21. 1. 2011 09:35

Zkus ještě tohle:
www.vencar.cz

Ale AFko, je fakt dobrá volba... (na koupi auta).
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hereticc 21. 1. 2011 19:18

stenly píše:
Beaumont píše:
T.E.CH píše:Apropo jak je to T-Jetu s rozvoďákem, je tam řetěz, či řemen?...případně kolik stojí vyměna a v kolika se mění?

Nerad bych se mýlil, ale mám dojem že Fiat používá řemeny ve všech svých motorech už někdy od 60. let. Na žádný Fiat s řetězem si nevzpomínám.


900ohv - donedávna v seicentu, předtím v Unu, 127, 850S .... :-)

a ted si nejsem jistý, do 131Mirafiori se myslím montoval 1,6 ohv ještě v 1980

jinak mě taky nic nenapadá

-- 20. 1. 2011 22:23 --

Arnie J píše:když jsme v tom, nevíte někdo o nějakém výhodném Bravu na prodej? nové nebo skoro nové ... motor nejlépe T-Jet

rodičové shánějí nový povoz místo Stila


koukni na inzerci, myslím sauto nebo cars, dneska jsem tam viděl luxusni zánovní 1,6 jtd, za 275, někdo v Rokycanech to prodává.

T jet je gut, ale bere 8. Tuto vezme o 2 míň. A nemusíš se furt krotit. Starej bude spokojenej .-)
Auto má bejt italský a na naftu :-)


1,3 mjet má reťaz
hereticc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 21. 1. 2011 22:38

wolff píše:Citace z jiného internetové periodika (z testu) od taky motoristického novnináře:

Tentokrát jsem ale k foukané dvanáctistovce nepřistupoval se skepsí. S motorem jsem se seznámil již několikrát a třeba pod kapotou Škody Fabia 1.2 TSI ukázal, že v nejsilnějším provedení s výkonem 105 koní dokáže s populárním hatchbackem zahýbat velmi slušně. Překvapil mne ale i ve Volkswagenu Golf a také ve Škodě Yeti, kde jsem si ho, a teď si sypu popel na hlavu, nejprve spletl s nějakou lepší a kultivovanější verzí motoru 1.8 TSI. Jistě, na dálnici jsem pak už poznal, že se vpředu ukrývá něco trochu menšího...​

Pánové já nemám co dodat. Tito pánové definuji kvalitu a úroveň aut.
SEM KLIDNÝ.
:D :tleskani


Tak na auto.cz zas teď psali, že MC C-klasse se 100kw (2.2TD) zcela v pohodě zrychluje k 200kmh i do kopce :nenapadne

Oba máme silnější a lehčí auta a myslím se shodnem, že rozhodně není taková brnkačka rozhoupat to na 200.... Ale legendární hvězda na volantu asi přidává tak 60 koní, takže pak prostě i 100kw na 1,5t stačí.... :D

Je to fraška.... No ale zas když někdo chce raketu Yeti 1.2TSI, tak ji asi má mít O:-)

A vzpomeňme při této příležitosti na legendářní výbuch Giulietty na letních 18" v testu na mokré trati.... A jak tehdy ten Golfík o 10m líp brzdil.... No fakt komedie :-]

-- 21. 1. 2011 22:50 --

Jinak vzpomínáš na výtýkání malých tlačítek u Giulietty? Tak německá prémie za 800 tyček je dělá takhle, a nikomu to nevadí:

http://postimage.org/image/2xrsotnb8/

PS: odchodem TSI twin charger jsme se asi vrátili s těma našima stárnoucíma 1.4T na vrchol segmentu ne? (výš už je jen multiair....) ;-)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 22. 1. 2011 10:27

hereticc píše:1,3 mjet má reťaz

Fakt? To jsem překvapený. No vida, tak další "do sbírky", díky.

Marvin_z_Atlantidy píše:AR 159 2,2jts ?
.
To neberu jako Fiat, to je motor Alfa se základem GM. A GM používá řetězy častěji (má ho i 2.2 MPI v Cromě, ale to taky neberu jako Fiat motor). Nicméně díky za postřeh.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 22. 1. 2011 13:46

Mr. Murphy píše:
wolff píše:Citace z jiného internetové periodika (z testu) od taky motoristického novnináře:

Tentokrát jsem ale k foukané dvanáctistovce nepřistupoval se skepsí. S motorem jsem se seznámil již několikrát a třeba pod kapotou Škody Fabia 1.2 TSI ukázal, že v nejsilnějším provedení s výkonem 105 koní dokáže s populárním hatchbackem zahýbat velmi slušně. Překvapil mne ale i ve Volkswagenu Golf a také ve Škodě Yeti, kde jsem si ho, a teď si sypu popel na hlavu, nejprve spletl s nějakou lepší a kultivovanější verzí motoru 1.8 TSI. Jistě, na dálnici jsem pak už poznal, že se vpředu ukrývá něco trochu menšího...​

Pánové já nemám co dodat. Tito pánové definuji kvalitu a úroveň aut.
SEM KLIDNÝ.
:D :tleskani


Tak na auto.cz zas teď psali, že MC C-klasse se 100kw (2.2TD) zcela v pohodě zrychluje k 200kmh i do kopce :nenapadne

Oba máme silnější a lehčí auta a myslím se shodnem, že rozhodně není taková brnkačka rozhoupat to na 200.... Ale legendární hvězda na volantu asi přidává tak 60 koní, takže pak prostě i 100kw na 1,5t stačí.... :D

Je to fraška.... No ale zas když někdo chce raketu Yeti 1.2TSI, tak ji asi má mít O:-)

A vzpomeňme při této příležitosti na legendářní výbuch Giulietty na letních 18" v testu na mokré trati.... A jak tehdy ten Golfík o 10m líp brzdil.... No fakt komedie :-]

-- 21. 1. 2011 22:50 --

Jinak vzpomínáš na výtýkání malých tlačítek u Giulietty? Tak německá prémie za 800 tyček je dělá takhle, a nikomu to nevadí:

http://postimage.org/image/2xrsotnb8/

PS: odchodem TSI twin charger jsme se asi vrátili s těma našima stárnoucíma 1.4T na vrchol segmentu ne? (výš už je jen multiair....) ;-)


tak on ten medour ma velmi zajimavou vykonovou krivku, dvakrat vetsi objem nez vase a hlavne o dost lepsi aerodynamiku uz jen proto, ze je to sedan,coz je pri zrychlovani v nejvyssich rychlostech dost znat... pak ten novinar nemusi nejak extra prehanet.
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 22. 1. 2011 19:24

já to beru, ale přecejen, tvrzení "200 km/h překoná tento motor hravě i do kopce" považuju za velmi odvážné..... (samozřejmě pojmy "hravě" a "kopec" jsou poměrně široké.... ;-)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 1. 2011 19:47

Tak Bravo bude asi ve středu, pokud se něco nevysere. Potom dodám skupinové foto Brava, Stilo, Bravo :)
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 22. 1. 2011 20:30

co dodat.... Bravo ;-) To už tu budem tři :-)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 22. 1. 2011 20:44

Arnie J píše:Tak Bravo bude asi ve středu, pokud se něco nevysere. Potom dodám skupinové foto Brava, Stilo, Bravo :)


Doufam že ten lowend nafotiš nějakym highendem. :D
Jinak Fiaťak jak se patři. :tleskani
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 22. 1. 2011 20:53

To u arnieho doma starý fiaty neprodávaj, ale rovnou dávaj na skládku za vesnicí? :shock:
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Honzus 23. 1. 2011 10:01

Ještě k řetězu:

nový 0.9 Twinair má také řetěz
http://www.fptpowertrain.com/ita/img_en ... te_low.jpg

motor 1750 TBi (159, Giulietta) také řetěz

EDIT:
tak ne, klasika českého zastoupení a blbého překladu, 1750 TBi má řemen :-)
Naposledy upravil Honzus dne 23. 1. 2011 10:41, celkově upraveno 1
Honzus
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 23. 1. 2011 10:10

Takže to vypadá, že už i Ital dostal rozum :-)
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod wolff 23. 1. 2011 10:42

Pro 911.
Jaký vliv má na výkon a toč. moment objem mooru?
Já myslel, že rozhodují parametry... ;-)
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 23. 1. 2011 10:44

Škoda že Čech ani není schopen přeložit to, co Ital vymyslí ;-)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků