Doblo po 200t km.

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 14. 3. 2010 09:40

tak než mrznout, to bych si našel prostě jiný servis, který to třeba udělá za 2.000, ne? Ale jestli si chceš v netopícím autě oddělat záda, tak OK....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 14. 3. 2010 09:56

záda a motor...

Vždyť tempomat vymění každý mechanik.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod lrotrekl 14. 3. 2010 10:06

m4lcolm píše:záda a motor...

Vždyť tempomat vymění každý mechanik.


Jo a když zvládne tempomat, tak termostat taky :D
Po asi milionu let změna značky - po Italovi mám Žabožrouta vyrobenýho ve Španělsku převlečenýho za Japonce. Globalizace vpirjód. :D
lrotrekl
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 14. 3. 2010 10:08

u šádofky za pár korun i tempomat :-P tak jsem se upsal, no :D
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Thalieník 14. 3. 2010 12:14

Kangoo topí po pár metrech, ale asi jen proto, že to má přihřívání. Jinak registruju rychlé výkyvy topení při jízdě do kopce/z kopce, podle toho, jak je motor zatížený.
Renault Kangoo 2 1,5 dCi - 50kW, r.v. 2010/ Thalia 1.4 8V - 55kW, r.v. 2005
Thalieník
Nováček

Odeslat příspěvekod m4lcolm 14. 3. 2010 13:11

to je normální :-)
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Thalieník 14. 3. 2010 13:12

Asi právě jen u dýzlu, jelikož v benzínu jsem toto nezažil.
Renault Kangoo 2 1,5 dCi - 50kW, r.v. 2010/ Thalia 1.4 8V - 55kW, r.v. 2005
Thalieník
Nováček

Odeslat příspěvekod m4lcolm 14. 3. 2010 13:17

u benzínu je to taky, jen většinou ne tak markantní
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Thalieník 14. 3. 2010 13:28

Labilní na to byl Fakír.
Renault Kangoo 2 1,5 dCi - 50kW, r.v. 2010/ Thalia 1.4 8V - 55kW, r.v. 2005
Thalieník
Nováček

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 14. 3. 2010 20:40

m4lcolm píše:u šádofky za pár korun i tempomat :-P tak jsem se upsal, no :D


U Stila a Brava taky za pár korun O:-)
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 14. 3. 2010 22:45

Už to někdo umí? Když jsem Stilo před těmi necelými pěti roky kupoval, nikdo to neuměl a autorizáky za to chtěly 10 tisíc. Řešilo se to na stilo.org a nic...
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod one-z 14. 3. 2010 23:30

Thalieník píše:Kangoo topí po pár metrech, ale asi jen proto, že to má přihřívání. Jinak registruju rychlé výkyvy topení při jízdě do kopce/z kopce, podle toho, jak je motor zatížený.

To je normální, když jsou velké mrazy a motor začne chladnout, tak si přitápím tím stylem, že dám plnej plyn a levou nohou si přibržďuju abych jel pořád stejně :-)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 15. 3. 2010 08:08

malcolm: jo já ho třeba mám dodělávanej, dělal jsem si to sám. Stačilo koupit páčku z AR147 (1600), nacvaknout ji tam, připojit do konektoru (pod volantem) a jelo se. Novější ročníky jako máš ty ale musí tahat ještě pár drátů od konektoru v ŘJ.

Někdo to zvládne sám, vím o jednom klukovi, kterej si to nechal do Brava (má to stejným způsobem) dodělat v autorizáku (nepřišel o záruku, cena cca 1300,- práce + ta páčka).

Více spíš do sekce Bravo...
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chalmi 5. 5. 2010 13:59

Stěžoval jsem si,že mi *****í výfukové plyny do kabiny když je zaplé topení.
Tak už je vyřešeno.
Celý problém byl v tom,že je tu specielní ventil,který část výfukových plynů vrací zpět do kat.aby byly splněny emisní předpisy.
Tento ventil se časem zanese,zmenší se průřezy a tím se navýší tlaky a ventil začne "podfukovat".
Prostě jsme tento ventil vyřadili a je po problému.
chalmi
chalmi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wolff 5. 5. 2010 17:25

Jojo, egr..., potenciální zdroj problémů všude... ;-)
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků