Alfa Romeo 156 2.5 V6

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 4. 2005 22:34

Mirek: nadseny z toho nejsem, zase neprozivam orgasmy pri koukani se na spotrebu, ale z meho pohledu je to jedine negativum toho auta (krom barvy)..
anonymni

Odeslat příspěvekod Mirek-607 25. 4. 2005 22:35

goes: Asi uz tady tim nebudu zaplacavat diskuzi.

Btw. Ta barva je fakt silena :D
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flavio 25. 4. 2005 23:47

Dusan: Spotřeba je měřena dle směrnice EC 1999/100, tedy stejným způsobem jako u konkurence.

goes: Co myslíš tím, že zvýšená spotřeba je daň za auto? Na spotřebu čučí 99% majitelů. Navíc, kdyby ta enormní spotřeba byla jen u vrcholné verze, to by si člověk řekl: dobrá, tento motor byl vyvinut za účelem max. výkonu, ale se stejným problémem se potýká i základní 1.6!
Flavio
Nováček

Odeslat příspěvekod Mirek-607 26. 4. 2005 00:11

Flavio: Je to dan za zbytek toho auta. Proste, kdyz nejake auto milujes, dokazes mu neco odpustit.
Ani mi pribuzni, ci primo rodina nekoukaji na spotrebu vsichni. Nekterym je to uplne fuk, i kdyz ve vysledku ji maji treba dost malou. Muzu Ti s klidem rict, ze kdyby slo jen o spotrebu nemame doma krom Astry zadne jine auto z tech, co mame. Totez muzu rict alespon o casti svych znamych...
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 4. 2005 08:39

Flavio: asi takhle, u takove 2.0TS se ve meste clovek nedostane pod 10l i kdyz se snazi, to u jinych 2.0 motoru se 110kW jde atd. ale na druhou stranu mas elegantni design a auto se sportovnimi ambicemi i v zakladnich verzich, od podvozku, pres rizeni az po motory, ktere ve sve dobe vzdy patri vykonostne ke spicce a holt neco to zere a souhlas, ze 99% lidi kouka i na spotrebu a je to jednim z vyberovych kriterii, i mne to zajimalo, ale neodradilo :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Kappa3.0V6 26. 4. 2005 09:39

Se clovek nemuze divit ze vsude stoji oktavky. Kdyz pominu fakt ze 90% jsou TD,tak i kolegova 2litrova benzinova oktavka bere cca 8,5 po meste-jezdi samozrejme velice decentne. K tomu ma 500 litrovej kufr a "nemeckou kvalitu" Co mu vlastne chybi ke stesti?
Asi jen ten pocit ze jizda muze prinaset i radost .
Ale na to tu mame jiny znacky :D
Kappa3.0V6
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flavio 26. 4. 2005 10:15

Kappa3.0V6: mě z germanofilie ani z tédéíčkařství podezřívat nemusíš, já jsem hondista, potažmo subarista. :-)
Flavio
Nováček

Odeslat příspěvekod mura 26. 4. 2005 10:29

AR 156 je považována za přímou konkurenci BMW řady 3 a když se podíváme na kombinovanou spotřebu u dvoulitrových motorů obou značek, zjistíme, že je téměř stejná.

AR 156 2.0 JTS 121kW - 8.6l/100km
BMW 320i 110 kW - 7.4l/100km
BMW 320ci 125 kW - 8.9l/100km

Takže bych Alfu u čtyřválcových benzínů z přílišné hladovosti, vzhledem ke sportovním ambicím, nevinil.
mura
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kappa3.0V6 26. 4. 2005 11:12

to Flavio: Kdepak,t nebylo mysleny na tebe , ale jen tak obecne. Jinak Honda je super,v ramci japonskych znacek moje nejoblibenejsi.
Kappa3.0V6
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flavio 26. 4. 2005 13:35

mura: upřesnění spotřeby město, mimo město, kombinovaná:

AR 156 2.0 JTS 122kW - 12,2; 6,6; 8,6l/100km

BMW 320i 110kW - 10,7; 5,6; 7,4l/100km
BMW 325i 160kW - 12,1; 6,2; 8,4l/100km
BMW 330i 190kW - 12,7; 6,4; 8,7l/100km.
Flavio
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 4. 2005 13:41

Flavio: jj vsak to je znama vec, ze alfy jsou kapku zravejsi. Pro lidi co skudli kazdou korunu to proste nejsou ty nejvhodnejsi auta. Jinak pro srovnani uvadim spotrebu Alfy 156 s motorem 2.5V6

AR 156 2.5V6 140kW - 17.2 / 8.6 / 11.7

to je zahul co? :))) ale ani to ty lidi, co maji alfu neodradi...
anonymni

Odeslat příspěvekod Condoleza Rice 5. 5. 2005 19:47

Cauvec Goesi,
tak nejak furt nemuzu sehnat/vybrat auto a dokonce sem zacal uvazovat i o Alfe, konkretne asi i o 166, chci se zeptat, jakej je objektivni rozdil mezi 2.0TS (114kW) a 3.0V6 (166kW)...naftu nechci....co pojede lip je jasny, ale tak nejak priblizit charakteristiku...a co ta spolehlivost, na co si dat pozor... Ted sem koukal na Alfu 166 3.0 za 299tkc, z r. 2000...maj vubec tyhle auta nejaky stabilizacni systemy v zakladu? Krome ABS, to tam je stopro...
Condoleza Rice
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 5. 5. 2005 19:54

objektivni rozdil? no objetivne bude V6 vyrazne vice zrat :) proste ten V6 jede, tahne kdykoli, jakkoli, v nizkych-vysokych otackach k tomu hladky zvuk V6. K tomu autu ten motor proste patri.
Spolehlivost - nic velkeho co se tyce zavad nehledej, bezne veci. Neznam nejake caste zavady neceho, ale je pravda, ze 166 sem nikdy moc neregistroval, protoze mne tohle auto moc nebralo (design ee). Stabilizacni systemy v zakladu nevim jake a kdy byly.
anonymni

Odeslat příspěvekod wolff 5. 5. 2005 21:10

Tak zaprvé. uvádět tady spotřebu benzinového BMW a myslet si, že je dosažitelná je nesmysl.
Za druhé. 166 má zcela jistě esp,a le narozdíl od zmíněného BMW ho ani nepotřebuje.
Za třetí. puruchy budou asi standard tak jako třeba u výše zmíneného BMW - opotřebovaná náprava, právě pro váhu motoru akvalitě našich silnic.
HOW
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Condoleza Rice 5. 5. 2005 21:14

design 166 je super, je to sportovni limuzina, ale design je a vzdycky bude veci nazoru a osobniho vkusu....
Condoleza Rice
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků