Alfa Romeo 156 2.5 V6

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mupet 19. 4. 2005 11:34

Aby to všichni pochopili: jsem z té 166 naprosto uchvácen...každá jíza mě bavila jak malého kluka, naprosto famózní z venku i zevnitř...motor-lahůdka...zvuková kulisa jedna báseň-uvnitř jen tichounké brumlání(neplést s dieselovým traktoristickým klepáním)zvenku z dvojitého orig. laufu vyzývavý "sound". A to jsem byl obrovský zastánce japonských vozů-stále se mi líbí, ale alfa je prostě "šílená". Tímto zdravím všechny "tdi závodníky" které jsem měl čest potkat. Všichni vědí, jak vypadá 166 ze zadu.
mupet
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod puck 19. 4. 2005 11:50

ty vole krávo go go
puck
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod asimov 19. 4. 2005 17:19

Kappa má ale asi 12 ventilovej motor, ty žerou méně než ty novější 24 ventily. A to dost výrazně. 2.0T neznám v 166ce, ale v GTV je ten motor tupej, zátah v malým rozsahu otáček. Fakt divný pocitově, přitom to objektivně jede rychle. Zábavnější je 3.0 V6 ;o)
R.I.P.: Alfetta GTV 2.0 Dellorto (96kW): Oo===V===oO
Lancia Kappa SW 2.0T 16v (151kW)
asimov
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ls 19. 4. 2005 17:36

zdravim

vzhledem k tomu, ze uvazuji v blizke budoucnosti take o nakupu 156, rad bych se znalych zeptal, jake jsou naklady a intervaly servisu prave u 2.5 V6, popr. 2.0 pri najezdu max 10 000 km rocne, nebo treba na 50 000 km.

Diky

P. S. Do budoucna podobny dotaz urcite polozim i na http://www.alfaromeoclub.cz, sem jsem ho vlozil kvuli relativni novosti fora a take tomu, ze tam kazdy nemusi chodit.
ls
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mupet 20. 4. 2005 08:34

Omluvám se za svou poslední větu v minulém příspěvku. Nechal jsem se unést...
asimov: 3.0 V6 jsem nejel, ale ten 2.0 V6 TB má větší krouťák a jen o 15 kW menší výkon. Měl jsem pocit, že táhne úplně v každé situaci, nad 2500 ot. Navíc se dá velmi lehce "přečipovat" za relativně malý penis(cca 15000) ze 151 kW na 175kW(točák z 280Nm na 350). Ale u takového "skvostu" bych se asi dost bál svěřit to někomu na čipnutí. Ten motor je fakt krásný i při pohledu pod kapotu. Jsou se 166 nějaké vážnější problémy? Uvažuji, že bych si ji nechal...je to droga.
mupet
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kappa3.0V6 20. 4. 2005 09:48

asimov: Nene,nastesti 24V,je to motor s AR 166 s lehce snizenym vykonem ve prospech spotreby (z puvodnich 220 na 205 koni).
Kappa3.0V6
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flavio 25. 4. 2005 13:17

Díval sem se na tech. údaje alfáckých motorů a úplně se mi podlomily kolena, když sem se podíval na spotřebu jejich benzínových motorů. Ta spotřeba je v poměru k výkonu naprosto šílená, zejména u velkoobjemovějších motorů!!! Např. Alfa GT 3,2 V6, město: 18,6 kombinovaná: 12,4. To snad nemyslí vážně! To už je lepší živit BMW M3, které při obdobné spotřebě už aspoň jede. :-)
Flavio
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 4. 2005 16:28

to Flavio: Tem udajum moc never. Alfa Romeo je jedina automobilka, ktera nadsazuje spotreby svych motoru. Staci se podivat na trilitr co ma Alfa 166, udajna spotreba skoro o polovicku vetsi nez trilitr od BMW, ackoliv v realu tam zdaleka takovy rozdil neni. Nevim proc to delaji asi pocitaji, ze s Alfou se jezdi o neco jinak nez s normalnimi auty ;-), nicmene je to jedina automobilka u niz jsem schopen jezdit levneji nez deklaruji. :)
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 25. 4. 2005 20:48

Dusan: Ty oficialni udaje spotreby jsou dane normou. Proste mas presne definovany pocet rozjezdu, rychlost... atd. tudiz by ten udaj mel byt pro srovnani dost vhodny. Ale to je jen teorie. Jak vypada praxe, to je jina. Ja se pri stejnem stylu jizdy taky odchyluju nekde do plusu, nekde do minusu, jen u Astry mam spotrebu stejnou... Otazka je, jak je to mozne, vzhledem k tomu, ze ta norma je stejna pro vsechny.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 4. 2005 21:12

spotreba u alf je vseobecne vyssi, nez u jinych znacek o stejnem obsahu a vykonu. Je to dan za to auto, kdo cuci na spotrebu, at kouka po jine znacce, to auto ma sve plusy uplne jinde...
anonymni

Odeslat příspěvekod Mirek-607 25. 4. 2005 21:14

goes: Ted jsi me trosku pobavil s tou vetou: "kdo cuci na spotrebu, at kouka po jine znacce." ;) Ale ja Te chapu :)
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 4. 2005 21:17

Mirek: copak je na ni tak pobavitelneho?
anonymni

Odeslat příspěvekod Mirek-607 25. 4. 2005 21:22

goes: Jen jsem si vzpomnel na to, jak jsi se shanel, kolik zere AR156 2.5V6 po meste... , jestli svoji lasku uzivis.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 4. 2005 21:24

Mirek: no vidis a kdyz jsem zjistil, ze mi to bude zrat jako kolegovo S80 T6 s vykonem o temer 100koni vetsim, velikosti o 2 tridy vetsim, tak mne to neodradilo :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Mirek-607 25. 4. 2005 21:29

goes: Me by to taky neodradilo kdybych po ni touzil a kdybych na ni mel. Nejvic nam z toho, co jsme meli doma zral Kadett, special na vrchy 310koni... ten i pri prejezdu bral skoro dvacet.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků