Ano, mne šlo primárně o to, aby tady nezůstalo to Pajjounovo cena opravy rovná se cena auta, protože to tak není. To je krajní případ. Obvykle stačí mnohem míň, co mám zkušenost tak je to od cca 60%, případně těch 80%.
Já třeba bych s totálkou asi problém neměl, zbaví tě to břímě toho to řešit. A na cenu odkupu vraku můžeš a nebo nemusíš přistoupit a když si to opravíš a nebo případně prodáš líp, můžeš na tom být líp, než když se ti to snaží právě pojišťovna opravit za každou cenu z nejlevnějších dílů.
Já to zažil s tím mým prvním skůtrem po nehodě.
Ten šel na totálku a co vím, spokojeně jezdí dosud. Ale opravil si to servisák v Dmotu, kterýmu sem to prodal (za cenu o pár korun vyšší - cca 500 než byla nabídka od pojišťovny a zbytek mi doplatila pojišťovna do (to už nevím jistě) plné ceny nového. Cena dílů ofiko byla třeba 30 tisíc, on si to opravil za 18, tak měl v podstatě nového skůtra za 23 (to byla cena odkupu) + 18 = 41t.
Mne by se to nevyplatilo, protože bych měl pořád za cenu nového skůtra skůtr s 3000 km a bouraného... (nové to stálo třeba 57 t., nebo nevím už kolik..., tak nějak), prootže by se mi to za míň než těch 30 t. nepodařilo opravit (vidlice, nějaké plasty odřené ulámané atd...)
Jinou než tuto zkušenost s pojistovnou naštěstí nemám.
-- 26. 5. 2020 14:13 --Pajjoun píše:Teď moc nechápu, co jsem napsal špatně, že měl někdo nutnost si kopat.
Asi někdo rád slovíčkaří.
Já do tebe nekopu a neslovíčkařím, nevím proč bych to dělal. Prostě si to nějak napsal, řekněme ne úplně přesně, tak sem tě doplnil. dokonce sme napsal, že druhá část tvého příspěvku byla O.K. To, že se chováš jak baba po přechodu, za to já nemůžu. Vyklidni se, napočítej do deseti a budeš v klidu. Nemůžeš vědět všechno, o houby jde. Ani to po tobě nikdo nechce.