Alfisti - pro místní majitele a skoro majitele

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod riprex 25. 5. 2013 21:00

Taky jsem nevážil pro porovnání, ale vycházím z toho, že pro 159 mám v TP napsáno 1650Kg a když byla na váze, tak měla sama o sobě, tedy nenaložená, s cca půlkou nádrže cca 1790Kg, což je docela odchylka jak hrom bych řekl. Proto těm údajům nevěřím...
riprex
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Beaumont 25. 5. 2013 22:12

Tak to už rozdíl je. Něco se dá připsat příplatkové výbavě (třeba velká kola nebo šíbr váží dost), ale všechno asi ne... No oni Italové občas nejsou zrovna "pünktlich", i proto je máme rádi, ne? ;-)
A samozřejmě to se nestává jen jim...
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod riprex 25. 5. 2013 22:20

Je fakt, že ta výbava může udělat dost... mě i hodně překvapilo kolik váží to jedno kožený elektrický křeslo s airbagem. Jinak ale 159 je postavená dost robustně a je pekelně těžká, není to jako papírová 156. Ono teda další možnost je i ta, že je to prostě jen v českém TP jinak. Když jsem vyřizoval český TP ke 164, měl jsem napsáno v kolonce "modelové označení: 146" a milá paní na úřadě se mě snažila přesvědčit, že je to přece skoro to samý a že to stejně nikdo nekontroluje.
riprex
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Beaumont 25. 5. 2013 23:21

:D
Jo to, znám. Slyšel jsem o chlapíkovi, který se kdysi, kdy ještě platila hranice 8 let při přihlšování aut, přehlašoval cosi na nějakou celkem obyčejnou dvoudveřovou Alfu, snad Alfasuda. Ale úřednice našla ve svých papírech jedinou dvoudveřovou Alfu z toho roku výroby, a to Spidera - takže mu ten techničák přepsala na Spidera :D Chlapík neřekl ani půl slova, sbalil papíry a obratem je prodal za velmi zajímavou sumu někomu, kdo si chtěl dovézt Spidera. A pak že se na úřadě nedá dobře pořídit :D
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 26. 5. 2013 04:04

Ono k té hmotnosti... při délce 4.2-4.3m aby mělo gtv 3.0 nějakých 1650Kg a přitom má půlku kastle z plastu, který je ale těžký jak prase a praktcky neopravitelný.. občas jim ta hmotnost u nějakýho auta uteče :D

Ad. tp: tchán má u rama, který se přihalšoval ca. v r. 2002 napsáno nákladní automobil a manuál. Auto má 2250kg. I Caddy říkal, že jsou kolikrát strašné příšernosti v tp u neobvyklých aut.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 26. 5. 2013 08:37

A tys nekde videl, ze by GTV vazilo 1650kg? To mi prijde jako nesmysl, v papirech je 1.450 a to se mi zda realne.
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 26. 5. 2013 09:25

Jj, na vlastní bulvy v malém tp. Třeba jen další bullshit :D Těch 1450 by mi taky přišlo reálnějších, ale jeden nikdy neví.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 26. 5. 2013 12:06

Tak já mám v malém techničáku provozní hm. 1.500 a max. 1.820 kg. To byla asi zas nejaka „lidová tvořivost”...
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 26. 5. 2013 13:25

A aby byl mezi 2.0T a 3.0i rozdíl 150 kg je bullshit, ale nekecám, cifru si +- pamatuju, ptž jsme se divili, že tj. "papírově" těžší, než C70 cabrio 2.0T R5.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 26. 5. 2013 13:45

Jasně, mezi 2.0 V6 TB a 3.0 V6 bude hmotnostne maly rozdil, ostatne maji prakticky stejny blok.
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ..H.A.Z.I..nove 26. 5. 2013 14:21

Jelass píše:Ono k té hmotnosti... při délce 4.2-4.3m aby mělo gtv 3.0 nějakých 1650Kg a přitom má půlku kastle z plastu, který je ale těžký jak prase a praktcky neopravitelný.. občas jim ta hmotnost u nějakýho auta uteče :D

Ad. tp: tchán má u rama, který se přihalšoval ca. v r. 2002 napsáno nákladní automobil a manuál. Auto má 2250kg. I Caddy říkal, že jsou kolikrát strašné příšernosti v tp u neobvyklých aut.


Ram ma jen 2250? Tak to cumim kdyz si vezmu ze RRsport ma 3150 :-D
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN!!!!!
2003 BMW 330i
2007 Dvě kola, 14trpm, 0-100kmh 3,4s
..H.A.Z.I..nove
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 5. 2013 14:32

to byl ňákej ten RAM pro děcka :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 26. 5. 2013 14:36

No jo, nejmenší Ram 1500, ale zase s V8. Taky je to pickup a nemá mraky serepetiček. Jen všude spostu železa a chromu :D
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ..H.A.Z.I..nove 26. 5. 2013 15:00

Tak patnactka neni zrovna nejmensi, obzvlaste pokud je to doublecab. Takze docela klobouk dolu za tu vahu!
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN!!!!!
2003 BMW 330i
2007 Dvě kola, 14trpm, 0-100kmh 3,4s
..H.A.Z.I..nove
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 26. 5. 2013 15:46

Nn, je to single, ale je nejmenší z rodiny, ikdyž tam je V8 benzín. ( nejmenší V6 benzín, nejtěžší V8 nafta )
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků