Alfisti - pro místní majitele a skoro majitele

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pajjoun 14. 6. 2015 22:21

Určitě bych to chtěl tak, ať to nekouří. :-) Nevim, jestli sem se dostal do stádia, že bych zkousnul obyč naftu bez vyladění a byl spokojenej.

Jsem i podle toho cos napsal nakloněnej 1.9.
2.0 má už zase víc *****ítek.
A co si budeme povídat. Čim levnější, tim spokojenější budu a tim dřív můžu začít vybírat. Zatim sem ještě ani neskončil s dodělánim 156, takže to neni otázka pár měsíců. Ale chci o tom něco vědět, abych moh sledovat a tak.
Mít na 2.0 prachy, tak jdu do pofl 2.4 a neřešim nic. (nebo mít na poFL, tak TBi a smířit se s dalšim litrem navíc)
Ten TI mi jde spíš o to, co obsahuje. A jak snadno dodělam. Moje taky nebyla paketová (dobře, winter + luxury :D) a postupně dodělávam. Omezovat se při výběru na tovární TI fakt nejde, už takhle těch aut na prodej je málo.
A 156 zůstane ideálně v rodině. 159 jí myslim nemuže nahradit co do jízdy.

-- 14. 6. 2015 22:23 --

Jelass píše:
Pajjoun píše:Navíc tohle mi je poslední dobou těsný. Holt už auto i používam. :D Takže GT a cokoliv malýho fakt ne.
Vim, že 159 taky neni žádnej obr, ale alespoň si nepohoršim.
A zase radši zahrádku, než jezdit nudnym Passatem.

muzes si koupit mondeo :D

Kdyby tu nebyla Alfa, Ford by nebyl úplně zapovězenej. :-) Celkem se mi líbí a prej to nejezdí zle.
A ještě by se mi asi líbil Accord.

Ale spíš bych si nechal narůst koule a koupil si konečně to Báwo. Ale nemusim řešit. Jelikož sem povrchní a Alfy jsou tak krásný... Je vyřešeno.
K tomu mě bavěji a maji super komunitu.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 14. 6. 2015 22:25

Pajjoun píše:(...)
A 156 zůstane ideálně v rodině. 159 jí myslim nemuže nahradit co do jízdy.
(...)


Souhlas s poslední větou.

Jinak dodělávat TI paket mi ale přijde jako ptákovina. Dobře, u hračky jako 156 to chápu, ale u auta na normální ježdění bych se na to vykašlal.

S 1.9 110 kW v Cromě (ca. stejná hmotnost, mírně horší aerodynamika, dlooooouhá šestka) jezdím s převahou dálniční jízdy mezi 6 a 7 litry na 100 podle rychlosti.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 14. 6. 2015 22:33

Jelass píše:Aspon nekdo, ze jo.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 14. 6. 2015 22:34

Bmw ma tako super komunitu. Od pohledu v provozu zhruba stejny procento kretenu.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 6. 2015 22:38

Tak ona 159 není až tak malá...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 15. 6. 2015 06:59

http://auto.bazos.cz/inzerat/48902561/A ... y-stav.php

vydrží něco takového rok jezdit? :D
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 15. 6. 2015 07:45

To je po Dallenovi z AF bych řek.
Dobrá cena.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Major Kure 15. 6. 2015 09:58

[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
Major Kure
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod riprex 15. 6. 2015 11:15

No jestli je opravdu po Dallenovi, tak je vyvařená dosti drastickým způsobem. Padlo na to několik metrů čtverečných plechu :D

Jinak co tu čtu o 159... :roll:
Ti paket - snížený podvozek, prahové nástavce (pokud je chce někdo dodělat, je třeba vrtat do kastle díry), chromované kryty na zpětná zrcátka, "sportovní" volant a řadička, černý interiér i stropnice, trochu jiná sedadla, hliníkové nástavce pedálů, 18" nebo 19" kola, podle roku a to je tak asi všechno.

Každopádně JZDčko v žádným případě nechipovat - praskají pak hodně rády hlavy. Jestli 1.9 nestačí, tak koupit 2.4. Váhově to rozdíl zas tak moc není ;-) Oproti tomu DPF, vířivé klapky a EGR určitě odstranit. Filtr je moc daleko od motoru a na to, aby se vypálil dobře se musí hodně přiložit do kamen, aby komín rudě žhnul. Pokud člověk jezdí dálnice a po městě skoro vůbec, tak se to dá... jinak DPF umře celkem rychle. Taky je u 2.4 špatně dimenzované chlazení oleje - je tam kravsky velký olejový chladič a kilometrové olejové trubky. Je to jednak náchylné na úniky (chladič rád praská, příruby rády sáknou) a druhak tam není žádný termostat, takže kromě parného léta má motor skoro pořád podchlazený olej. Další bug jsou pak praskající štefty na výfukových svodech - ideálně je preventivně vyměnit za nové, pevnější.

Co se týče faceliftu, tak auto odlehčil o ani ne 20 kilo... což je asi jako když z tanku upadne matka, nemá smysl to řešit. Problémy s řízením taky nevyřešil, je stále konstrukčně stejné, nic se nezměnilo. Navíc auto přišlo o snímače proti stlačení ruky v bočních oknech, což samo o sobě sice je k ničemu, ale nefunguje pak zavírání oken dálkou. Taky se po faceliftu snížil zadní sedák, takže se sedí víc na zemi, ale zase je víc místa na hlavu a po sklopení sedaček nevzniká schod. Jako detail se ještě změnila grafika a podsvícení budíků.

Co se velikosti týče... zvenku je sice velká, ale zevnitř strašně malá. Většina lidí na zadních sedačkách trpí, kufr je trochu menší než u kombíkové Fábie a přední převis má metr.
riprex
Kolemjdoucí


Odeslat příspěvekod evlo 15. 6. 2015 20:28

dneska jsem tu 159 v cipu potkal, no jako docela vtip, ale asi to za malo na palivu jede dost, otazka co ten motor vydrzi
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 15. 6. 2015 21:09

Copak, měl si mastný čelní sklo od sazí? :D
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukyman 15. 6. 2015 23:06

Zřejmě nové logo
Obrázek
Lukyman
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 15. 6. 2015 23:40

Jelass píše:Bmw ma tako super komunitu. Od pohledu v provozu zhruba stejny procento kretenu.

Tak v provozu sem kreten i já. Ale chování na silnici s tou komunitou nemá moc co dělat. :-)

-- 15. 6. 2015 23:47 --

riprex píše:No jestli je opravdu po Dallenovi, tak je vyvařená dosti drastickým způsobem. Padlo na to několik metrů čtverečných plechu :D

Jinak co tu čtu o 159... :roll:
Ti paket - snížený podvozek, prahové nástavce (pokud je chce někdo dodělat, je třeba vrtat do kastle díry), chromované kryty na zpětná zrcátka, "sportovní" volant a řadička, černý interiér i stropnice, trochu jiná sedadla, hliníkové nástavce pedálů, 18" nebo 19" kola, podle roku a to je tak asi všechno.

Každopádně JZDčko v žádným případě nechipovat - praskají pak hodně rády hlavy. Jestli 1.9 nestačí, tak koupit 2.4. Váhově to rozdíl zas tak moc není ;-) Oproti tomu DPF, vířivé klapky a EGR určitě odstranit. Filtr je moc daleko od motoru a na to, aby se vypálil dobře se musí hodně přiložit do kamen, aby komín rudě žhnul. Pokud člověk jezdí dálnice a po městě skoro vůbec, tak se to dá... jinak DPF umře celkem rychle. Taky je u 2.4 špatně dimenzované chlazení oleje - je tam kravsky velký olejový chladič a kilometrové olejové trubky. Je to jednak náchylné na úniky (chladič rád praská, příruby rády sáknou) a druhak tam není žádný termostat, takže kromě parného léta má motor skoro pořád podchlazený olej. Další bug jsou pak praskající štefty na výfukových svodech - ideálně je preventivně vyměnit za nové, pevnější.

Co se týče faceliftu, tak auto odlehčil o ani ne 20 kilo... což je asi jako když z tanku upadne matka, nemá smysl to řešit. Problémy s řízením taky nevyřešil, je stále konstrukčně stejné, nic se nezměnilo. Navíc auto přišlo o snímače proti stlačení ruky v bočních oknech, což samo o sobě sice je k ničemu, ale nefunguje pak zavírání oken dálkou. Taky se po faceliftu snížil zadní sedák, takže se sedí víc na zemi, ale zase je víc místa na hlavu a po sklopení sedaček nevzniká schod. Jako detail se ještě změnila grafika a podsvícení budíků.

Co se velikosti týče... zvenku je sice velká, ale zevnitř strašně malá. Většina lidí na zadních sedačkách trpí, kufr je trochu menší než u kombíkové Fábie a přední převis má metr.

Díky za info.
Třeba s těma oknama čumim. To sem neznal a je dobrý vědět.
Jinak k tý hmotnosti. Vždyť to skoro atakuje metrák. To na čumáku poznáš i u tohohle "tanku". Budu muset někde obě project. To nebude lehký úplně. :hm
Ale uvidíme, potah to má bejt tak jako tak.
A čip bych cpal jak na slabší, tak na silnější. Ono 150 turbokoní na ježdění stačí i v takhle těžkym autě. Nepotřebuju čipovat pro honbu za koněma. Ale upravit průběh, plyn, optimalizovat to po odpojení kokotin... Tim se nic nezkazí. A že tam nějakej ten poník navíc vyleze... Rozhodně nic drastickýho nepovažuju za rozumný.
Z TI by mi stačil volant, prahy a kola. To je pohoda k dodělání. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod riprex 16. 6. 2015 00:23

Ten hmotnostní rozdíl fakt ani zdaleka neatakuje metrák a silnějších motorizací se skoro nedotkl. Navíc se odlehčil hlavně zadek - je jinak dělaná podlaha a zesílení kastle proti kroucení ;-) Vpředu se u slabších verzí akorát místo kované vidličky tlumiče dala hliníková a u větších brzd (200HP+) je kratší brzdová hadička. Všechno ostatní zůstalo stejné. Rozdíl váhy mezi 2.4 a 1.9 je asi 50kg, což je dost, ale pořád to v té mase je celkem zanedbatelné. Tovární údaje jsou silně podhodnocené. Moje 2.4 SW dle TP váží asi 1600kg. Realita je něco přes 1800kg...

S chipem fakt bacha, chce to vědět, co děláš. A to tady u nás ví málokdo. Sám dělám jen vyřazení DPF, EGR a optimalizaci s tím související.
riprex
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků