Alfisti - pro místní majitele a skoro majitele

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 25. 1. 2015 15:41

Co se tyče Evropy a marketingu koncernu FIAT, myslím že zde není šance na nějaké větší prodeje.Na druhou stranu pro určitý segment trhu a fanoušky to není až zas tak podstané.Podstenější bude, jak to bude doopravdy auto.(dobré /špatné/průměrné/cena)To bych fakt oddělil od prodejů.....osobně od toho v Evropě fakt nic nečekám a obávám se, že FIAT bude hodně velkou honičku to tady v Evropě v budoucnu vůbec ustát.Ale třeba se mýlím....
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod franik156 25. 1. 2015 15:58

ono pod vedením z Maďarska toho moc čekat nejde, ani současně prakticky třeba Giuliettu udajně nelze objednat. Takže pokud to bude stejný prodejci zde žádný nebudou.
franik156
Nováček

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 1. 2015 16:31

Murphy, to bysme museli sedet nad pivem a mít cas to probirat. Predstava marchionneho je presne takova jak pises. Ale on taky vi, ze musi prodavat, tudiz nejaky fleetovy zaklad cekam. Mimoto ten t-jet ani v takovem aute nebude ostuda. V max 220, zrychleni 9s není nic za co by se alfa jako zaklad mela stydet. A pokud chce firma v evrope fungovat nemuze na fleet rezignovat.

P.S. taky neni pravda,ze vsechny firmy a lidi touží po passatu. Ale vzhledem k tomu, ze konkurence se vyklidila moc volby neni. Alfa sanci ma, min muze obsadit italsky trh. A tam zaklad v 1,6 mjtd s 88 kw je nutny. Image at tvori GTA verze. Marchionne to vi. A ma byt i kombi.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod julius7 25. 1. 2015 17:14

goes píše:Takze ma-li upset v dlouhodobem smeru, musi na to jit svym zpusobem jako korejci, kteri jeste na prelomu 90.tych let byli pokladani za naprostrou traparnu, zastaralost apod. a pak sli krok po kroku. Postavili uz lepsi auto a podbizeli se cenou. Dnes prodavaji za ceny jako konkurence a lidi je berou vazne. Tim si treba prosla i Skoda na zapade. Nejdrive posmesky, dnes respektovane auto. A to je cesta co funguje. Kdyby korejci prisli hned s dnesnimi cenami, tak to koupi par zoufalcu a skonci driv jak zacnou.


Čo píšeš je logické pre kórejcov, ktorí začínali z nuly a montovali z iných značiek na začiatku a rovnako, keď začínala zastaralá škoda potom, ako ju kúpil koncern. Lenže Alfa sa brala minimálne ako subprémia a nad VW cenovo, tak je otázka, aká by bola rozumná cena u takej značky, aby to bolo rentabilné a súčasné predajné, plus ziskové. Kupci Alfy sú iní ,ako tí, čo kupujú kórejcov a škodu...Alfa proste nie je dáčka, škodovka a ani kórejci... Je to orech..Ale, keď zrovnajú ceny s veľkou trojkou, tak je pravdepodobné, že nedosiahnu úspech...To je zas pravda.Skor budú nejaký čas živoriť a potom straty..
Ilúzie zomrú spoločne s pravdou.
julius7
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 1. 2015 19:18

julius: ano, muzou se placat po ramenou, jak ma Alfa historii a jak byla vnimana pred x-lety, jenze z toho se vazne dnes zit neda. To uz je davno zapomenute. Udelej si pruzkum mezi beznymi lidmi na tema Alfa/Fiat co je napadne jako prvni. Dle meho velky pocet odopvedi bude "pekny design" a "spolehlivost".
Takze ano, klidne muzou jit tam odkud odesli. Napr. se 159tkou udelali dobre auto, ktere v te dobe mohlo v mnohem konkurovat premii. Pekny design, dobre motory, byt chybely nejake vrcholnejsi provedeni v dizlu i benzinu, ale ok. Jenze kdo to kupoval za tu subpremiovou cenu? No moc lidi ne.

Navic neidealizuj si, ze kupci Alfy jsou jini. Par fanousku, kteri stejne na nove nemaji a cekaji na ojetiny to nevytrhne. A jinak kdyz se podivam kdo ma kolem mne alfu, tak jsou to veskrze zenske co maji nejakou 147, Mito apod. protoze se jim libi. Ale asi nenajdu ze sveho okoli nikoho, kdo by mel +- mega na auto a vybral si 159tku v nejake top verzi misto nejake alternativy.

Hele ve finale si to Alfa rozhodne sama. Proste pokud si bude hrat na znacku, tak skonci tam, kde jsou ted a za tim si proste stojim.

Ale dost predjimame a treba nejak zasadne prekvapi. Byt kdyz vidim soucasne modely a optimisticke ceny, tak si nejsem jisty, ze to bude nejak jinak.
anonymni

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 25. 1. 2015 21:27

hele uvidíme, taky jen tipuju.... jedno je celkem jisté: FCA se v Evropě cenově nepodbízí.... Když vidíš ceny posledních nových aut (F500L, Renegade, F500X, Cherokee) tak to je prostě vždy defacto nejdražší v segmentu (dražší už je jen prémie).... Jedinou výjimkou z poslední doby je Freemont, ale to je auto tak nějak mimo kontext portfolia evropského Fiatu....

I to úspěšné Ghibli je myslím docela drahé.... (resp. je samozřejmě drahé jak prase, ale nevím jak je na tom ve srovnání se stejně vybavenýma A6, 5er a spol.)

Takže čekat u AR, kde furt dokolečka omílají jaká to bude prémie, že bude za 600 tyček, to fakt nejde...

Můj názor je ten, že to auto bude o něco větší a prostornější než BMW 3er. Zároveň bude mít lepší výbavu v základu (když to má být určené i do severní ameriky, nikdo snad nebude zkoušet trapárny typu mechanická klimatizace atd).... a určitě tam nebude soc-verze typu 316d (85kW.... :roll: ).

čili já v základu vidím auto s 2.0 nebo 2.2 JTD, slušně vybavené, cenově na úrovni 318d, za cenu bratru těch 750-800 tyček (ono to bávo stojí 880, že....) A právě proto že to auto bude podle mě větší a těžší než 3er, tak to nebude mít motory typu 1.6JTD nebo 1.4T.... Dovedu si představit že půl roku po premiéře tam dají nějakou podladěnou verzi 2.0JTD třeba se 110kw, ale nemyslím, že by šli níž....

toť moje ryzí spekulace co z toho vyleze :-)
Naposledy upravil Mr. Murphy dne 25. 1. 2015 21:32, celkově upraveno 1
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 1. 2015 21:29

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/honda-accord-v-evrope-konci-nadobro-je-to-naprosty-propadak/

- ano je to dano i tim, ze soucasny accord je hodne neevropsky a cenove je mimo. Nicmene je to proste o tom, ze v te stredni tride je desny tlak.
anonymni

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 25. 1. 2015 21:40

ono je to i hodně o tom, že velká část prodejů v této třídě prostě připadá na Německo.... A německá firma si italská/japonská auta nekoupí.... ani já bych si je nekoupil kdybych byl Němec, protože bych nechtěl být za vola, že nekupuju německé výrobky....

pro zajímavost v roce 2013 se v DE prodalo 70.000 3er (s Pasátem nejprodávanější auto třídy). Letos se v Itálii 3er (taky nejprodávanější vrámci třídy) prodalo 11.000ks.... čili i když je Německý trh možná 2x větší než ten Italský, trh na střední třídu je tam 7x větší....

Čili můžeš dělat co chceš, ale němci budou mít vždycky v Evropě dominantní tržní podíl, protože prostě víc než půlka všech aut střední třídy se jednoduše prodá právě v Německu....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 1. 2015 21:53

Murphy: ono u tech nemcu jde i o neco jineho. Pro firmy je vyhodne kupovat jednu znacku. A kdyz ma kupovat jednu znacku a firma ma nejakou strukutur, je dobre, kdyz ma automobilka nabidku pro ruzne levely ve firme. Tudiz top manageri 7er, nejaky stredni management 5er, loozeri 3er a vratny ma jednicku. Pak maji jeden fleet, jeden servis, jedno vsechno a jsou v klidu. To je i duvod, proc se nekterym znackam moc nedari ve fleetu, ze nejsou schopni dodat ucelenou nabidku pro ruzne urovne ve firme.
Samo je taky hafo firem co to takto neresi.
anonymni

Odeslat příspěvekod REYGNUM 25. 1. 2015 22:34

Mr. Murphy píše:ono je to i hodně o tom, že velká část prodejů v této třídě prostě připadá na Německo.... A německá firma si italská/japonská auta nekoupí.... ani já bych si je nekoupil kdybych byl Němec, protože bych nechtěl být za vola, že nekupuju německé výrobky....

pro zajímavost v roce 2013 se v DE prodalo 70.000 3er (s Pasátem nejprodávanější auto třídy). Letos se v Itálii 3er (taky nejprodávanější vrámci třídy) prodalo 11.000ks.... čili i když je Německý trh možná 2x větší než ten Italský, trh na střední třídu je tam 7x větší....

Čili můžeš dělat co chceš, ale němci budou mít vždycky v Evropě dominantní tržní podíl, protože prostě víc než půlka všech aut střední třídy se jednoduše prodá právě v Německu....

Takze to znamena, ze teraz si za vola, lebo nemas ceske auto? :roll:
REYGNUM
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 25. 1. 2015 22:55

Němci jsou co se národní hrdosti a soudržnosti někde zcela jinde, než Češi.... (oprávněně....). Já tam pár známých mám a oni opravdu prožívají to, že jsou ekonomicky nejvýkonnější země EU, že mají nejlepší fotbalový tým atd. atd.... Německá firma nákupem německého auta jasně deklaruje nějakou sounáležitost s tou zemí.... V ČR je to prostě jinak...
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 1. 2015 22:55

Nějakej chytrej
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 1. 2015 23:00

Ma pravdu.
A ja je v te nemecke sounalezitosti nehodlam podporovat a následovat.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 1. 2015 23:03

Murphy: jenze Nemci maji treba v otazce aut z ceho vybirat. Maji tam hafo znacek, takze clovek si muze poridit od velkeho MPV po supersport a nemusi opustit Nemecko. To Cech proste nemuze. Jinak i v Cesku je patriocismus, ale na druhou stranu asi porad bude v nas takove to, ze je to ze zapadu, tak je to lepsi.

-- 25. 1. 2015 23:04 --

maincoonsback píše:Ma pravdu.
A ja je v te nemecke sounalezitosti nehodlam podporovat a následovat.


Takze budes podporovat Italskou sounalezitost? Jaky je v tom rozdil? Bud clovek podporuje "to nase" nebo je to pak uz jedno zda preferuje frantika, itala nebo nemce.
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 1. 2015 23:06

Presne tak
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků