Koupě ojetého Fiatu Stilo MW (kombi) - vaše doporučení

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 4. 1. 2011 15:45

Treba proto, ze se o tom modelu vubec ani neuvazuje? ale chapu, chtel jsi mi to oplatit
Naposledy upravil K86 dne 4. 1. 2011 16:03, celkově upraveno 1
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 4. 1. 2011 15:50

Klidně si dejte po hubě, ale pak nám ostatním sdělte, kde je více místa. Ve Focusu kombi nebo ve Stilu MW ?
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod K86 4. 1. 2011 16:04

a k cemu to tazatelovi bude kdyz o focusu neuvazuje?
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 4. 1. 2011 16:12

Už mi asi došlo, v čem je problém. Zadní lavice je totiž ve Stilu MW (i v některých verzích 5dv. hatchbacku) podélně posuvná a to o celých 16cm :!:
Takže K86 zřejmě seděl ve Stilu s posunutou zadní lavicí tak, aby bylo víc místa v kufru...
Obrázek

-- 4. 1. 2011 16:17 --

foto1977 píše:díky za reakce, mám vyhlídnutý jedno 88KW MultiJet a prodejce mi poslal VIN
pro kontrolu servisní historie a ujetých km.
Kde se to dá zjistit? Musím do autorizovaného servisu nebo to jde někde přes net?
A řeknou mi to pokud nejsem majitel?
Předem díky za další příspěvky.


Servisní historii na webu určitě nevyčteš, nanejvýš tak základní věci jako rok výroby, barvu, karoserii atd. Jen si do toho autorizáku zajdi.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 4. 1. 2011 18:55

Já se vozil ve Stilu 3D. Dokonce i na zadních sedadlech a bylo to naprosto v pohohě(Ten třídvéř mě tim místem mile překvapil). Sedělo se mi tam líp než v obou oktávkách např.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod foto1977 4. 1. 2011 21:03

ahoj, ten rozdíl mezi fokusem a stilem mě fakt nezajímá a prosím přispěvatele aby nezanášeli mé vlákno žabomyšími válkami.
K tématu: byl jsem v autorizáku u Dojáčka a tam mi příjmací technik ochotně proklepnul VINko v PCčku a zklamal mě tím, že celoevropská servisní databáze neexistuje.
Takže u VINu z auta pořízeného v ITA zjistil ve Fiat databázi jenom kdy bylo vyrobeno a prodáno a kde.
foto1977
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 5. 1. 2011 07:55

ptal bych se spíš tady:
http://www.gabriel-net.de/forum/forumdisplay.php?f=35

těžko můžeš čekat, že na tak obecných stránkách jako autorevue dostaneš nějaké hutné info o specialitách toho modelu....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stenly 5. 1. 2011 08:40

foto1977 píše:ahoj, ten rozdíl mezi fokusem a stilem mě fakt nezajímá a prosím přispěvatele aby nezanášeli mé vlákno žabomyšími válkami.
K tématu: byl jsem v autorizáku u Dojáčka a tam mi příjmací technik ochotně proklepnul VINko v PCčku a zklamal mě tím, že celoevropská servisní databáze neexistuje.
Takže u VINu z auta pořízeného v ITA zjistil ve Fiat databázi jenom kdy bylo vyrobeno a prodáno a kde.


A jak se tváří servisní knížka ?
Stačilo by zavolat nebo zajet do servisu/ů uvedených na razítkách pod garančkami.
Jestli serviska není, tak předpokládám, že o auto stočený z 250tkm na 125 tkm zájem asi nemáš..
Tím neříkám, že Stilo nevydrží najet spousty kilometrů, ale jde o princip..
stenly
Nováček

Odeslat příspěvekod Honza42 5. 1. 2011 09:42

Tipcars: Typická cena kolem 130-180 tisíc Kč typický nájezd 100-130 (150) tisíc km
AutoScout (jen Německo) za ceny kolem 200 Kč nájezdy kolem 70-100 tisíc km
Pkw-Suche (celá EU, hodně IT a HU) ceny 180 tisíc Kč nájezdy 100 tisíc km
Vše ročník 2007+

Dalo by se říci, že není zásadní rozdíl v nájezdech u nás a v Německu. Prostě Stilo nebývá služebním autem. Protože jsou u nás podezřele levnější, lze usoudit, že to budou vykoupená levnější auta s těmi většími nájezdy a stočená o nějakých max 50.000km. Ale není tam rozdíl jako u Passatů a jiných služebáků, kde se typický nájezd liší třeba o 100.000km (Německo 200-300 tisíc km a za stejné ceny v Čechách 100 - 150 tisíc km)
Prostě Stila není možné tolik stáčet, protože nenajedou tolik km, aby bylo z čeho ubírat.
Pro běžné rodinné auto celkem odpovídá za 4 roky 80-100 tisíc km.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 5. 1. 2011 09:58

já když jsem se díval kolik mají najeto JTDčka z mého roku výroby (2003), tak v ČR do bylo opravdu v průměru tak o 100tkm míň než v DE ;-)
Jasně že když hledáš rok 2007 tak tam takový prostor k vylepšování tacheců není ;-)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 5. 1. 2011 10:09

V podstatě nejsme v rozporu. Stáčí jak mohou, ale u 4 roky starýho Stila prostě zas tak moc nemohou. To firemní Passat se 60.000km ročně * 4 = 240.000km se prodá klidně jako 125.000km
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod K86 5. 1. 2011 10:20

Beaumont píše:Už mi asi došlo, v čem je problém. Zadní lavice je totiž ve Stilu MW (i v některých verzích 5dv. hatchbacku) podélně posuvná a to o celých 16cm :!:
Takže K86 zřejmě seděl ve Stilu s posunutou zadní lavicí tak, aby bylo víc místa v kufru...
Obrázek


:hm
kurna to asi bude ono
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 5. 1. 2011 12:35

K86, když už sme u těch aut.

Včera sem se vracel z hor a zjistil sem, že řídit Focus začíná být docela slušná diagnóza. Nějak mi řidiči Focusů, nejlépe v combiku začínají ponejvíce připomínat pitomce (neplatí to o těch starých, ty jsou asi v soukromých rukác a řidiči si uvědomují na co to auto má a na co ne)... A když vidím ten tvůj podpis, tak nějak mi to napovídá, že by si se tam asi mohl zařadit taky... Nějak mi přijde, že řidiči očipovaných octavií a Fabií se už zklidnili (ono přeci jen 100 koní dnes není 100 koní před 5 lety), ale tak nějak hodně firem přešlo na Focusy a nějak ten vliv obecné masáže jak to auto super jede má asi značný význam na mozkové buňky jednotlivých řiičů, že v obci musí předjíždět i auto co jede nad limit, ale pak jim samozřejmě brzy dochází mimo dědinu dech a svoji pozici se pak úporně brání (leč marně, bez motoru to prostě fakt nejede ani v zatáčkách a podvozek tomu prostě nepomůže, zvlášť když je +- stejnej, jako na každým jiným autě))...

To je jen taková malá odbočka ve vztahu k tomu co tady proběhlo...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod foto1977 5. 1. 2011 15:59

ahoj toto téma už řeším i na fiat fóru:
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php? ... 9&start=15

jinak:
- servisní knížku jsem ještě neviděl, je to ode mě cca 300km.
- prodejce poslal VIN, ale v autorizovaném servisu mi řekli, mi servisní historii
nemohou zjistit protože neexistuje evropská databáze kde by se to našlo. Auto je dovoz i ITA.
- prodejce tvrdí, že auto má najeto 130tis km a nebrání se tomu abych si to zkontroloval přes DIA.
Takže teď nevím, zda to má skutečné km nebo zda se to stočení nedá zpětně poznat přes DIA.
foto1977
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hank 6. 1. 2011 05:40

Řídicí jednotky diseselových Fiatů (JTD) umožňují diagnostikou zjistit skutečný stav ujetých kilometrů nebo manipulaci s jednotkou. (zdroj: Autoojetiny 3/2008 -- Fiat Stilo - profil)

A servisní rada: Jestli se nepletu, tak u JTD (nevím, jestli u všech verzí) je potřeba vymezovat ventilové vůle ručně -- chybí hydroštely.
hank
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků