Koncern Fiat - novinky, aktuality

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Max9 8. 1. 2009 12:57

goes píše:ano :)
- na druhou stranu co si budeme namlouvat. Konkurence ty prevodovky rozebere, pouci se, zkoukne so je chytre, co se da udelat jinak a vyvine neco vlastniho. Je to bezne ve vsech moznych oborech.

nebo
rozebere, zkoukne, bude se dlouho smát a vyhodí :mrgreen:
Max9

Odeslat příspěvekod gewehr 8. 1. 2009 12:59

No uspech toho vozitka je dany predovsetkym tym, ako nadstavia cenu (ak teda bude). V pripade ze bude taka ako uvadzaju (comu moc neverim) tak to bude zaujimava volba pre nas beznychsmrtelnikov co nepotrebuju driftovat a podobne :D
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pera2008 8. 1. 2009 13:05

Beaumont píše:Jako následník Barchetty a v silnější verzi (třeba s plánovaným 1.8 turbo z Alfy) i Fiatu Coupé by to ovšem bylo skvělé. Kombinace 135 koní a tuna hmotnosti by byla úžasná a kdyby silnější verze měla "jen" 180 koní jako vrcholná verze GP Abarth, tak by výkonová hmotnost byla na úrovni slabších Caterhamů a 0-100 tak mezi 5 a 6 vteřinami. 8-D Super!
Jen nevěřím ceně pod 400 tisíc, základ se 135 koníky bych tipoval tak těch 600 až 650 tis. Kč, špičkovou verzi podle motoru tak 750 až 900 tis. Kč. :hm

Koncepce: co všichni blbnete? Vždyť i "všechno vpředu" lze odladit úplně fantasticky, tím spíš s případným samosvorem. To je vám Focus RS nebo Integra Type - R málo sportovní? :shock: :oboze


Len tie dve spominane modely nemozes porovnat s tymto krasavcom, co sa tyka dizajnu. A s caterhamom som este nevidel nikoho ist v zime. S tymro by to slo
Lancia Lybra SW
Pera2008
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 8. 1. 2009 13:14

Ta cena je bez daně... a přijde mi reálná.
Bude max klima mechanická, dvoje dveře, max 4 bagy. Teoreticky je dosažitelná... Materiálově to autíčko nákladné nebude (max rám)... střecha plast
A pokud v základní verzi bude opravdu jen to nejnutnější...
Základní T-Jet taky asi nebude zvlášť za ten rok nic extrémně nákladného.
Aby na značku Abarth upozornily.. ta cena je dosažitelná...

A chtěl bych vědět, kdo z Vás by odolal... :-)
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pera2008 8. 1. 2009 13:16

Ja nie. A hned by som dal aj poistku, keby nahodov som to s radostou prehnal :-)
Lancia Lybra SW
Pera2008
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 1. 2009 13:18

wolff píše:Ta cena je bez daně... a přijde mi reálná.
Bude max klima mechanická, dvoje dveře, max 4 bagy. Teoreticky je dosažitelná... Materiálově to autíčko nákladné nebude (max rám)... střecha plast
A pokud v základní verzi bude opravdu jen to nejnutnější...
Základní T-Jet taky asi nebude zvlášť za ten rok nic extrémně nákladného.
Aby na značku Abarth upozornily.. ta cena je dosažitelná...

A chtěl bych vědět, kdo z Vás by odolal... :-)


chtel bych verit vlastnim snum a predstavam, ze se zhmotni. Jenze to auto jak ty pises vubec nebude. Bude to uplne standardne vybavene mini. Zakazniku na holatka neni, coz se jasne ukazalo u podobnych modelu, ktere se proste neprodavaly. To auto je stylovka a jako takova se bude prodavat, tedy hafo vybavy, zadna strohe ridicove reseni. Mechanicka klima "jen" urcite nebude, jelikoz vahovy deficit automatcike je minimalni a blizky nule. To same ostatni veci.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pera2008 8. 1. 2009 13:19

goes píše:
wolff píše:Ta cena je bez daně... a přijde mi reálná.
Bude max klima mechanická, dvoje dveře, max 4 bagy. Teoreticky je dosažitelná... Materiálově to autíčko nákladné nebude (max rám)... střecha plast
A pokud v základní verzi bude opravdu jen to nejnutnější...
Základní T-Jet taky asi nebude zvlášť za ten rok nic extrémně nákladného.
Aby na značku Abarth upozornily.. ta cena je dosažitelná...

A chtěl bych vědět, kdo z Vás by odolal... :-)


chtel bych verit vlastnim snum a predstavam, ze se zhmotni. Jenze to auto jak ty pises vubec nebude. Bude to uplne standardne vybavene mini. Zakazniku na holatka neni, coz se jasne ukazalo u podobnych modelu, ktere se proste neprodavaly. To auto je stylovka a jako takova se bude prodavat, tedy hafo vybavy, zadna strohe ridicove reseni. Mechanicka klima "jen" urcite nebude, jelikoz vahovy deficit automatcike je minimalni a blizky nule. To same ostatni veci.


SKEPTIK TVRDOHLAVY >:-(
Lancia Lybra SW
Pera2008
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 8. 1. 2009 13:32

Pera2008 píše:
Beaumont píše: Koncepce: co všichni blbnete? Vždyť i "všechno vpředu" lze odladit úplně fantasticky, tím spíš s případným samosvorem. To je vám Focus RS nebo Integra Type - R málo sportovní? :shock: :oboze


Len tie dve spominane modely nemozes porovnat s tymto krasavcom, co sa tyka dizajnu. A s caterhamom som este nevidel nikoho ist v zime. S tymro by to slo


Však jsem je taky po stránce designu neporovnával :nenapadne Uváděl jsem je jako příklad vysloveně sportovních aut s předním náhonem.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 1. 2009 13:32

ne, realista dnesnich dnu. V mejnstrimu nikdo nebude delat nejaka ultimativni auta, pro ktere nejsou zakazniky. Podivej se na daleko sofistikovanejsi vozy, ktere jdou taky pryc od ultimativniho pojeti a jdou cestou k masam. Tzn. instalace komfortu apod.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pera2008 8. 1. 2009 13:34

Ja viem, len ta myslienka lacneho pekneho sportiaku s dobrymi parametrami, tak trochu zahriala pri srdci.
Lancia Lybra SW
Pera2008
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 8. 1. 2009 13:42

Taky uz me radek s tim pesimismem zacinat kakat... :-(
Já sem optimista..
NA ty auta co říkáš má Fiat Alfu a Lancii...
Abarth má být jinde...
U ABarthu o nic nejde..
Buď to budou auta jak píšu já a nebo se to zvrhne v aua jak píšeš ty a Abarth definitivně skončí v zapomnění...
Nemyslím si, že by v Turíně byli takový tupci. A koncern Fiat by na Abartech nestál... Je to jen bonbonek, odnož co má právě se pokusit pstavit alespoň částečně sirová auta...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 1. 2009 13:47

wolff: ale no tak, proste pochop, ze na to neni dneska trh. Podivej se, kdo je zakaznikem Imprezy STI, Eva, Lotusu apod. aut. ktera byla puvodne o jizde a nicem jinem. Dnes kopce vybav, elektroniky apod. To same se podivej na jina podobna auta. Speedster taky skoncil a prisel Opel GT, tedy auto o pet trid jinde, nez byl puvodni model. A i presto se ta auta neprodavaji ve velkych seriich. Zakaznikuj na prdnitko v cene 600-900 tisic, kde by nebylo nic a byly by jen pro zabavu proste moc neni. Zapomen na desitky tisic rocne.
anonymni

Odeslat příspěvekod wolff 8. 1. 2009 13:50

DO 0,5 mil. ty desitky jsou možné...
za 0,9 mil už sou to kusy...
To víme oba...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 8. 1. 2009 13:50

Speedter stár pře milion.. ne?
V těchto cenových relacích se ti ten trh opravdu hdoně zužuje....
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 8. 1. 2009 13:59

Když po sobě čtu ten pravopis tak... tatar... :-(
No nic, tady se to přežije...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků