Koncern Fiat - novinky, aktuality

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 11. 2015 10:44

D1.8T: tak za luxusni premiovy vuz je to cena dle meho adekvatni. Uvedom si jak se dnes pozicuje Fiat. Dnes je to uz minimalne na urovni D3, spise vyse a limitka techto parametru v teto kategorii si tu cenu proste zaslouzi
anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 20. 11. 2015 10:55

ANO
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 20. 11. 2015 12:52

Hm co z toho t-jetu nevymáčknou... dobrý :-) Limitovaná edice již tak limitované edice, to je jasné, proč to bude tak drahý. Na ty osumnáctky se do F500 vleze i nějaká guma, nebo to bude jezdit prakticky po ráfcích?
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 20. 11. 2015 12:57

Obrázek

Obrázek

Obrázek
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 20. 11. 2015 13:00

najs, ale polmega za to neda ani wolf
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 11. 2015 13:17

A to je co rict
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 20. 11. 2015 15:18

glider píše:najs, ale polmega za to neda ani wolf


No, jako ja to auto měl v této ceně, takže si vedle..., a jako ta limitka i vzhledem k jízdním parametrům asi má na to, aby se prodala...(jinak dobrý pokus) Cenu tohohle auta nerozporuju. Klasické Tributo bylo za milion a jen se po něm zaprášilo, tohle je ještě o level jinde. Tohle je Abarth jak má být, auto se kterým prostě můžeš na závodní trať a napráskáš mnoha jiným autům u kterých bys to ani nečekal. To je přesné poslání tady toho Citrónku.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Lukyman 20. 11. 2015 16:12

To je sice hezký, ale necháou proč už nepoužili model po faceliftu.
Lukyman
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 11. 2015 16:32

maincoonsback píše:
glider píše:najs, ale polmega za to neda ani wolf


No, jako ja to auto měl v této ceně, takže si vedle..., a jako ta limitka i vzhledem k jízdním parametrům asi má na to, aby se prodala...(jinak dobrý pokus) Cenu tohohle auta nerozporuju. Klasické Tributo bylo za milion a jen se po něm zaprášilo, tohle je ještě o level jinde. Tohle je Abarth jak má být, auto se kterým prostě můžeš na závodní trať a napráskáš mnoha jiným autům u kterých bys to ani nečekal. To je přesné poslání tady toho Citrónku.


jake uato jsi mel za pul mega? dyt i bravo jsi bral za 300 pres 10 znamych u fiatu...
anonymni

Odeslat příspěvekod Tomas B 20. 11. 2015 16:33

Dix_ píše:http://www.autoweb.cz/abarth-ohlasil-limitovanou-edici-695/


1,4mil....se *****, ne
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 20. 11. 2015 17:09

goes píše:D1.8T: tak za luxusni premiovy vuz je to cena dle meho adekvatni. Uvedom si jak se dnes pozicuje Fiat. Dnes je to uz minimalne na urovni D3, spise vyse a limitka techto parametru v teto kategorii si tu cenu proste zaslouzi


Je to cena napasovaná na limitovaný množství vyrobených kusů a touhu lidí mít něco odlišnýho. Sice mi to přijde směšný, ale pochopení pro to mám a lidem kteří si to mohou dovolit to přeju.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 20. 11. 2015 17:13

já jim to taky přeju, ale přijde mi to prostě jako nesmysl
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 20. 11. 2015 18:41

goes píše:
maincoonsback píše:
glider píše:najs, ale polmega za to neda ani wolf


No, jako ja to auto měl v této ceně, takže si vedle..., a jako ta limitka i vzhledem k jízdním parametrům asi má na to, aby se prodala...(jinak dobrý pokus) Cenu tohohle auta nerozporuju. Klasické Tributo bylo za milion a jen se po něm zaprášilo, tohle je ještě o level jinde. Tohle je Abarth jak má být, auto se kterým prostě můžeš na závodní trať a napráskáš mnoha jiným autům u kterých bys to ani nečekal. To je přesné poslání tady toho Citrónku.


jake uato jsi mel za pul mega? dyt i bravo jsi bral za 300 pres 10 znamych u fiatu...


no slevu mam na vsechny auta slusnou a kdyz pominu, ze vis jakou a pres to kecas (protoze si chtel pres mne Deltu, ze milasku), tak sem i tak presvedceny, za tu Ghiblinu si mel jeste s vetsi slevou, nez ja moje auta (uz jen proto, ze sedis ve stejnem baraku jako cast motortecu).
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 11. 2015 18:53

Vim za kolik jsi to kupoval, protoze jsem se podivil, ze bys nekdy kupoval auto za pul mega. A deltu jsem kupit chtel skrze tve kontakty a byla to pekna cena. Akorat v te dobe sem na to nemel.

Jinak na giblinu jsem asi slevu v absolutni vysi mel vetsi byt moc jina, nez tvoje na Bravo nebyla, v relativni urcite mensi. Motortec v tom nehral zadnou roli, jednak maji pobocku Jeepu o dva baraky vedle a jednak sem s nimi nakup nijak neresil.
anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 20. 11. 2015 19:05

vsak ja vim jaka je realita, proto jen reaguju na tvuj kec, aby se toho tady zase nekdo nechytl. na bravo sem mel rel. asi vetsi nez ty na ghiblinu, ale z cenikove 700 na 300 to fakt nebylo... ;-) Kouzelnik nejsem.
a kdyz se podivas na ceny limitek f500, tak si kazdy udela predstavu co takove auto v nejvyssi vybave s vetsinou extras stoji... Ale to je jedno.

btw... nereagoval sem na tebe, ale na glideruv canc, zvlast kdyz musi znat plus minus muj vozovy park. a i kdyby si f500 nacenil v proste lounge vybave, tak takovou blbost nemuze napsat.
maincoonsback
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků