karma.police: Na tobě mám nejraději, jak dokážeš vše poeticky popsat. Prý "gradace výkonu"

Ale budiž, chápu, že fakt, že motor začne táhnout až po 4000, může být na jednu stranu zábavný. Něco jako turbo. Nikdy prostě nevíš kdy to přijde

. Teď už se to ale moc nenosí. Bussův motor byl projektován v sedmdesátých letech a to pro úplně jinou techniku, než se používá dnes. Na druhou stranu má poměrně velký potenciál v nízké střední rychlosti pístů. Teoreticky by mohl točit (samozřejmě se zcela přepracovanými rozvody) až někde okolo 10500ot/min, což by bylo asi jiné kafe. Ale nikde jsem se s podobnou úpravou nesetkal. Jinak o sportovních ambicích (nejen nových) Alf si myslím své. Cuore Sportivo není rozhodně jenom o tom sportivu

Ale ve čtvrtek jsem cestou z výstavy zahrádkářů v Lysé nad Labem potkal chlapíka s Hondou 2000S, který jel stejným směrem jako já, takže jsme si krátili čas zrychlenou jízdou

Pokud jde o dynamiku, tak Alfa na čistě sportovní Hondu neměla. Tam jsem s manželkou na sedačce a kaktusy v kufru tahal jednoznačně za kratší konec. Zato v zatáčkách toho měl chlapec díky zadnímu náhonu, lehkosti auta a vysokému výkonu s přetáčivou Hondou plné brýle. Ale objektivně musím říci, že těch půl tuny, co má Alfa navíc, bylo prostě poznat. Takže Cuore Sportivo možná, ale se sporťáky raději nezávodit
