klokana jsem videl v ZOO to za prve a za druhe 3,2 JTS nemas jediny sam ve vesmiru... byt si to asi myslis.
auto mam obstarozni, malo vykone... a nech si poznamky o praci, bo prave pracuji
trochu mi unika relevance mezi tematem a tim jake mam auto. Pokud se chces povysovat, tak muzes, tve auto bylo dozajista drazsi nez me
Mi se charakter V6 2,5 zamlouval, bo primo vybizel k rychle jizde... patrne asi dano vyse polozenym vykonem (nebavim se ted o maximu) a clovek mel vzdy rohlik v puse, kdyz to prekonalo nejake otacky a z niceho nic to zacalo poradne jet. to jsem mel namysli onou zazivnosti. protoze majitel V6 2,5 jezdi velmi casto nad 4000ot/min a ty jen kdyz si vytoceny coz znamena, ze jses klidas a nebo na tebe motor nedela spravne smutne oci po otackach
kouzlem AR156 nebyla a neni jeji zastaralost, ale hmotnost a to jak agilne se umi chovat na silnici. se 159 nemohu srovnavat, protoze byt jsem v tom sedel, tak jsem to nedrazdil, ale onen pomerne vyrazny narust hmotnosti naznacuje mnohe.