Alfa Romeo GT 3.2 V6

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 23:55

Harous: Jistě, vy nové Alfy napadáte nikoli proto, že byste na ně nedosáhli. Vy to děláte proto, že je ostatním na just nezávidíte. Můžeš nás tady pobavit tím, jak starou Alfu vlastně máš?
BTW: GTV není GT... V tom se dost chybuje. Ale je pravda, že za deset let to bude narozdíl od 159 také veterán. To jsem tu ale psal, tak to nemusíš papouškovat.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod alfous156 5. 6. 2008 07:10

nemate tu uz jeden oddeleny flame? :)
alfous156
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Harous 5. 6. 2008 07:19

Nemam jedinej duvod komukoliv cokoliv zavidet, nikdy jsem nebyl zavistivy typ... Ze by si to posuzoval podle klasicke poucky "podle sebe soudim tebe"? ;-)
Tazatel chtel vedet neco o Alfe GT 3.2 V6. Od tebe se dozvedel, ze je to 20 let starej veteran a vsechno sezene na vrakaci, protoze je jich tam plno... Tak nevim jestli uz si opravdu ztratil veskerou soudnost... :hm
Harous
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marc159 5. 6. 2008 07:54

Harous píše:Nemam jedinej duvod komukoliv cokoliv zavidet, nikdy jsem nebyl zavistivy typ... Ze by si to posuzoval podle klasicke poucky "podle sebe soudim tebe"? ;-)
Tazatel chtel vedet neco o Alfe GT 3.2 V6. Od tebe se dozvedel, ze je to 20 let starej veteran a vsechno sezene na vrakaci, protoze je jich tam plno... Tak nevim jestli uz si opravdu ztratil veskerou soudnost... :hm

Jasně jsem psal, že GT je staré, staré a ještě jednou staré auto. Není na něm nic moderního, natož zajímavého. Možná tak ty chromované koncovky sání, jakožto pozůstatek původních karburátorů a dob, kdy se na tyhle věci hrálo. Narozdíl od vás to výrobce pochopil a jak se ukazuje, tak ho přestává vyrábět. Nebudu ho tedy nikomu doporučovat. A aut, která jsou na konci svého životního cyklu jsou vrakáče plné. Tedy pokud byla alespoň tak dobrá, že si je někdo koupil. Nebo kde si myslíš, že ta auta asi tak končí? Vy si jich tolik koupit nedokážete. A že nejste závistiví? Nový V6 je ve VŠECH parametrech o třídu výše než tahle muzeální kreatura, ale páč na něj nemáte, tak ho pořád pomlouváte. Na to je klasická bajka o lišce a kyselých hroznech. Také byly kyselé jen proto, že na ně nedosáhla. :oboze
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Harous 5. 6. 2008 08:11

To uz je fakt diagnoza... :mrgreen:
Zkus s tim Marcu neco delat dokud to jde lecit... :D
Harous
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marc159 5. 6. 2008 09:08

Harous: Úplně by stačilo, kdybys místo lelkování na netu začal něco pořádného dělat. Mělo by to minimálně dvě pozitiva. Mohl by sis koupit pořádné auto a zároveň bys přestal internet "zásobovat" těmi svými bláboly.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Harous 5. 6. 2008 09:25

Radsi investuju do nemovitosti. Prijde mi to smysluplnejsi nez si koupit auto a pak ze sebe delat boha jen proto, ze mam auto v cene garsonky v okresnim meste... :mrgreen:
Harous
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 5. 6. 2008 09:43

Marc159 píše:
Mr. Murphy píše:
Marc159 píše:Tak do toho bych nešel, protože výběhový typ je nejhorší možná investice.
No zato tvoje 159 z té první supertěžké série je pecka, za 10 let ji prodáš dvakrát dráž, než jsi ji koupil.... :oboze :oboze

Až ji budu po deseti letech prodávat, tak za ní samozřejmě nedostanu tolik, protože tady budou modernější verze po různých úpravách a faceliftech. Rozhodně tedy ne jako za GT. Protože to bude už muzeální kousek :mrgreen:
BTW: Koukám, že ty také asi nebudeš génius :-)
Jasně, pojďme to převést do osobní roviny, že? No nic, já myslím že zadavatel dotazu si sám vyhodnotí, kdo mu do jeho diskuse píše relevantní informace a kdo žvásty....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dabel 5. 6. 2008 20:11

Budem uprimny: Brera sa mi designovo paci o dost viacej, ale holt dozadu by som mohol strcit akorat nasu rocnu Emku...

btw uz ste s tym offtopicom fakt hodne od veci...
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marc159 5. 6. 2008 21:35

dabel: Do GT se ti toho rozhodně víc nevejde. Zároveň je to po všech stránkách zastaralý vůz. A když si koupíš rok staré auto, které se už nevyrábí,tak máš sice šanci že za dvacet let to bude vyhledávaný veterán, o čemž v tomto případě dost pochybuji, ale budeš s ním muset těch dvacet let jezdit :( A ten off topic nech tak... Ber to jako specifickou formu brainstormingu :D
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Marc159 12. 7. 2008 06:35

Harous píše:Radsi investuju do nemovitosti. Prijde mi to smysluplnejsi nez si koupit auto a pak ze sebe delat boha jen proto, ze mam auto v cene garsonky v okresnim meste... :mrgreen:

Na investice do nemovitostí se raději vykašli. Ceny jsou vysoké díky dostupnosti hypoték, ale až to lidé, kteří v pohodě podepsali že 30 let budou splácet zjistí, že to zkrátka nejde a splácet přestanou, tak se toho banky začnou zbavovat. To bude mít na ceny garsonek v okresních městech poměrně výrazný vliv ;)
A auto není žádná investice, ale spotřebák. To co mám, jsou cca čtyři výplaty.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Pe012tr 12. 7. 2008 10:00

dabel: Jak už psali ostatní, až na tu nedotáčivost způsobenou těžkým šestiválcem úplně vepředu, je to trefa do černého !!! Za tu cenu, paráda - poslední Alfa ze staré školy, kdy to ještě nebyli obtloustlí mastodonti. A na kecy o prehistorické kreatuře pod kapotou bych se vykašlal úplně. 3.2 V6 je osvědčený motor, který akorát hodně žere, ale časem vyzrál jako víno !! Bohužel, někteří zdejší jedinci posuzují kvalitu motoru asi jen podle čísel na papíře. A sranda s tím bude určitě nesrovnatelně větší, než se 159 nebo Brerou.

Navíc má GT, myslím nejen pro mě, větší charisma než celá současná modelová řada dohromady
Pe012tr
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Marc159 12. 7. 2008 10:31

wawris: Stará auta se nekupují, neboť se zpravidla jedná o vyhozené peníze. V tomto případě to pochopil i FIAT a přestal ten střep vyrábět. Ostatně není se čemu divit. Dnes jsou zákazníci poněkud náročnější a mají zpravidla dost peněz na nákup pořádného auta. Jinak o starém 3,2 jsem toho napsal dost a opakovat se nebudu. Pokud si myslíš, že jsi chytřejší než vedení FIAT, které ho celkem logicky už nikomu nenabízí, tak se můžeš ucházet o nějakou vedoucí funkci v rámci koncernu. Osobně ale dost pochybuji o případném úspěchu ;)
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod King of Potato People 12. 7. 2008 10:39

Marc ty budes jelimanek, ja bych zatim videl pouho pouhe setreni nakladu na vyvoj.

i mi jako nezainteresovanemu pripadaji starsi AR motory zazivnejsi, nerikam vykonejsi, uspornejsi, ale zazivnejsi. proste V6 2,5 je tocivy kram k zblazneni, do toho se clovek zamiluje.

btw dvoutunka je dobry nazev :D
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 12. 7. 2008 10:52

Jencek: Dost pochybuji, že dokážeš vysvětlit slovo "záživnější". Maximální výkon mají oba při nějakých 6200ot/min , takže psát něco o "točivosti" je úplně mimo mísu. Kdybys napsal něco o průběho momentu, tak bych věřil, že víš o čem píšeš. Takhle si ale myslím, že bude lepší, když se vrátíš na smetiště a nebudeš strkat nos kam nemáš :mrgreen:
Marc159
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků