Alfa Romeo GT 3.2 V6

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod karma.police 4. 6. 2008 15:14

dabel: zeptej se přímo u dealerů Alfy. dá se to běžně koupit u nich - se zárukou, ale kdo to dělá, to netuším. pokud bys chtěl, můžu ti dát odkaz na maníka, co podstoupil dodatečnou implantaci (teda na JTD, ale tam jde o tu převodovku). pokud bys chtěl ještě ten starší V6, tak by t mělo na 99% jít.
Trident fan
karma.police
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 15:17

karma.police píše:já se do firemního archivu nedíval, proč taky? myslím, že bude nejlepší když přijedeš na tradiční Alfa Cup na Kámen. Pokud tě někdo sveze, uslyšíš a zažiješ ten pramotor ze 70.let a ty budeš aspoň vědět, o čem je řeč. jezdit nemusíš, zábavy bylo dost už minulý rok :-) . tak co ty na to?

P.S. bude tam i pár rozpadajících se Maserati a Harous, je určitě na co se těšit ;-)


Jediné na co bych se těšil je leda ten Harous. Jinak tam uvidím asi to samé co loni. Palác vraků, trať pro motokáru a při dešti úprk z trati :D
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 15:19

dabel píše:Ano, chcem ak, tak jazdene: rocnik 2006 alebo 2007 - pri strate ceny 35% pocas prveho roku nie je o com...

Ten samosvor: da sa tam osadit napr. od Quaife, alebo iba original z dehtovej Q2?


Na tohle auto seženeš všechno na vrakovištích. Tam je jich spousta. A jestli jsi šikovný a umíš si auto rozebrat a složit podle rad z internetu sám, tak nic jiného nesháněj. ;-)
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Harous 4. 6. 2008 15:38

Marc159 píše:Na tohle auto seženeš všechno na vrakovištích. Tam je jich spousta. A jestli jsi šikovný a umíš si auto rozebrat a složit podle rad z internetu sám, tak nic jiného nesháněj. ;-)


Zkus obvolat Alfacky vrakace v CR. Jestli maji na jedinym GT 3.2 V6, jinak tu ze sebe misto serioznich rad zase delas jen blbce...
Harous
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Harous 4. 6. 2008 15:40

Marc159 píše:Jediné na co bych se těšil je leda ten Harous. Jinak tam uvidím asi to samé co loni. Palác vraků, trať pro motokáru a při dešti úprk z trati :D


Ty myslis ty "vraky" na ktery si loni nestihal? Je teda fakt, ze vzhledem k rozmerum a vaze je pro tu tvoji dvoutunu motokarova trat cokoliv uzsiho a zatackovatejsiho nez Brno a Most... :D
Harous
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dabel 4. 6. 2008 15:58

Poprosil by som drzat sa aspon ako-tak temy ;) Vtakoviny o vrakacoch mi ziadne info nedodaju - urcite nie pri rok starom aute :-\
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 16:30

dabel: A co tedy chceš vědět? Rok staré GTéčko se starým motorem stojí v D cca 27 000 Euro. Letošní s "klokanem" 33 000,- Euro. Ani u jednoho nemusíš řešit žádné problémy a pokud s tím budeš jezdit slušně, tak pár let vydrží. Jak psal goes, tak nejvíce budou odcházet podvozkové díly, protože je to tvrdé auto, jak se na sporťák patří. Takhle velké benzíny není třeba nijak zvlášť trápit, takže ty to auto přežijí. A s tím diferenciálem nevím. Rozhodně tam není nutný. S nájezdem 10000 km ročně cos tady uváděl bych tohle prostě neřešil.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Beaumont 4. 6. 2008 16:31

Marc159 píše:karma.police: Když chceš vědět něco o autech, tak stačí číst. Na alfaromeo.cz jsou specifikace jednotlivých modelů. To víš, to není věštírna jako cuoresportivo.net ;-) A pokud to sám zase nedokážeš najít, tak tady máš přímo link. :potichu
http://www.alfaromeo.cz/files/New%20GT%20technika.pdf

Edit: Mno a v moc naleštěné konfiguraci ten australský šestválec do GT nedávají. Asi aby se ten postarší Fiátek při větší akceleraci nerozpadl. To víš, Brera to tedy rozhodně není... :-P


Nikoliv. To v tom odkazu je OMYL při tvorbě toho listu s tech. údaji. Kdyby ses na to trochu podíval TY, všiml by sis, že je tam sice napsáno 3.2 JTS (klokan) a vrtání a zdvih odpovídají, ale objem a kompresní poměr už odpovídá původnímu 3.2 V6, stejně jako výkon a toč. moment.
Čili: V Alfě GT nikdy "klokan" 3.2 JTS nebyl, není a nebude. Potvrzeno ze strany českého zastoupení Alfy.

Marc: a než budeš někoho urážet, ověř si, co říkáš. :pozor

dabel: Nenech se zmýlit. V GT jakéhokoliv roku výroby může být pouze původní šestiválec Alfa Romeo.
Pokud jde o diferenciál, tak kromě Alfáckého Q2 tam nějaký samosvor dávala Autodelta v Anglii na svoje upravené verze s 3.2 turbem a/nebo s objemem 3,7 litru. Víc o tom nevím, ale zkus se podívat sem:
http://www.autodelta.co.uk/
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 16:53

Beaumont: Dík za radu. A kde si to mám asi tak ověřovat, když to tvrdí dovozce přímo na svých stránkách. Kromě horšího výkonu a větší spotřeby než má klokan to působí docela seriozně, protože vše ostatní sedí. No nic, tak platí co jsem psal na začátku. Je to staré auto po všech stránkách. Nevýkonný starý motor, stará kastle. Jestli do toho nedávají klokany, tak už s výrobou šestiválců skončili pro vždy a brzy přestanou i s výrobou tohoto GT. Tak do toho bych nešel, protože výběhový typ je nejhorší možná investice.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Harous 4. 6. 2008 17:52

To je z toho, ze veris sebevetsi ptakovine kterou si nekde prectes. Hlavne, ze si tu o svoji pravde chtel vsechny presvedcovat a domyslel si k tomu pribeh, jak snizili vykon kvuli konstrukci auta... :D
Harous
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 4. 6. 2008 18:25

Marc159 píše:Tak do toho bych nešel, protože výběhový typ je nejhorší možná investice.
No zato tvoje 159 z té první supertěžké série je pecka, za 10 let ji prodáš dvakrát dráž, než jsi ji koupil.... :oboze :oboze
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod karma.police 4. 6. 2008 20:44

mě na tom nejvíc baví to, že si všichni osvojili pro ten nemastný neslaný 3.2JTS claim "Klokan" :-) . a když k tomu připočtu teze Marc159 z AlfaRomeoklubu, že to je to defacto motor ferrari, tak se bavím ještě víc :-)

dabel: myslím, že je to naopak vzhledem k poměru cena/výkon/zábava jedna z nejlepších voleb na trhu. určitě bych se toho nebál a když by byl i ten samosvor, tak je to úplně perfektní auto. dobrý kup!
Trident fan
karma.police
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 23:02

Harous: Když tu ptákovinu napíše oficiální dovozce, tak jí věřím, protože mi kromě neschopnosti uniká motivace, proč by lhal. U vás je to jiné. Vy si nová auta nemůžete dovolit, takže důvod glorifikace těch starých je nasnadě. Obyčejná závist. karma: Zkus si porovnat ten neslaný nemastný motor s tou vaší vysněnou popelnicí a pochopíš, že veteráni jsou sice romantická auta, ale fakt tak leda na víkendy. No a jestli si dabel koupí auto, které se již nevyrábí a nikdy vyrábět nebude, doma si ho nechá dodělat, tedy dá tam samosvor, aby se s tím dalo normálně jezdit, tak je to evidentně nadšenec. Já bych na podobné pitomosti neměl čas ani náladu.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 23:05

Mr. Murphy píše:
Marc159 píše:Tak do toho bych nešel, protože výběhový typ je nejhorší možná investice.
No zato tvoje 159 z té první supertěžké série je pecka, za 10 let ji prodáš dvakrát dráž, než jsi ji koupil.... :oboze :oboze

Až ji budu po deseti letech prodávat, tak za ní samozřejmě nedostanu tolik, protože tady budou modernější verze po různých úpravách a faceliftech. Rozhodně tedy ne jako za GT. Protože to bude už muzeální kousek :mrgreen:
BTW: Koukám, že ty také asi nebudeš génius :-)
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Harous 4. 6. 2008 23:31

Marc159 píše:U vás je to jiné. Vy si nová auta nemůžete dovolit, takže důvod glorifikace těch starých je nasnadě. Obyčejná závist.

:D :D :D

Mival si lepsi uroven, jde to s tebou z kopce... Spis to vidim presne opacne, to auto ti nezavidime a to te do ruda vytaci. Protoze si na Alfacky fora prisel prave proto aby ti tu dvoutunku kazdej zavidel. :-P

Marc159 píše:Až ji budu po deseti letech prodávat, tak za ní samozřejmě nedostanu tolik, protože tady budou modernější verze po různých úpravách a faceliftech. Rozhodně tedy ne jako za GT. Protože to bude už muzeální kousek :mrgreen:


Stejne "moudry" reci mohl mit prave pred deseti lety novopeceny majitel Alfy 156. A podivej se za kolik se prodava Alfa 156 z 98. roku a za kolik GTV treba z 96. roku... :mrgreen:
Takze za tech deset let by nejspis Dabel dostal za sve GTV 3.2 V6 vic nez ty za svoji dvoutunku. :-P
Harous
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků