Alfa Romeo GT 3.2 V6

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod dabel 3. 6. 2008 20:43

Poskulujem po tomto aute jakozto nahrade za mojho aktualneho Accord ;) Vsade je to auto vychvalene do nebies ohladom kombinacie motor+podvozok, o com nepochybujem. Ale proti AR je vela vela predsudkov...
- ako je na tom tento model s kvalitou a spolahlivostou? O problemoch som sa vela nedozvedel, kedze ich je dost malo. Zaklad je AR156, ale predsa len... som co do spolahlivosti a bezproblemovosti zhyckany z Japoncov...
- niekde som narazil na info o facelifte - vie niekto, odkedy bol FL a coho presne sa tykal (design, technicke vylepsenie)
- priestor vzadu... staci pre dvoch dospelych?
- nejake typicke slabiny, na ktore treba dat pozor?

Vopred dakujem za info!
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 6. 2008 20:46

mno auto je v podstate bez slabin mino spotrebu :) a co se tyka mista v zadu, tak pokud se tem dospelym chces pomstit, tak se ti tam vlezou. To auto je vzadu jeste mensi nez u 156tky a tam si v podstate dospely nesedne.
anonymni

Odeslat příspěvekod Beaumont 3. 6. 2008 21:20

dabel:
- Vychvalování motoru a podvozku má pravdu. Podvozek je živý, hravý a přitom odpouštějící chyby. Motor je poslední evolucí slavného šestiválce Alfa s chromovanými koleny sání. Poslední a nejlepší z dlouhé řady, už jen ten zvuk a neuvěřitelná chuť do otáček stojí za to. Jen počítej s trochu vyšší spotřebou.
- Zato se spolehlivostí bych se netrápil. GT vychází spíš ze 147 než 156, těch pár much bylo dávno vychytáno (stejně se jich nejvíc tkalo motoru 2.0 Twin Spark, který v GT není).
- Na kupé je v GT vzadu místa docela dost a kufr je velmi slušný a praktický. Pochopitelně proti Accordu jde o jinou třídu, ale myslím, že dva dospělí střední postavy nebudou mít problém.
- O FL nic nevím, rozhodně nebyla od začátku výroby žádná velká změna techniky (kromě toho, že motor 3.2 V6 se přestal vyrábět spolu s Alfou 166), snad jen drobné změny výbavy a interiéru.
- nejvíc se dozvíš na Alfa stránkách:
http://www.alfaromeoclub.cz
http://www.cuoresportivo.net
http://www.squadramoravia.com
Nebo rovnou přijeď na některý sraz a poptej se - nějaké to GT se tam obvykle najde.
Naposledy upravil Beaumont dne 3. 6. 2008 21:24, celkově upraveno 1
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 3. 6. 2008 21:22

Goes má pravdu, vzadu je opravdu krutě málo místa na hlavu.... Délkově by to ještě šlo, ale nad 175cm je celkem vyloučeno tam někoho nacpat.... Jinak 3.2 pokud vím žádné problémy nemá, ale žere i trávu kolem silnice.... GT 3.2 vidím jako parádní vozítko na víkendy a pěkné silnice, na denní ježdění je toho škoda a je to strašně drahé.... Ale nezkoušej se v tom ani projet, protože jinak si to určitě koupíš ;-) Jo a facelift byl podle mě pouze otázkou interiéru a detailů - funkčně tam asi žádný rozdíl není....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dabel 4. 6. 2008 08:31

Spotrebu pri najazde 10000km za rok fakticky neriesim (Acc 2.4i som kupil pri najazde 60tkm rocne a bolo to OK ;) ). Podla spritmonitor by mohol byt priemer niekde medzi 10 a 15l. Miesto na hlavu... holt najvyssi si sadne dopredu, sam mam 173cm a tak problem neni. Horsie je to s cestami, jazdilo by to hlavne po BA a tu mame cesty take nic moc - mam ocakavat co 15tkm to vymenu celeho podvozku? ;)
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 6. 2008 08:39

co 15 ne, ale tak co 50 pujdou ramena
anonymni

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 08:57

Nové bych to auto tedy nekupoval rozhodně. Vše na co se tam podíváte je beznadějně zastaralé. Motor třicet let, kastle dvacet... Když se podívám na crash testy AR 147, která je totéž v bledě modré, tak vidím, že už je výrazně mimo konkurenci. Na italiaspeed sice psali, že teď je auto vyztužené a že již vyhovělo Euro NCAP, ale tam o podobném testu není ani zmínka, takže bych tomu moc nevěřil. Motor má dobrý zvuk, ale původně byl evidentně projektován i pro použití v závodních autech jako vysokootáčkový, takže ho musíš zkrátka točit, protože nízké otáčky neumí, což se negativně projevuje na spotřebě. I když tohle už je hodně upravená verze. Originál měl pouze 2,5 litru a šest karburátorů :) Ale pokud to seženete jako ojetinu za dobrou cenu, tak na občasné vyjížďky je to prima.
Edit: Tak koukám, že už tam ty staré šestiválce nemontují. Je tam nyní JTS se sníženou kompresí. Tak s tím už by se jezdit dalo.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod karma.police 4. 6. 2008 13:26

marc: a kde jsi přišel na to, že v GT se dá koupit ten australský šestiválec? původní už není v nabídce, ale nahrazen jiným V6 nebyl. a kde jsi přišel na 20tiletou karoserii a 30letý motor se raději ani ptát nebudu.

tazatel: předpokládám že to chceš ojeté, když se ptáš na 3.2. počítej s tím, že kromě spotřeby bude auto (když tomu naložíš) docela dost nedotáčivé, ačkoliv má vynikající podvozek. motor je velký a silný a vzhledem k jeho umístění před nápravou nelze čekat zázraky. ale dá se k němu domontovat samosvor známý jako Q2, pasuje krom JTD i na tenhle šestikvalt co má V6 a to je pak o něčem jiném. vyjde asi na 20 tisíc plus práce. jinak si myslím, že pokud se v tom svezeš tak to kupuješ, ten motor má úžasný zvuk a sportovní projev, plus suprový podvozek a nízká hmotnost - sportovní GT jak má být, žádná tlusto Brera ;-)
Trident fan
karma.police
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 13:43

karma.police: Když chceš vědět něco o autech, tak stačí číst. Na alfaromeo.cz jsou specifikace jednotlivých modelů. To víš, to není věštírna jako cuoresportivo.net ;-) A pokud to sám zase nedokážeš najít, tak tady máš přímo link. :potichu
http://www.alfaromeo.cz/files/New%20GT%20technika.pdf

Edit: Mno a v moc naleštěné konfiguraci ten australský šestválec do GT nedávají. Asi aby se ten postarší Fiátek při větší akceleraci nerozpadl. To víš, Brera to tedy rozhodně není... :-P
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod karma.police 4. 6. 2008 14:11

hm,já koukal rovnou na alfaromeo.com a tam o tomhle šestiválci není ani vidu, ani slechu. že by česká pobočka Alfy měla něco navíc? :) nicméně je zajímavé, že nabízí stejný výkon jako předchozí motor (evidentně je to klokan JTS,podle dlouhého zdvihu), takže s tím rozpadáním to tak žhavé nebude.
Trident fan
karma.police
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 14:22

karma.police: Ty seš fakt důvěřivej tučňák :) Už jsem se vám snažil vysvětlit, že ty hodnoty vrtání a zdvihu jsou přehozené, takže všechny ty vaše rádoby odborné komentáře k vlastnostem nadčtvercových motorů, které naivně doplňujete údajnými vlastními zkušenostmi jsou k smíchu :D A klokan je seškrcený na původních 240HP právě proto, aby se to nemuselo celé překopávat.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod karma.police 4. 6. 2008 14:36

ale nikdo nikdy netvrdil něco o nějakých pod nad čtvercích :), jen že zdvih je VĚTŠÍ než u předchůdce - což je evidentní fakt. a vzhledem k tom, že jsi ve starém V6 pořádně nejel jsou spíš úsměvné ty tvé domněnky o tom, jaké to je staré zboží.

btw v Čechách ale tu klokaní parádu vůbec v ceníku nenajdu, čím to? :hm
Trident fan
karma.police
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 6. 2008 14:54

Karma.police: Ten V6 se vyrábí někdy od roku 1978. Tak jestli tomu říkáš moderna :)
No nenašel jsi toho víc. A tos tvrdil, že ve fimě máte informace o kterých se mi ani nezdálo.
BTW: ten starý 3,2 má taky větší zdvih než původní 2,5. Že by klokaní geny ? :D
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod karma.police 4. 6. 2008 15:00

já se do firemního archivu nedíval, proč taky? myslím, že bude nejlepší když přijedeš na tradiční Alfa Cup na Kámen. Pokud tě někdo sveze, uslyšíš a zažiješ ten pramotor ze 70.let a ty budeš aspoň vědět, o čem je řeč. jezdit nemusíš, zábavy bylo dost už minulý rok :-) . tak co ty na to?

P.S. bude tam i pár rozpadajících se Maserati a Harous, je určitě na co se těšit ;-)
Trident fan
karma.police
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dabel 4. 6. 2008 15:10

Ano, chcem ak, tak jazdene: rocnik 2006 alebo 2007 - pri strate ceny 35% pocas prveho roku nie je o com...

Ten samosvor: da sa tam osadit napr. od Quaife, alebo iba original z dehtovej Q2?
dabel
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků