ACCORD 8G PŘEDSTAVEN

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 21. 2. 2008 15:07

no a o co vlastne jde? Proste motor Accordu je staveny na jine zachazeni, tedy na jizdu v jinem rozmeri otacek. Neco jako nafta, neco jako V6, V8 motory apod. Kazdy jede v jinych otackach, na tom neni nic divneho. neni nic divneho ze 4ventilove motory dole moc nejedou a u Hondy to plati taky.
To, ze BMW E46 325i R6 a Alfa 2,5 V6 jsou rychlejsi, nez aaco 2,4 se stejnym vykonem a to jak na maximalku, tak dynamiku je proste realita. chapu, ze se to nekterym nelibi, ale je to tak a ne jinak. BMW k tomu umi pripadat doboru spotrebu, Alfa zere jak utrzena z retezu a Honda je nekde mezi tim.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 23. 2. 2008 11:48

T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 23. 2. 2008 12:31

no ty rozmery jsou hrozive na pohled. dalsi kolos ve stredni tridy. Uz jen to dava jasne tusit, ze agilnost daneho vozu pujde rapidne dolu. Ale jinak pohoda.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 2. 2008 14:29

Uvidíme jak to bude vypadat na vlastni bulvy.Honda a fotky to nejde dohromady.Myslím že je v tom i úmysl.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 24. 2. 2008 14:30

je jedno, jak to bude vypadat. Proste ten narust rozmeru se na 101% projevi negativne v jizde.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 2. 2008 14:46

[quote="Radek Ondrášík"oje jedno, jak to bude vypadat. Proste ten narust rozmeru se na 101% projevi negativne v jizde.[/quote]

tak to je jasný..
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod ITTI 24. 2. 2008 18:29



Nic hezčího jsem neviděl.Nádherné, spolu s ceedem a i30.Opomenul jsem něco? :hm
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 2. 2008 19:37

ITTI píše:


Nic hezčího jsem neviděl.Nádherné, spolu s ceedem a i30.Opomenul jsem něco? :hmh/quote]


sis spletl třidu... :D
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod ITTI 25. 2. 2008 20:12

T.E.CH píše:
ITTI píše:


Nic hezčího jsem neviděl.Nádherné, spolu s ceedem a i30.Opomenul jsem něco? :hmh/quote]
sis spletl třidu... :D>/quote]


Příště ti pošlu SZ,abys to pochopil.Chtěl jsem tím sdělit,že jedině Honda a jakékoliv korejské auto jsou ta nejkrásnější. Vše ostatní je hromada šrotu.Příště uvedu víc příkladů.
A vůbec:proč se stále auta škatulkují do tříd? Tam chodí děti,ne?Auto se mi buď líbí nebo ne a třídy neřeším. Jsem nezažil,že by přišel někde zákazník a řekl:prosil bych auto střední třídy,např. Přijde a chce buď to či ono.Ale je možné,že jsou výjimky. Problém tříd je pseudoproblém na netu.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod T.E.CH 25. 2. 2008 20:17

ITTI píše:
T.E.CH píše:
ITTI píše:


Nic hezčího jsem neviděl.Nádherné, spolu s ceedem a i30.Opomenul jsem něco? :hmh/quote]
sis spletl třidu... :D>/quote]

Příště ti pošlu SZ,abys to pochopil.Chtěl jsem tím sdělit,že jedině Honda a jakékoliv korejské auto jsou ta nejkrásnější. Vše ostatní je hromada šrotu.Příště uvedu víc příkladů.
A vůbec:proč se stále auta škatulkují do tříd? Tam chodí děti,ne?Auto se mi buď líbí nebo ne a třídy neřeším. Jsem nezažil,že by přišel někde zákazník a řekl:prosil bych auto střední třídy,např. Přijde a chce buď to či ono.Ale je možné,že jsou výjimky. Problém tříd je pseudoproblém na netu.o/quote]


Nevím kam směřuje diskuze, jestli vážně, nebo sranda, nebo provokace, jak je zde zvykem.Asi jsem to nepochopil.Mě je defacto jedno v které třídě auto je.Buď se mi líbí nebo ne....akorát jsem nepochopil to, že ostatní jsou jen hromada šrotu. :hm
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 26. 3. 2008 13:43

Tak první dojmy od konkurence v diskuzi :


Měl jsem celkem obavu, auto narostlo, působí bytelněji, za jízdy se to projevuje hlavně citelně lepším odhlučněním, než uměl starý accord, šlo řekněme mondeovskou cestou, tedy měl jsem obavu o částečnou ztrátu agility. Neměl jsem možnost přímého srovnání se starým accordem, takže jsou to spíše pocity, ale neřekl bych, že by k významné ztrátě mrštnosti došlo, tedy rozhodně to není tak markantní rozdíl jako mezi starým a novým mondeem. Co zůstalo na špici, je jednoznačně řízení, jel jsem A4 a už i novou mazdou 6, ale Accord bude mít dle mého nejlepší řízení mezi předokolkami. Dál převodovka, to je balzám, přesnost dnes umí jak Ford nebo VW, ale Honda i v tomhle accordu ukazuje, že umí přidat i rychlost, jestli bych fakt něco chtěl v nových BMW, tak jsou to hondí převodovky. Trochu slabší je jízdní komfort, ten akustický je na špici, ale "zadkový" je horší, je to nejspíš daň za podobnou agilitu při nárustu rozměrů a pravděpodobně i váhy. Ale celkově snesitelné. Bohužel, jako největší slabinu vidím motor, jezdil jsem s dvoulitrem, působí udušeně, ve středním pásmu ot. bez nadšení, a nahoře sice hezky zněl ale s autem moc nehýbal. Co mě naopak zaujalo velmi, byl vnitřek, konečně Honda (vyjma Legendu), která má s evropany srovnatelný interier, posazu sice ještě kousínek chybí, i když to je můj obecný problém, ale sedačky jsou naprosto perfektní dlouhé a pohodlné, plus správně na kolmo posazený volant. Ergonomii ovládání jsem nezkoumal, nebyl čas, ale jednoznačně útulné auto. Zvenku už mě tedy Accord tak nezaujal, kombi vypadá dobře (na velkých kolech), ale sedan dle mého ztratil grácii starého accordu a nějak zamerikanizovatěl, je to takové hrubě tesané bez finesy. Celkově určitě posun, jen by to chtělo lepší benz. motory, tedy alespoň místo toho dvoulitru. ;-)
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod dabel 10. 4. 2008 19:34

Dneska som ju videl prvykrat nazivo. Vo Viedni na S1 si to hasila tmavo modra s anglickym evidencnym cislom. A musim povedat, ze nazivo sa mi pacila vyrazne viac ako na fotkach. Zatialco tam posobi ako mastodont, v reale mi skor pripominala stenceny a "prikrcenejsi" Legend.
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 19:38

mno z prvnich testu vychazi Acco pomerne spatne. Akusticky komfort bidny, razeni slo cestou do strany, komfort jako takovy nic moc a podvozkove pomerne nejiste. Na to, ze to testoval Honda Club UK to neco naznacuje. Nechce se mi verit, ze by fanouskove znacky zamerne hanili svou ikonu.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dabel 10. 4. 2008 19:46

Mna prekvapuje, ze v UK je uz takto veselo "k mani", ked "na kontinente" este ani u dealerov nestoji - zrovna vcera som sa stavil u velkeho dealera Hondy v Rosenheime a este o nej nechyrovali... A osobne si pockam na skusobnu jazdu :-))
dabel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 10. 4. 2008 19:48

ja ani cekat nebudu, nema to vyznam. Auto se zaradi po bok Mondea, M6 apod. se kterymi bude vest nekonecne valky o to, kdo je lepsi a horsi apod. a budou se hledat nesmyslne subjektivni rozdily ve vecech, ktere jsou v podstate uplne stejne. Nema to vubec smysl. Cim dele se motam kolem aut, tim vice mi to prijde komicke, ajk se to do krve resi.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků