zigi: Taky delam do IT a mam uplne stejne obavy, ale verim, ze proto jsou tam ty limity (rychlosti, smery, vzdalenosti) udelane tak omezene, aby to reagovalo vicemene jen na tu situaci dojizdeni auta pred tebou a ne kdejaky nahodny odraz. To same ten system udrzovani jizdniho pruhu - kamerka vyhodnocuje silnici a jemne volantem dorovnava, ale soucasne aby ridic neusnul tam ma byt nejake cidlo, aby kdyz se nevenuje rizeni (sunda ruce nebo nereaguje) ho to upozornilo a po par sekundach i ten asistent uplne vyplo... z techto pridavnych cidel bych mel trochu obavu, a co to udela v kombinaci s ACC (tempomat s radarem), predjizdenim, kick-down pri AT atd., proste tech kombinaci je tolik, ze to odsimulovat vsechno nedokazou. A dalsi vec je vypinani/zapinani tech systemu - ridic bude premyslet, jestli si zapnout VSA, ACC, CBMS, sledovani pruhu, nebo pri sportovni jizde neco z toho vypnout, pri zmene podminek (vjede do lesa s nestejne kluzkou vozovkou) zase VSA zapnout atd. No nemam z toho uplne dobry pocit, leda az potom ve fazi, kdy bude doprava komplet rizena pocitaci
dabel: A jak to presne probihalo? Pises, ze "by vletel", tj. nezkouseli to vuci skutecne prekazce na skutecnou vzdalenost, ale nakonec se te fabce vyhnuli? Me napadlo testovat to treba proti kartonove krabici, kde by ani naraz neznamenal poskozeni testovaneho auta. Nevim, na co ten radar presne reaguje, ale pripadne by se ten karton dal potahnout i hlinikovou folii (alobalem) atd. Doufam, ze to nekdo zkusi