Subaru Impreza 2006, 2.

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 11:53

Zdravim, vlastni tady nedko tohle auti? Nebo najde se alespon nekdo kdo s nim najezdil znacnou cast kilometru a je schopen toto auto posoudit. Podvozek, motor, bocni vedeni sedacek, posaz za volantem, spotreba pri klidne jizde mimo mesto v ramci dodrzovani predpisu s obcasnym predjetim, klidna jizda po Praze, plus kdyz obcas se chcete vyradit a proste to tam vymaznete :) , za kolik se jede pak? Zajimalo by me take, jak jsou na tom xenony ve verzi comfort, je neco co se jim da vytknout? Hodne se mi tohle auto honi hlavou, vcera jsem objel v Praze tri dealery a nikde tento 2 model imprezy nemaji, natoz predvadecku, o te si uz mohu tak akorat nechat zdat, jen Wrx a sti, ja ale do toho nechci jen lit benzin, najezdim tak okolo 50 000 km za rok a wrx uz by pro me bylo moc financne narocne. I kdyz rozdil v porizovaci cene by zas nebyl takovy, ale to je jedno, zajima me obycejny 160 konovy dvoulitr. Prijde mi, ze za cenu okolo 600 000 kc, je to to nejlepsi co mohu dostat. Asi jsem se zamiloval :wink:
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 14:48

Doma máme 2,0R wagon Comfort. Autu nemám co vytknout snad krom motoru. V nízkých otáčkách je opravdu mdlý takže je třeba jej patřičně vytáčet. Zkrátka po většinu času nebudeš mít pocit, že máš pod pravou nohou 160 koní. Částečnou vinu samozřejmě nese i pohon všech kol. Ale závisí na co jsi zvyklý...
Já bych teď šel už jen do WRX.

Byť jsem fanda Subaru a Impreza není jediné, které v rodině máme, tak bych při tvém nájezdu a faktu, že ti zjevně není úplně jedno za kolik jezdíš, doporučil přeci jen nějaký diesel. Co třeba nový Scout 2,0TDI ? Navíc nemyslím, že je dvakrát rozumné teď kupovat " staronovou" Imprezu, když na jaře se představí nová generace. Dá se předpokládat, že krok kupředu bude podobný jako u poslední generace legacy, čili značný. Ale na druhou stranu se už nedočkáme kombíku, takže jestli to chceš jako N1, upaluj k dealerovi. :)
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod marepa 22. 8. 2006 15:22

a kdyz uz nic.. tak by cena stare generace mohla vyrazne slevnit :)

jinak tato impreza se mi taky velice moc libi .. rekl bych ze je to moc pekna evoluce modelu z 2001 :)
nicmene tento typ auta si nedokazu predstavit jinak nez STI .. to same u Lanceru .. jedine EVO :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 15:30

No, mame jeste Focuse 1.8 Tdci, nacipovanyho, takze za malo a svizne jezdeni a podvozek taky fajn na obycejne seriove auto, o to mi nejde, chci auto se kterym se kdyz budu chtit vyradim. Ptas se na co jsem zvykly, jel jsem od m3, po 645, rs4, S4, 330 i az po vsechny mozne mercedesy, bavoraky atd., chci rict, ze vim jak ma vypadat auto co jede, neocekavam od 160 koni zadnou raketu, ale pokud mozno svizne jezdeni, s tim ze si obcas zajedu nekam zablbnout, sotolina, mozna okruh, v zime nasnezene parkoviste atd., mam proste tohle rad, na druhou stranu uz nemam potrebu blbnout na slinici, proto me zajima ta spotreba pri klidne jizde, vis, rekneme okrska 100/110, dalnice 140/150, kolik zere pri takovehle jizde, prosim te? Chci proste takovy kompromis a to si myslim tohle auto nabizi, ja nevim. Predtim jsem premyslel o 120d nebo o mirne jete 320 predesle generace, ale je to zadni nahon a u nas jsou na takovehle auto vice jak pul roku povetrnostni podminky stejne nevhodne, proto premyslim prave o te ctyrkolce. A navic, s tim dieslem se proste spatne jezdi pod plynem, maly rozsah otacek, to je jasne, tak proto ten benzin ted, clovek tak nejak stale premysli :-). A kombik bych bral, ale konkretne u te Imprezi mu nejak nemuzu prijit na chut, ta zad je takova nejaka. Ty jsi z prahy? A jeste neco, od kolika se da povedet ze ten motor zabira 3000, 3500? Nemyslim tim ted ho tocit 7500 :-). A pri 140 km, kolik toci otacek? A jak je toto auto odhlucnene prave pri te 140 km? Aerodynamicky hluk, hluk motoru? Da se povedet ze pri 140 je v kabine vozu ticho? A jeste neco, kolik najedes na nadrz normalni jizdou? Doufam, ze nemam moc otazek :-). Dekuju!
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 15:32

To vis ze by se mi take vic libila Sti ci Wrx, ale clovek musi myslet i ekonomicky :? .
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 15:35

Belse, jeste neco, co rikas na sedacky? Jaky je tam posez, bocni vedeni, obecne mi prijde kdyz jsem sedel treba ve WRX, ze by sedacky mohli mit delsi sedaky, mas u tohohle stejny pocit?
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 15:39

marepa píše:a kdyz uz nic.. tak by cena stare generace mohla vyrazne slevnit :)

jinak tato impreza se mi taky velice moc libi .. rekl bych ze je to moc pekna evoluce modelu z 2001 :)
nicmene tento typ auta si nedokazu predstavit jinak nez STI .. to same u Lanceru .. jedine EVO :)


Já si velice dobře dokážu představit imprezu jako WRX wagon s prodrive kitem (270 koní). Ideální lehké užitkové auto pro živnostníky na odpočet. :)
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 15:40

belse píše:
marepa píše:a kdyz uz nic.. tak by cena stare generace mohla vyrazne slevnit :)

jinak tato impreza se mi taky velice moc libi .. rekl bych ze je to moc pekna evoluce modelu z 2001 :)
nicmene tento typ auta si nedokazu predstavit jinak nez STI .. to same u Lanceru .. jedine EVO :)


Já si velice dobře dokážu představit imprezu jako WRX wagon s prodrive kitem (270 koní). Ideální lehké užitkové auto pro živnostníky na odpočet. :)//quote]


:o :D 8)
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 15:42

A jeste neco, ta redukcni prevodovka je u tohohle modelu a vyuzijes to k necemu, moc tomuhle nerozumim. :hm
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 22. 8. 2006 15:47

KAZ: rozumim ti .. ale nevim, zda je opravdu mozne mit auto na bezne jezdeni, ale zaroven dostatecne sportovni ;) nejlepsi mit 2 auta .... ale to se zase prodrazi

4x4 je urcite dobra volba :) a co zkusit treba nejakou 4 kolku? akorat nevim, jak moc jednoduchy je najit staly pohon..

i kdyz proc hledat neco jineho, kdyz chces subaru a nevadi ti standart :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 15:53

Ja vim, ale zase je otazka, co je sporovni :hm a ja ani necekam a ani tenhle dvoulitr nechi nazyvat spotovni, rekneme svizny :) . UZ nemusim jezdit rychle, rad se propletam zatacky, to miluju a prave si myslim, ze techle 160 koniku by na to mohlo stacit. Pamatuju kdyz jsem mel g astru se 100 koniky a jake se s ni dali delat veci, ale to by mi stejne nikdo neveril :D . Tak asi tak. A navic, miluju vzhled tehle imprezy, jak zvenci, tak zevnitr, pokud tam ale neni to hnusne radio, ta placicka, ale je tam cely ten system, pak to ma pro me stavu.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 15:54

K.A.Z.: tak si ji kup, když se ti líbí. Já bych do toho šel, ale bohužel na to nemám...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 15:56

mikicz: No jo, zatim zvazuju a navic, abych si to auto koupil, musel bych si ho nejdrive minimalne tak na sobotu, nedeli pujcit a zatim ho nikde nemaji.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 16:03

hm, tak to je blbý. Kupovat auto aniž bych ho viděl a zkusil bych nechtěl.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 16:23

Se sedačkami nemám problém. Jsou trochu sportovnější, než je v podobné výkonnostní kategorii běžné, boční vedení je skvělé. Samozřejmě pocit ze sedaček je silně subjektivní a závisí taky na postavě.

K té spotřebě bych řekl, že bude tak o litr a půl vyšší než u klasických předokolek stejné výkonnostní kategorie. Subaru obecně se tomuto pravidlu nijak nevymyká. Na outbacku 3,0R máme teď v létě dlouhodobou 10,8l, celkový roční pruměr cca 11,5l. U imprezy jsme to zatím ještě nepočítali, nemá totiž palubák, což je v dnešní době při ceně ostudné. Aspoň, že se Subaru někde dozvědělo, že existují xenony. Naprosté minimum bude někde lehce nad 7l litry, vetšina majitelů bude jezdit mezi 9-10l, spíš k 10l.

K té dálniční jízdě, moc jsem s ní po dálnici nejel, akorát, když se vezla od dealera. Takže už si moc nevzpomínám, ale komfortem mě překvapila. V Praze teď nejsem a ještě docela dlouho nebudu.

P.S.: Tu imprezu jsme objednávali ještě když v republice nebyla ani jedna MY06. Zkrátka důvěra v Subaru. :)
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 16:26

Belse: Okay, dekuju Ti!
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 22. 8. 2006 16:49

K.A.Z : vim že prudim jako každej... ale sakra zamysli se nad WRX ;) nemít subu ve čtyřkole je skoro ostuda :) navíc řikáš že si už nejaky čtyřkolky vyzkoušel....... :D
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j2j 22. 8. 2006 16:53

Moose píše:K.A.Z : vim že prudim jako každej... ale sakra zamysli se nad WRX ;) nemít subu ve čtyřkole je skoro ostuda :) navíc řikáš že si už nejaky čtyřkolky vyzkoušel....... :D//quote]


??? - všechny Imprezy jsou 4x4


...jinak o Impreze 2,0R kombi také uvažuji - připadá mi jako ideální auto na hory, běžné ježdění + sem tam zablbnutí
j2j
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 22. 8. 2006 16:54

j2j píše:
Moose píše:K.A.Z : vim že prudim jako každej... ale sakra zamysli se nad WRX ;) nemít subu ve čtyřkole je skoro ostuda :) navíc řikáš že si už nejaky čtyřkolky vyzkoušel....... :D//quote]

??? - všechny Imprezy jsou 4x4


...jinak o Impreze 2,0R kombi také uvažuji - připadá mi jako ideální auto na hory, běžné ježdění + sem tam zablbnutít/quote]


fakt ? tak to sorry, dělam ze sebe blbce :D ja myslel že 4x4 je až WRX :D
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 16:55

Moose píše:K.A.Z : vim že prudim jako každej... ale sakra zamysli se nad WRX ;) nemít subu ve čtyřkole je skoro ostuda :) navíc řikáš že si už nejaky čtyřkolky vyzkoušel....... :D//quote]


Asi jsem nepochopil ... Tenhle dvoulitr je ctyrkolka, ostatne jako kazde jine Subaru :wink: .
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 22. 8. 2006 16:55

Moose píše:
j2j píše:
Moose píše:K.A.Z : vim že prudim jako každej... ale sakra zamysli se nad WRX ;) nemít subu ve čtyřkole je skoro ostuda :) navíc řikáš že si už nejaky čtyřkolky vyzkoušel....... :D//quote]

??? - všechny Imprezy jsou 4x4


...jinak o Impreze 2,0R kombi také uvažuji - připadá mi jako ideální auto na hory, běžné ježdění + sem tam zablbnutít/quote]

fakt ? tak to sorry, dělam ze sebe blbce :D ja myslel že 4x4 je až WRX :D-/quote]


V pohode.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 22. 8. 2006 16:55

v tom případě supr. 160 koníků je paráda :) škoda že subu ještě nedělá diesly :D
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j2j 22. 8. 2006 16:56

Moose: nevadí i mistr tesař... :D
...kombi verze mají i redukci
j2j
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 22. 8. 2006 16:57

nevíte z čeho vznikl název impreza ? vim jen že polsky impreza = závod :)
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j2j 22. 8. 2006 16:58

Moose píše:v tom případě supr. 160 koníků je paráda :) škoda že subu ještě nedělá diesly :D


to je pravda, diesel by určitě zvýšil atraktivitu pro mnoho zákazníků

...ale už by to asi nebylo to pravé Subaru - přece jen ten zvuk boxera...
j2j
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 22. 8. 2006 16:59

no já slyšel že vyvíjej diesel 6tiválec boxera :) na ten zvuk se setsakra těšim :)
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j2j 22. 8. 2006 17:00

Moose píše:no já slyšel že vyvíjej diesel 6tiválec boxera :) na ten zvuk se setsakra těšim :)s/quote]


...no to by mohlo být zajímavý, necháme se překvapit
j2j
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WRX 22. 8. 2006 17:10

Moose : Ten Fuji vyviji spolu s Porsche, tak uvidime co to bude...ale snad bude jen ve Foresteru a Tribece a nenapadne je dat ho i do Imprezy:-))
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 22. 8. 2006 17:18

zrovna tohle by impreze slušelo nejvíc :D STI DIESEL ? :D
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 22. 8. 2006 17:31

KAZ:ja vim, ze to nebudes ani nazivat sportakem .. ale cas od casu chces blbnout.. a nevim, jestli 160 koni nebude malo,zvlaste v kombinaci s 4x4, jak si psal - ze se ti zda pocitve slabsi :)

ale jinak je to asi jasna koupe :) sem zvedavy, jeslti ji nakonec koupis :)

jinak kombi .. to neni nic pro mne :)

Moose: STI diesel .. to nemuzes myslet vazne :hm Mr. Green
Naposledy upravil marepa dne 22. 8. 2006 17:32, celkově upraveno 1
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zdenek 22. 8. 2006 17:31

Moose píše:zrovna tohle by impreze slušelo nejvíc :D STI DIESEL ? :D-/quote]

Konecne konkurence pro ORS Mr. Green

Jinak Imprezy se delaly i dvoukolky (nevim jak soucasna ale GC stoprocentne) pro nektery trhy.
zdenek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 19:02

moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 19:16

WRX píše:Moose : Ten Fuji vyviji spolu s Porsche, tak uvidime co to bude...ale snad bude jen ve Foresteru a Tribece a nenapadne je dat ho i do Imprezy:-))


H6 diesel je vyvíjen společně s Porsche. Ten si najde cestu pravděpodobně do Legacy/Outbacku a Tribecy. I4 diesel, sdílený s toyotou, bude v impreze a foresteru.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 19:19

mikicz píše:moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.v/quote]


Doporučuji si zajít do většího bazaru. V minulé generaci (před rokem 2000) se Imprezy dělaly se slabšími motory i v 2WD(FWD) verzi. xKuba o ní nedávno uvažoval, pokud vím.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 19:22

belse píše:
mikicz píše:moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.v/quote]

Doporučuji si zajít do většího bazaru. V minulé generaci (před rokem 2000) se Imprezy dělaly se slabšími motory i v 2WD(FWD) verzi.W/quote]


no bazary jsem obcházel před cca půl rokem a imprezu jsem tam (bohužel) nenašel žádnou. nicméně pokud vím, tak s vyjímkou individuálních dovozů bůh ví odkud se k nám jiné než 4x4 nevozily.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 19:49

Doufám ale, že nová generace STI, která se představí za rok ve Frankfurtu, po dlouhé době uděla výkonnostně razantnější krok kupředu a nabídne přinejmenším 320 koní lépe 340. Je zřejmé, že STI není o čistém výkonu a výkonech v přímé linii, ale přeci jen výkon běžného třílitru BMW už by asi pro dalších 6-7 let nebyl dostatečným lákadlem pro potenciální kupce.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod chucky 22. 8. 2006 19:59

Příští rok bude v nabídce Subaru Ipreza 3,0biDI 200kW.
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 22. 8. 2006 20:04

mikicz píše:moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.v/quote]


máš pravdu :) impreza = podnik, akce, úmysl
nevim proč sem si pamatovál závod :hm
a jedno subu 1,6 bez 4x4 nám stojí před barákem :)
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rosta_wrx 22. 8. 2006 20:10

K.A.Z: Ja mam Imprezu WRX 02, shrnu par zkusenosti.
1. spotreba: Pokud jedu predpisove, resp. tocis do 3000ot./min (mam turboboxer 2.0 160kW) nez zacne foukat turbo, da se ject se spotrebou 8.5-9l/100km. Jakykoliv vylet nad 3000ot./min. vyrazne zvysuje spotrebu, pri dynamicke jizde mezi 10-11l/100km, po okreskach 12-13l/100km, povodaz bokem 15l+. Ale ujistuju te, az si to koupis, tak te spotreba prestane zajimat, budes si uzivat vyjimecne jizdni vlastnosti, ktere ti zadne jine auto za tyto penize nenabidne...obzlaste na kluzkem povrchu.
2. interier / pohodli: U Subaru jaksi zapomneli, ze v aute muze ject i nekdo jiny nez ridic...a uz vubec ne vzadu. Nevim jak u 2.0R, ale u WRX / STi stale nejsou operky hlavy vzadu, pomerne malo mista, maly kufr, k Subaru skutecne jeste nedorazily zpravy o tom, ze existuje neco jako palubni pocitac, kontrolka rozsvicenych svetel nebo uplne uzavreni ventilace - subarista tyto veci pochopitelne vubec nepotrebuje. Sedacky jsou perfektni, na dlouhe cesty nekupuj skorapky (pokud u 2.0R je mozne, u WRX jsou za priplatek). Interier se u 06 lisi oproti 02/03 jen v detailech, zakladem je stejny, prakticky, pomerne kvalitni, ale vrze, drnci..stejne jako u jinych aut.
3. konstrukce: V podstate porad stejna, velky pokrok je v motoru a snad i v prevodovce, coz byla velka slabost Subaru - nepresne razeni, hlavne zpatecky.
4. Subaru je obecne velmi spolehlive, kvalitni, spickove jizdni vlastnosti, spickovy motor, precizni rizeni.

Ja osobne bych zvolil opet WRX - je vice hi-tech - Al dily karoserie, 4+2 pistove brzdy, 17" kola, vice sportovni lazeni, turboboxer, vynikajici zvukova kulisa, a ta kaplicka intercooleru na haubne to proste Subaru musi mit. Provozni naklady do znacne miry zavisi na stylu uzivani, vyuzivani potencialu, a pokud se chces svest 2.0R ti urcite nenabidne takovy potencial jako WRX. Totiz rozdil mezi 2.0R a WRX je stejne diametralni jako WRX a STi. WRX je jeste v pricetnych mezich jak spotrebou, provoznimi a servisnimi naklady. Pokud chces Subaru, kup ho, vez, ze budes nadceny, ale neslibuj si pohodlne a usporne cestovani. Na to Impreza proste neni.
rosta_wrx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod WRX 22. 8. 2006 20:44

belse : vykonnejsi verze STI jsou, ale ne na nasem trhu...a myslim ze 206 Kw je naprosto dostatecny vykon, vetsi ani nepotrebuje

rostaWRX : Ani vzadu to neni tak spatny, operky sice chybi, ale nedavno jsem jel vzadu a uzival jsem si to.....jen jsem furt komandoval ridice at brzdi a pritom jel v tom miste o 20km/h min jak ja:-)))
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 20:47

je někdo z přítomných subaristů z okolí ostravy? nesvezli byste mě? :wink:
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 22:29

WRX píše:belse : vykonnejsi verze STI jsou, ale ne na nasem trhu...a myslim ze 206 Kw je naprosto dostatecny vykon, vetsi ani nepotrebuje


O tom, že v Americe už je v STI delší dobu 2,5 litr naladěný na 300 koní a jak v Americe, tak v Japonsku či VB se čas od času objeví něco jako S203, S204 nebo WR1 samozřejmě vím...

Ale to pro nás Evropany není relevantní. Z pohledu kohokoliv, kdo se za volant STI dostane je výkonu pravděpodobně dostatek, z marketingového hlediska je ale navýšení výkonu u nové generace zcela na místě. Myslím, že STI by si mělo zachovat určitý odstup od H6, který se již docela ztenčil a pokud by výkon STI ustrnul na stávajícím bodě, příští generace Legacy H6, která by se měla objevit v roce 2009, by poslední rozdíl takřka smazala. Nedávno jsem měl šanci poměřit síly Outbacku 3,0R s STI a můžu vám říct, že rozdíl v dynamice v reálném světě ve prospěch STI zdaleka neodpovídá rozdílu v komfortu, výbavě, bezpečnosti a praktičnosti ve prospěch 3,0R při stejné ceně. Samozřejmě, limity přilnavosti STI jsou někde jinde, ale málo kdo se jim na běžných cestách má odvahu přiblížit. Další výhodou STI je taky image, je to jistá vstupenka mezi elitu a není ostuda se s ní přihlásit třeba na ty okruhové akce pro majetné, které pořádá jeden Řek s GT3 RS.

Rád bych tedy viděl novou generaci Imprezy STI (pro český trh) s 2,5litrem, pokud možno twin-scroll, s alespoň 320 koňmi a s tím, že by bez větších problému i u nás bylo možné specifikovat prodrive performance pack navyšující na výkon cca 360 koní. A myslím, že podobné čísla budou potřeba, protože EVO X u 280 koní nezůstane ani na českém trhu.
Naposledy upravil belse dne 23. 8. 2006 19:23, celkově upraveno 1
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 23. 8. 2006 11:47

To Belse: Jeste, palubovka u tohoto dvoulitru je take podsvicena cervene a jeste me zajima, jestli je tam take ta dioda, kvuli prerazeni ve vysich otackach, ktera se rozsviti :) , libi se mi.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rosta_wrx 23. 8. 2006 11:58

K.A.Z: neni, ta je pouze u Stihacky.
rosta_wrx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod belse 23. 8. 2006 12:26

K.A.Z. píše:To Belse: Jeste, palubovka u tohoto dvoulitru je take podsvicena cervene a jeste me zajima, jestli je tam take ta dioda, kvuli prerazeni ve vysich otackach, ktera se rozsviti :) , libi se mi.


Palubovka u dvoulitru je podsvícena zeleně s červenými ručičkami. A budíky jsou uspořádány naopak - otáčkoměr je napravo a tacho uprostřed. Ohledně diody už ti bylo odpovězeno.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 23. 8. 2006 12:38

Dekuju, zrovna to cervene podsviceni mi imponovalo :? .
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 23. 8. 2006 12:39

Belse, mas nejake fotky, toho Tveho mazla? Rad bych se podival, kdyby se ti chtelo.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WRX 23. 8. 2006 17:23

belse : Ano, prave ze uz nyni plno majitelu toho auta vubec nevyuzije, tak proc navysovat vykon....
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 23. 8. 2006 20:09

WRX píše:belse : Ano, prave ze uz nyni plno majitelu toho auta vubec nevyuzije, tak proc navysovat vykon....


Ano, plno majitelů už nyní nevyužije všechen ten grip a nedostane se k limitům přilnavosti. Ale nemyslím, že by výkonu byl zrovna přebytek. Dnešní STI paradoxně není o moc rychlejší než staré GT, protože hodně přibralo a termín supercar-killler už je pasé. Navíc v posledních letech sportovněji zaměřená auta hodně posílila a Subaru to může brát jako hozenou rukavici a myslím si, že si je dobře vědomo, že stejných 280 koní nebude dostatečnou pobídkou pro majitele stávající generace, aby přešli na novou.

Vzhledem k tomu, jakým krokem kupředu má být nová Impreza by mě opravdu překvapilo, pokud bychom se nedočkali čísla začínajícího trojkou, nebo v opačném případě agresivnější cenové politiky.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod belse 23. 8. 2006 20:14

K.A.Z. píše:Belse, mas nejake fotky, toho Tveho mazla? Rad bych se podival, kdyby se ti chtelo.


Imprezy ne. Spíš Outbacku, jednu ( i když na ní není zachyceno přímo auto) už jsem vložil do místní galerie, měl jsem v plánu další, ale nemám chuť se nechat dojebávat marepou a podobnýma. :D
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MOMO 23. 8. 2006 20:28

Dnes jsem sel po meste a potkal jsem Subaru Impreza WRX Sti ,stribrnou.Je to nadhera,nemohl jsem odlepit oci :P
Asi zacnu sazet sportku :D
MOMO
Samaritán roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zdenek 23. 8. 2006 23:21

MOMO píše:Dnes jsem sel po meste a potkal jsem Subaru Impreza WRX Sti ,stribrnou.Je to nadhera,nemohl jsem odlepit oci :P
Asi zacnu sazet sportku :D

Bankovni loupez bude lepsi a s vetsi pravdepodobnosti uspechu. :D
zdenek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dali007 24. 8. 2006 15:39

zdenek píše:
MOMO píše:Dnes jsem sel po meste a potkal jsem Subaru Impreza WRX Sti ,stribrnou.Je to nadhera,nemohl jsem odlepit oci :P
Asi zacnu sazet sportku :D

Bankovni loupez bude lepsi a s vetsi pravdepodobnosti uspechu. :D
jj Pak si par let posedis a budes se ne to Subaru tesit jeste vic! Mr. Green
dali007
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WRX 24. 8. 2006 19:19

belse : je to spis na pokec u piva, ale ja si stejne porad stojim za svym...:-) Auto je tak rychle jak zrucny je ridic a na okresce s dobrym ridicem (vyjma mysaka) nenajdes proste rychlejsi auto a muze mit i 400Kw...
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 24. 8. 2006 22:19

bude nový subu, nový evo x, a prodrive chce vyrobit 4x4 coupé, a má nastoupit i novej skyline. rozhodně se máme nač těšit :) :-P
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 25. 8. 2006 10:49

novej skyline je sexy :) ..ale doufam,ze se bude prodavat nebo vozit i k nam :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 26. 8. 2006 15:40

marepa píše:novej skyline je sexy :) ..ale doufam,ze se bude prodavat nebo vozit i k nam :)


To už je dávno potvrzená věc. :wink:
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod tomoking 27. 10. 2006 21:11

mikicz píše:moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.v/quote]


..... tak tak neni to zavod ale je to tak jak to pise mikicz ...... ma Pan całkowitą rację Panie Mikicz :lol:
Rychla auta :)
tomoking
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomoking 27. 10. 2006 21:17

jj ..... Orlova :wink: ..... Moje Subaru stoji sice v dilne jelikoz se dokoncuje setup na cca 350 koniku ale je nas v okoli subaristu vice
Rychla auta :)
tomoking
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomoking 27. 10. 2006 21:20

belse píše:
WRX píše:belse : Ano, prave ze uz nyni plno majitelu toho auta vubec nevyuzije, tak proc navysovat vykon....


Ano, plno majitelů už nyní nevyužije všechen ten grip a nedostane se k limitům přilnavosti. Ale nemyslím, že by výkonu byl zrovna přebytek. Dnešní STI paradoxně není o moc rychlejší než staré GT, protože hodně přibralo a termín supercar-killler už je pasé. Navíc v posledních letech sportovněji zaměřená auta hodně posílila a Subaru to může brát jako hozenou rukavici a myslím si, že si je dobře vědomo, že stejných 280 koní nebude dostatečnou pobídkou pro majitele stávající generace, aby přešli na novou.

Vzhledem k tomu, jakým krokem kupředu má být nová Impreza by mě opravdu překvapilo, pokud bychom se nedočkali čísla začínajícího trojkou, nebo v opačném případě agresivnější cenové politiky.h/quote]


pravda ... dnesni Sti ma skoro o 200kg vic nez GT . Ani 280 koni neohromi .... je to proklate malo ..... nastesti po malych upravach sani, vyfuku a ECU se da vykon poslat na slusnych 320-330 kobylek
Rychla auta :)
tomoking
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivi 31. 12. 2006 12:23

Od podzimu se do Imprezy dává motor 1.5 77kW. Subaru pro mě vždycky bylo něco víc, tak mě docela překvapilo, že se cena dostala na dostupných 528.800 Kč s manuálním pětikvaltem, kombi, které se mi vždycky dost líbilo, je dokonce dražší jen o 10.000 Kč. Otázkou je, jak jezdí stokoňové auto vážící přes 1300 kg, navíc s trvalým 4x4. Máte někdo s touto motorizací zkušenosti? Je to náhrada za starší 1.6, která se dávala jen do kombi.
fandím: Martin Macek + ostatní magoři na Dakaru
pivi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WRX 31. 12. 2006 12:54

pivi : Tak nesmis od toho cekat zadny sportak...pohon 4x4 neco malo ubere na vykonu, ale pokud chces prakticke auto na hory za solidni cenu, myslim ze je to dobra volba...
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivi 31. 12. 2006 13:42

Neříkám, že zrovna teď vybírám auto, je to otázka poloviny příštího roku, jen jsem rád, že by se do hledáčku dostalo díky ceně i Subaru :tleskani Navíc jsem se tady cosi dočetl o Impreze HB.. Jezdím po Vysočině a tady by to auto určitě mělo smysl. Proto by mě zajímala konkrétní zkušenost s touhle motorizací. Moc nevěřím, že bych se dostal na udávanou spotřebu okolo 8 litrů. Párkrát jsem řídil Legacy Imprezu WRX, tak vím, jak moc to svádí :D
fandím: Martin Macek + ostatní magoři na Dakaru
pivi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WRX 31. 12. 2006 13:51

pivi : myslim ze tech 8l s motorem o obsahu 1.5 bude akorat....

jinak jeden srovnavaci test : RS4 vs WRX STI http://youtube.com/watch?v=DWCfmhuqUsc
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivi 31. 12. 2006 14:18

WRX: pěkný, ale STI si neumím představit jinak než v modrý :wink:
Asi zbytečná otázka, jestli nepřiplatit cca 80 na dvoulitr. Zarazilo mě třeba taky, že ta 1.5 má vzadu bubny :?
Věděl by si pls, jaké jsou u atmosférické Imprezy servisní náklady? Viděl jsem fakturu u WRX a teda cálovat bych to nechtěl :P Kolik má atm. dvoulitr interval výměny oleje v motoru a v dif., jak rozvody, kolik stojí svíčky, filtry a tenhle spotřební matroš?
fandím: Martin Macek + ostatní magoři na Dakaru
pivi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 1. 1. 2007 15:14

ja bych rekl, ze rozdil v udrzbe nebude tak razantni mezi 1.5 a 2.0R .. je jasne, ze 2.0 bude stat vic (a to i na povinem rucu) ale zase kdyz budes mit plne nalozene auto, tak budes rad, ze sis priplatil.

a pokud budes auto kupovat na treba 5-6 roku, .. tak tech cca 80-100 tisic navic kdyz si rozpocitas, tak to taky neni takova hruza :)

nicmene moje predchozi auto byla Primera 1.6 (z nemecka omezena na 66kW) a line mi to rozhodne neprislo .. kdyz to clovek tocil, tak to jelo pekne a svizne :) ale samozrejme ne kdyz nas v aute jelo vic nez 2 ;) ve 4(nebo 5ti) s klimou to skoro nejelo :(
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flavio 1. 1. 2007 19:01

pivi
Pokud zvažuješ nákup Imprezy až v polovině roku, tak už stojí za to posečkat do podzimu, na novou generaci. Ale v případě, že je tvou prioritou kombi/N1, tak bych na novou generaci v tomto směru moc nespoléhal a šel do té současné.
Flavio
Nováček

Odeslat příspěvekod pivi 1. 1. 2007 19:27

Flavio: co vím, tak nová generace by měla být představená už v březnu 2007 v Ženevě. Měla by se skládat z HB, sedanu i kombi. N1 se mě netýká, kombi se mi ze současné generace líbí víc než sedan, navíc nějakých přes 300 l kufru sedanu je málo. Ale to se může změnit, třeba studie navrhovaného HB se mi moc nepozdává, určitě počkám, s čím na jaře vylezou. Ale čím víc o tom přemýšlím, 1.5 motor bude málo. Uvidime po svezení :hm
fandím: Martin Macek + ostatní magoři na Dakaru
pivi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WRX 1. 1. 2007 19:34

pivi : tak nejsi sam komu se HB nepozdava...ikdyz tezko rict, zatim jsem videl jen studii na papire, takze by to nakonec nemuselo byt tak hrozne
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flavio 1. 1. 2007 19:39

pivi
Představená bude sice v březnu, ale u nás se nezačne prodávat dříve než na podzim. Co mám informace, tak nová generace v kombíku nebude, alespoň ne na evrpském trhu, ale uvidíme. Současný sedan nemá 300l kufr, ale 400l!
Flavio
Nováček

Odeslat příspěvekod pivi 1. 1. 2007 20:00

Flavio píše:pivi
Představená bude sice v březnu, ale u nás se nezačne prodávat dříve než na podzim. Co mám informace, tak nová generace v kombíku nebude, alespoň ne na evrpském trhu, ale uvidíme. Současný sedan nemá 300l kufr, ale 400l!0/quote]

Máš pravdu, v nějakým testu jsem četl 326, podle tech. údajů je to 401 l. Každopádně do léta snad oct. vydrží, uvidíme potom. Tlačenej časem nejsem. Výměna oleje v motoru po 15.000 km, náhradní díly na souč. generaci taky nijak cenově nevybočujou z normálu. A podle všech zdrojů je Subaru nadprůměrně spolehlivé.
fandím: Martin Macek + ostatní magoři na Dakaru
pivi
Nováček
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků