Subaru Impreza 2006, 2.

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod zdenek 22. 8. 2006 17:31

Moose píše:zrovna tohle by impreze slušelo nejvíc :D STI DIESEL ? :D-/quote]

Konecne konkurence pro ORS Mr. Green

Jinak Imprezy se delaly i dvoukolky (nevim jak soucasna ale GC stoprocentne) pro nektery trhy.
zdenek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 19:02

moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 19:16

WRX píše:Moose : Ten Fuji vyviji spolu s Porsche, tak uvidime co to bude...ale snad bude jen ve Foresteru a Tribece a nenapadne je dat ho i do Imprezy:-))


H6 diesel je vyvíjen společně s Porsche. Ten si najde cestu pravděpodobně do Legacy/Outbacku a Tribecy. I4 diesel, sdílený s toyotou, bude v impreze a foresteru.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 19:19

mikicz píše:moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.v/quote]


Doporučuji si zajít do většího bazaru. V minulé generaci (před rokem 2000) se Imprezy dělaly se slabšími motory i v 2WD(FWD) verzi. xKuba o ní nedávno uvažoval, pokud vím.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 19:22

belse píše:
mikicz píše:moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.v/quote]

Doporučuji si zajít do většího bazaru. V minulé generaci (před rokem 2000) se Imprezy dělaly se slabšími motory i v 2WD(FWD) verzi.W/quote]


no bazary jsem obcházel před cca půl rokem a imprezu jsem tam (bohužel) nenašel žádnou. nicméně pokud vím, tak s vyjímkou individuálních dovozů bůh ví odkud se k nám jiné než 4x4 nevozily.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 19:49

Doufám ale, že nová generace STI, která se představí za rok ve Frankfurtu, po dlouhé době uděla výkonnostně razantnější krok kupředu a nabídne přinejmenším 320 koní lépe 340. Je zřejmé, že STI není o čistém výkonu a výkonech v přímé linii, ale přeci jen výkon běžného třílitru BMW už by asi pro dalších 6-7 let nebyl dostatečným lákadlem pro potenciální kupce.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod chucky 22. 8. 2006 19:59

Příští rok bude v nabídce Subaru Ipreza 3,0biDI 200kW.
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moose 22. 8. 2006 20:04

mikicz píše:moose: impreza polsky je událost, nebo oslava, ne závod. jestli u nás najdeš jediné subaru, které nebude 4x4, chci ho vidět.v/quote]


máš pravdu :) impreza = podnik, akce, úmysl
nevim proč sem si pamatovál závod :hm
a jedno subu 1,6 bez 4x4 nám stojí před barákem :)
a mrknete se na moje WWW ;)
Moose
Avatar roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rosta_wrx 22. 8. 2006 20:10

K.A.Z: Ja mam Imprezu WRX 02, shrnu par zkusenosti.
1. spotreba: Pokud jedu predpisove, resp. tocis do 3000ot./min (mam turboboxer 2.0 160kW) nez zacne foukat turbo, da se ject se spotrebou 8.5-9l/100km. Jakykoliv vylet nad 3000ot./min. vyrazne zvysuje spotrebu, pri dynamicke jizde mezi 10-11l/100km, po okreskach 12-13l/100km, povodaz bokem 15l+. Ale ujistuju te, az si to koupis, tak te spotreba prestane zajimat, budes si uzivat vyjimecne jizdni vlastnosti, ktere ti zadne jine auto za tyto penize nenabidne...obzlaste na kluzkem povrchu.
2. interier / pohodli: U Subaru jaksi zapomneli, ze v aute muze ject i nekdo jiny nez ridic...a uz vubec ne vzadu. Nevim jak u 2.0R, ale u WRX / STi stale nejsou operky hlavy vzadu, pomerne malo mista, maly kufr, k Subaru skutecne jeste nedorazily zpravy o tom, ze existuje neco jako palubni pocitac, kontrolka rozsvicenych svetel nebo uplne uzavreni ventilace - subarista tyto veci pochopitelne vubec nepotrebuje. Sedacky jsou perfektni, na dlouhe cesty nekupuj skorapky (pokud u 2.0R je mozne, u WRX jsou za priplatek). Interier se u 06 lisi oproti 02/03 jen v detailech, zakladem je stejny, prakticky, pomerne kvalitni, ale vrze, drnci..stejne jako u jinych aut.
3. konstrukce: V podstate porad stejna, velky pokrok je v motoru a snad i v prevodovce, coz byla velka slabost Subaru - nepresne razeni, hlavne zpatecky.
4. Subaru je obecne velmi spolehlive, kvalitni, spickove jizdni vlastnosti, spickovy motor, precizni rizeni.

Ja osobne bych zvolil opet WRX - je vice hi-tech - Al dily karoserie, 4+2 pistove brzdy, 17" kola, vice sportovni lazeni, turboboxer, vynikajici zvukova kulisa, a ta kaplicka intercooleru na haubne to proste Subaru musi mit. Provozni naklady do znacne miry zavisi na stylu uzivani, vyuzivani potencialu, a pokud se chces svest 2.0R ti urcite nenabidne takovy potencial jako WRX. Totiz rozdil mezi 2.0R a WRX je stejne diametralni jako WRX a STi. WRX je jeste v pricetnych mezich jak spotrebou, provoznimi a servisnimi naklady. Pokud chces Subaru, kup ho, vez, ze budes nadceny, ale neslibuj si pohodlne a usporne cestovani. Na to Impreza proste neni.
rosta_wrx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod WRX 22. 8. 2006 20:44

belse : vykonnejsi verze STI jsou, ale ne na nasem trhu...a myslim ze 206 Kw je naprosto dostatecny vykon, vetsi ani nepotrebuje

rostaWRX : Ani vzadu to neni tak spatny, operky sice chybi, ale nedavno jsem jel vzadu a uzival jsem si to.....jen jsem furt komandoval ridice at brzdi a pritom jel v tom miste o 20km/h min jak ja:-)))
WRX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 22. 8. 2006 20:47

je někdo z přítomných subaristů z okolí ostravy? nesvezli byste mě? :wink:
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 22. 8. 2006 22:29

WRX píše:belse : vykonnejsi verze STI jsou, ale ne na nasem trhu...a myslim ze 206 Kw je naprosto dostatecny vykon, vetsi ani nepotrebuje


O tom, že v Americe už je v STI delší dobu 2,5 litr naladěný na 300 koní a jak v Americe, tak v Japonsku či VB se čas od času objeví něco jako S203, S204 nebo WR1 samozřejmě vím...

Ale to pro nás Evropany není relevantní. Z pohledu kohokoliv, kdo se za volant STI dostane je výkonu pravděpodobně dostatek, z marketingového hlediska je ale navýšení výkonu u nové generace zcela na místě. Myslím, že STI by si mělo zachovat určitý odstup od H6, který se již docela ztenčil a pokud by výkon STI ustrnul na stávajícím bodě, příští generace Legacy H6, která by se měla objevit v roce 2009, by poslední rozdíl takřka smazala. Nedávno jsem měl šanci poměřit síly Outbacku 3,0R s STI a můžu vám říct, že rozdíl v dynamice v reálném světě ve prospěch STI zdaleka neodpovídá rozdílu v komfortu, výbavě, bezpečnosti a praktičnosti ve prospěch 3,0R při stejné ceně. Samozřejmě, limity přilnavosti STI jsou někde jinde, ale málo kdo se jim na běžných cestách má odvahu přiblížit. Další výhodou STI je taky image, je to jistá vstupenka mezi elitu a není ostuda se s ní přihlásit třeba na ty okruhové akce pro majetné, které pořádá jeden Řek s GT3 RS.

Rád bych tedy viděl novou generaci Imprezy STI (pro český trh) s 2,5litrem, pokud možno twin-scroll, s alespoň 320 koňmi a s tím, že by bez větších problému i u nás bylo možné specifikovat prodrive performance pack navyšující na výkon cca 360 koní. A myslím, že podobné čísla budou potřeba, protože EVO X u 280 koní nezůstane ani na českém trhu.
Naposledy upravil belse dne 23. 8. 2006 19:23, celkově upraveno 1
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 23. 8. 2006 11:47

To Belse: Jeste, palubovka u tohoto dvoulitru je take podsvicena cervene a jeste me zajima, jestli je tam take ta dioda, kvuli prerazeni ve vysich otackach, ktera se rozsviti :) , libi se mi.
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rosta_wrx 23. 8. 2006 11:58

K.A.Z: neni, ta je pouze u Stihacky.
rosta_wrx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod belse 23. 8. 2006 12:26

K.A.Z. píše:To Belse: Jeste, palubovka u tohoto dvoulitru je take podsvicena cervene a jeste me zajima, jestli je tam take ta dioda, kvuli prerazeni ve vysich otackach, ktera se rozsviti :) , libi se mi.


Palubovka u dvoulitru je podsvícena zeleně s červenými ručičkami. A budíky jsou uspořádány naopak - otáčkoměr je napravo a tacho uprostřed. Ohledně diody už ti bylo odpovězeno.
belse
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků