Honda Jazz - klady a zápory

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mirecc 14. 4. 2005 22:56

Nakolko si uz dlhsiu dobu vyberam nove afto :) a Honda Jazz je jeden z velkych favoritov, rad by som poznal vase nazory prip. este lepsie osobne skusenosti s tymto vozitkom. zaujima ma kazdy nazor, kladny aj zaporny. Na co sa mozem tesit, prip. coho sa vyvarovat atd. Zatial som rozhodnuty pre 1.2 Cool teda tu lepsiu vybavu a s cenou som sa uz zmieril :? Budem, vdacny za kazdy prispevok. Potesia aj info a osobne skusenosti o servisoch Honda na SK hlavne BA a okolie... dik Mr. Green
mirecc
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 15. 4. 2005 06:53

no Jazze mm cca 1,5 roku a zatím jen pozitivní zkušenosti, z venku maličký, ve vnitř velice prostorný, dobře ovladatelný s celkem slušnými jízdnímu vlastnostmi (v rámci toho co je to za typ vozu.... :wink: ), motor je 3000rpm línej ale jak se dostane do vyšších otráček tak to jede krásně (ale neni auto na závodění na dálnici... :) spotřeba v průměru 5,5 l (ale musí se dobře zajet!!!! vím o člověkovu, který ho od začátku "prasil" a ted jezdí za 7 l ...jediný oprava, která zatrím proběhla byla výměbá řídící jednotky motoru, což je problém, který by se u současných modelů neměl vyskytovat... takže souhrenem - vřele doporučuji
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 4. 2005 08:51

ja si jaksi nedokazu predstavit, ze bych u noveho auta musel nechat menit v zaruce ridici jednotku a pak rict, ze mam z toho auta jen pozitivni zkusenosti a vrele doporucovat. Nic proti Honde, ale mela by u mne skraloup
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mirecc 15. 4. 2005 09:28

no o tych riadiacich jednotkach som uz kdesi cital, hold asi vyrobna chyba dodavatela. z toho si az taku vedu nerobim pretoze taketo chyby a nasledne zvolavanie aut do servisov funguje u vsetkych znaciek. a lepsie vymenit riad. jednotky za 20 min. ako rozoberat motor a menit tesnenia pod hlavou cca. cely den- nedavny problem fabii, prip. abnormalene vysoka spotreba oleja po celu zivotnost auta - tiez vw group . :( tiez ma zaujima pojem spravne zabehnutie (zajeti) Jazzu. ako ste ho zabehavali vy???
mirecc
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 15. 4. 2005 14:00

jenom pro upřesnění v mém případě se ta výměna řídící jednotky vůbec neprojevila, měl jsem tam pravděpodobně funkční kus, takže se jednalo spíše o preventivní akci...a zas v tomto ohledu ma celkem pochopení chyby se prostě stanou, neměli by ale stanou se, když může spadnout raketoplán tak aby nemohla být vadná ŘJ :-) jinak zajížděl jsem ho celkem normálně nevytáčet motor dokud se nezařeje (tady zrovna dost chybí ukazatel teploty motoru, to je docela neštastná záležitost), což pochopitelně platí i po zajetí pokud si má motor udržet formu... nedržet ho dlouhodobě v max. otáčkách atd. prostě s ním zacházet slušně ;-)
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 4. 2005 14:02

tak to OK
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fero 15. 4. 2005 14:34

No kamarat tiez uvazoval o Honde Jazz. Je to pohodove auto, bol som na skusobnej jazde, ale niektore veci ma nemilo prekvapili - nic moc podvozok, nema cyklovac stieracov, nema tonovane skla, vnutri to vyzera "divne", male sedaky, nema to ani bocne airbagy....

ALE chcu za to 475 000. Skus si pozriet ceny normalnych aut bez kompromisov (Golf, Focus, C4) v akcii su za 500 - 550 litrov

Kamarat si kupil Golf V 1.4 55 kW za 510 000 a ma tam 6x airbag, dvojzonovu dig. klimu, okna a zrkadla v elektrike, ABS+ASR+BA,radio s CD+10 repro...

Za tie prachy si Jazz kupi iba nejaky fetisista, ktory potrebuje "auto male zvonku a velke vnutri" a nizkou spotrebou
fero
Nováček

Odeslat příspěvekod kosch 15. 4. 2005 14:45

tak to nevim, co jste to tam měli za auto ale můj Jazz tonovaná skla má a cyklovač taky, ty boční airbagy to je nevýhoda to je fakt, sedačky mi malé nepřijdou, ale tak to je otázka postavy (mám 176 cm)...podvozek opravdu neni na řezání ztáček, ale na to není to auto ani myšlené...jinka malé auto zvenku a prostorné uvnitř není fetišizmus, ale pro někoho kdo nejvíc jezdí po Praze ideální volba...
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drgi 15. 4. 2005 15:13

fero píše:
ALE chcu za to 475 000. Skus si pozriet ceny normalnych aut bez kompromisov (Golf, Focus, C4) v akcii su za 500 - 550 litrov

Kamarat si kupil Golf V 1.4 55 kW za 510 000 a ma tam 6x airbag, dvojzonovu dig. klimu, okna a zrkadla v elektrike, ABS+ASR+BA,radio s CD+10 repro...


lebo na Hondu Jazz nie su nikdy akcie.

predpokladam, ze tvoj kamarat si kupil toto:
http://www.gabriel.sk/Haendler/L08132/sk/vw/neuw/eigeneseiten/L081321106233810190.htm

celkova zlava je tam 80 000, plus extra vybava lebo je to 'stary' model.
a hned to vyzera inac, ze?
a mimo to, 1.2 motor Hondy Jazz ma vykon 57kw :-)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 90 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
drgi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 15. 4. 2005 16:10

drgi: tady v Čechách na Jazz dokonce i nějaká akce nedávno byla a možná pořád běží..já jsem kupoval za ceníkovou cenu (v té době 399000) ale měl jsem tam navíc výbavu za cca 40 000... a pokud jde o ten Golf, tak pokud je to ten starý tak ho Jazz výrazně předčí, jak jízdními vlastnostmi tak motorem...
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fero 15. 4. 2005 17:04

Aky "stary" model ? Bol to Golf V, akurat, ze mali akciu na skladove zasoby vyrobene v r. 2004. Cena bola od 499 900 Sk za podobnu vybavu (nie je tam stredova opierka, "iba" 6 reproduktorov (Jazz na "az" dva))

za priplatok 5000 Sk bol dvojzonova automaticka klima (climatronic) v zakladnej cene je "iba" climatic (Jazz ma klasicku mechanicku klimu)

neviem ako inac to ma vyzerat

475 000 za Jazz
499 000 za Golf V

teraz uz ta akcia neplati, ale su akcie na novy Focus a C4
fero
Nováček

Odeslat příspěvekod kosch 15. 4. 2005 17:14

hmm, vypadá to, že cenová politika Hondy na Slovensku je dost svérázná... tady ty ceny vycházejí o poznání příznivěji...
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mart 15. 4. 2005 21:07

Naprosto souhlasím s hodnocením kosche, podle mě je Jazz jedno z nejlepších malých vozidel na trhu. A že je drahý? Alespoň jich nejezdí tolik jako jiných značek. Já preferuji individualitu, kvalitu a neotřelý design. Mě třeba svými vlastnostmi Jazz naprosto vyhovuje, a nikomu ho nenutím, fero ať si klidně koupí třeba lidové vozítko...
mart
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod igipop 15. 4. 2005 21:34

Keď sme vyberali druhé auto do rodiny, bol som skúsiť aj Jazz. Super autíčko, veľa priestoru, ale trocha s prepáčením za výraz debilný systém výbav - bočné airbagy sa nedajú, rovnako palubný počítač, tempomat ani náhodou, o parkovacom asistente ani nechyrujú... Je fajn, že majú perfektný motor, ale akosi zabúdajú na tú ďaľšiu výbavu. Jazz a všetci japonci spolu s Yarisom a Microu vypadli z množiny potenciálnych vozítok hneď v prvom kole, kvôli chudobnej výbave :-(
igipop
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mirecc 15. 4. 2005 21:58

odpoveď pre fera, tie zaujimave akoze akcie na auta strednej triedy (Golf V, C4 atd. poznam), mozno keby som kupoval cash, tak by sa dalo o niecom uvazovat, ale v mojom pripade to bude leasing, a v pripade Jazzu 0% navýšenie :) pri tvojich spomenutych vychadzaju vsetky tieto akoze akcie po navsenii leasingu okolo 550-580t. :x a to je uz rozdiel 100t. a v konecnom dosledku si kupis strednu triedu sice s lepsou vybavou ale ovela horsim motorom, mensim vnutornym priestorom. aj ked 475t.Sk
nie je malo, stale ma ziadna ina znacka nepresvedcila ze mi v tej cene ponukne viac zaruka 3 roky a vyhodny leasing hovori tiez za jazz
mirecc
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků