Honda Jazz - klady a zápory

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod martinV76 18. 7. 2007 06:14

Zdeněk2";[quote="Jeffe píše:Jaka je ta astronomicka cena? :hm


Něco přes 40 000 Kč!!! Než jsem se vzpamatoval, tuším že ještě dodal "bez DPH".

Máte někdo tipy na vrakoviště Honda?i/quote]
To si děláš prd.el ne? :shock: Za to bych měl do Octavie dvě navigace.
martinV76
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 18. 7. 2007 08:08

Jazz se vyrabi v JP, ne? A jestli ano, tak je jasne, ze to radio neni ani levne, ani jinak dostupne v Evrope... Nicmene pristup servisu "uz to neni v zaruce, polibte si" me ponekud zarazi. Zkusil ses zeptat, co by delali, kdyby ti zaruka neskoncila? Nechce se mi verit, ze by dealer jen tak vymenil radio za 40k. Udelal bych nasledujici:
- zkusit se s dealerem dohodnout, co a jak (vymacknout z nej kontakt na cloveka, ktery by to radio opravil)
- projet US weby kvuli ramecku na neorigo radio (v USA se Jazz/Fit prodava dobre a je mozne, ze po poradnem radiu uz nekdo zatouzil), namatkou jsem nasel tohle:
http://www.amazon.com/METRA-99-7898-Hon ... 43-1255625
- dat inzerat na http://www.hondaclub.cz a http://www.honda-club.cz, ze hledas origo radio z Jazzu
- podivat se po nejake slusne firme, ktera dela opravy elektroniky, at se na to mrknou (dealer by ti mel za par korun radio vymontovat, v ramci slusnosti, pokud nebude schopen se o opravu postarat sam)

Vrakoviste Honda znam jen v Lipuvce u Brna: http://www.hondavrakoviste.cz/
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 18. 7. 2007 08:32

Ja bych se hlavne podival na http://www.ebay.com
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk2 19. 7. 2007 05:38

martinV76: ***** si bohužel nedělám. :-(

Skyline: Jazz se sice vyrábí v JP, ale na rádiu je "Made in China". Po vymontování z auta vypadá jako obyč. rádio, ale místo panelu je přes konektor připojeno k desce s tlačítky a displejem pod palubkou. Výrobně to nebude dražší než běžné rádio, ale vyrábí se prý v menší sérii. Zbytek bych si troufl tvrdit, že už bude cenová politika Hondy.

Ten přístup servisu mě taky zklamal. Prý jich pár měnili v záruce, takže zdarma. Výrobce neznali. Dovozce Honda CZ mi sice výrobce sdělil (Visteon), ale ten to popřel a stejně u nás servisní síť nemá. Opravdu fajn přístup, po kterém si příště rozmyslím koupit Hondu.

Už se mi ozvali z několika vrakovišť, že rádio mají, takže to snad bude OK.
Zdeněk2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skyline 19. 7. 2007 08:35

Zdenek2: co tomu je, ze to nejde opravit? Myslel jsem, ze mas problem s tim to dostat z auta, ale jestli ne, tak bych cekal, ze to hodis k nejakemu "sikulovi", jestli to treba nepujde opravit.

Zkusim se poptat, jaka je nakupka toho radia.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pajas1 19. 7. 2007 20:28

Mě rádio vypovědělo službu asi po 3 měsících od nákupu nového Jazzu, přestalo fungovat ladění stanic. Bez řečí mi ho v záruce vyměnili, těch 40 tisíc souhlasí.
pajas1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk2 20. 7. 2007 05:38

Skyline: Z auta to demontovali v servisu za hodinu. To nebyl problém. Šikula, který opravuje TV a rádia, to raději vzdal. Nemá to žádné označení výrobce ani typu, takže nenajde dokumentaci. Říkal, že tomu nedává naději. Sám se elektronikou zabývám. Podezíral jsem vnitřní napájení, ale to bylo OK. Tím jsem skončil. Na desce je většina součástek přestříknutá barvou - nejde identifikovat. Jisté je, že obsahuje programovatelný procesor a poškozený SW žádný šikula neopraví.
Zdeněk2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skyline 20. 7. 2007 07:15

Zdenek2: OK, vidim, zes zkusil vsechno. Tak hodne stesti, at najdes nejaky pekny kousek z jineho auta a at Jazz slouzi.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod achjojik 26. 7. 2007 07:55

Tak mi to neda a po precteni cervencovych prispevku na tema Jazz musim reagovat.
1) Nastavitelny volant Jazz ma a ne ze ne.
2) Mam Jazz r.v. 2006 a ten nema to nestandardni radio za 40 tisic, ale radio klasickych rozmeru. Takze pripadne vymene bude branit asi jen konektor, ktery nevim jaky je, ale predpokladam, ze standardni nebude.
3) Cena. Nechapu, jak nekdo resi, jestli je to o 30 tisic drazsi nebo levnejsi nez konkurence. To je uplne nepodstatne. Vzdyt to neni ani 10%. Verim tomu, ze i ti, kterym se zda Jazz drahy prijdou do kramu a koupej si treba Coca Colu za 30,- i kdyz vedle maji Sracko Kolu za 5,-. A tam je rozdil v cene 600% a neresi se to.
Jinak pri srovnani s Fabii. Fabie I vychazela draz nez Jazz pri stejne vybave. Fabie II vychazi o kapku levneji. Ale kdyz srovnavame vybavu, nesmime zapomenout na barvu. Jazz ji ma v cene, u Fabie si musite priplatit 10 tisic. Navic vice sedi srovnani s Fabii combi, protoze mista je tam tak stejne jako v Jazzu. Proste kdyz se to vezme kolem a kolem, cena je stejna.
To, ze si lide kupuji 100x vic Fabii nez Jazzu me netrapi, spis me to udivuje. Je pravda, ze Honda si to dost dela sama svym systemem vybav, kdy si opravdu clovek nemuze nic vybrat a kdyz uz jo, tak za nehorazne ceny. Takove original tazne zarizeni na Jazz stoji 2x tolik, co vozejk, ktery k nemu pripnete.
4) Poznamka k vytkam, ktere se objevili v testu, na ktery zde byl odkaz. Ze posilovac posiluje porad stejne a ze na dalnici si musite dat pozor pri prejizdeni z pruhu do pruhu je pravda. Ale to plati tak pri prvni jizde. Pak si clovek zvykne. Ze klimatizace je jen v cene drazsiho modelu taky neni pravda. Uz 2 roky maji "akci", ze klimatizace je i v cene levnejsiho.
achjojik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skyline 26. 7. 2007 08:17

achjojik: s tou cenou nesouhlasim. Tvuj priklad navic neodpovida. % jsou fajn, ale bez te absolutni hodnoty k nicemu. Spousta lidi ma limit (hotovost, psychologicky, vyse uveru) a nejen, ze by nesli vys, nez 10%, ale ani podstatne min. Ja bych napriklad u auta, ktere bych rad koupil, nesel ne o 10% nahoru, ja bych nesel ani o 10k. Proste mam nejaky limit, ktery nechci prekrocit. Aby se situace zmenila a ja byl ochoten dat vic, fakt nevim, co by se muselo stat. K tomu prikladu - tech 60% je ale par korun, ktere muj rozpocet nijak neovlivni. Tech 30k ale uz muze znamenat, ze nebudu mit televizi, kterou jsem chtel, nepojedu na dovolenou tam, kam chci nebo budu muset vydrzet bez nove pracky a lednicky. Zvlast, pokud se bavime o relativne levnych autech, jsou i male rozdily citit daleko vic (kdyz kupuju nove auto za 250k, vetsinou nemam na uctu par milionu).
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinV76 26. 7. 2007 08:41

Přesně, je obrovský rozdíl 30 Kč a 30 tis.Kč. To je sakra hodně věcí co by se za to dalo pořídit. 30 tis.Kč navíc může znamenat i auto o třídu větší.
martinV76
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Laky 26. 7. 2007 09:27

Ze 10% z ceny je zanedbatelna suma? a kolko sa zvycajne pohybuju zlavy v Honde?
Laky
Štamgast

Odeslat příspěvekod vtec 26. 7. 2007 09:41

Zalezi to predovsetkym absolutnej ceny auta - cim drahsie tym vacsia zlava (na lacnejsie auta maju nizsie marze). Da sa povedat, ze radovo percenta (do 10%) - ak vyslovene nejde o nejaku akciu.
vtec
Nováček

Odeslat příspěvekod Laky 26. 7. 2007 10:02

Takze je jasne, ze 10% nie je az taka zanedbatelna ciastka ako sa nam niektori snazia prezentovat
Laky
Štamgast

Odeslat příspěvekod achjojik 26. 7. 2007 12:59

10% je porad 10% at je to z 30 korun nebo 300 tisic. Veci za 30 korun si ale kupuju podstatne casteji, nez veci za 300 tisic. Proto je to jedno. Kdyz to zjednodusim, tak jsem si koupil Jazz za 320 tisic. Ocekavam, ze by tak 8 let mohl vydrzet. Tedy mesicne vychazi na 3333,-. Za zradlo dam 10000,- mesicne. Tedy 3x tolik. A pokud jsem ochoten si kupovat lepsi zradlo a priplacet za nej desitky procent, nevidim sebemensi problem si koupit trosku lepsi auto.
Jiste, spousta lidi tady porad mele o tom, ze misto Jazze si muzou za stejne penize koupit auto o tridu vetsi. A maji pravdu. Jenze proc si kupovat auto o tridu vetsi, kdyz clovek nejcasteji jezdi sam a jeho pozadavky male auto splnuje? Vetsi auto bude mit vetsi spotrebu, bude se s nim hur parkovat, nevejde se mi do garaze, budou na nej drazsi gumy a urcite by se naslo dalsich par nevyhod. Navic, opet se bavime o tom, ze za cenu nejlepsiho auta v segmentu malych vozu muzeme mit nejvetsi sracku o tridu vetsi.
Co se limitu na nakup tyce, kazdy k tomu pristupuje jinak. Nekdo si da opravdu limit a neprelezl by ho za zadnou cenu. Vetsina lidi si spis da limit ve smyslu. Chci auto kolem 300 tisic. A ted resi, co mu muze trh nabidnout. Kdyz jsem kupoval Jazze, tak jsem taky koukal po vsem moznem a puvodne jsem do sveho vyberu ani Hondu nezahrnoval. Mel jsem pozadavek, aby se tam vesla rodina (2+2) a aby to melo klimatizaci. V uvahu prichazelo mnoho aut. Od Renault Thalia, pres Skoda Fabia Combi ci Suzuki Ignis az po Hyundai Accent. Dlouhou dobu vedl v preferencich Ignis, ale pak jsme videli nazivo velikost kufru a vypadl z vyberu. Velmi se nam libil i ten Accent. Docela velky auto, ve vnitr krasne mekoucky. Nakonec jsme uvideli v Praze na Vystavisti na nejakem autosalonu Jazze. A manzelka se do nej zamilovala. Ja se do nej nezamiloval, ale opravdu me zaujal svymi sachy se zadnima sedackama. No a bylo rozhodnuto.
achjojik
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků