Subaru

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod giuseppe 14. 4. 2005 09:56

kdyz japonec tak to tady poradnej :D
giuseppe
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 14. 4. 2005 09:59

ja neviem, ak mas na mysli Imprezu, ok, ale ostatne ...
Legacy je prekvapujuco male, Forester mi nejako nesadol.
Trochu mi vadi aj pomerne vysoka spotreba, aj ked je sposobena prevazne pohonom 4x4.
Tesim sa ale na boxer diesel, ktory Subaru pripravuje. Hold ak sa chcu poriadne presadit v Europe, inak to nejde. Pochopila to uz Honda, Jaguar...
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod giuseppe 14. 4. 2005 12:20

Subaru s dieslem je pekna blbost nikdy to nedelali a myslim ze je to zbytecne. Legacy jako male no nevim mozna v zadu na nohy ale to pouze pokud ridic meri 2m. Je to hodne o zvyku pokud Legacy s 2,5 jezdi kolem 9l tak nechapu na co diesel pak ti odejde turbo a muzes se jit klouzat i s usporou :wink:
giuseppe
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 4. 2005 12:23

dizlove manisi se proste postupne nevyhne zadna automobilka, ktera chce mit slusne prodeje v EU. Tak jako dlouholety odpurce Honda, Jaguar atd. tak casem nezbyde ani Subaru, aby dizl nasadila. At uz svuj, nebo si ho nekde "vypujci". S legacy 2.5 se mozna jezdi kolem 9l ale zarucene ne po meste atd. ani v kombi cyklu 9 litru neda, tohle nema smysl resit. Dizl to auto kapku zdegraduje, ale lidi si casem zvyknout, ze je predjede WRX STI TDI :)
anonymni

Odeslat příspěvekod giuseppe 14. 4. 2005 12:35

Kombinovana spotreba je kolem 9,1 -9,5 kdyz to zenu je to celkem usporny jezdim sice hodne dalnici ale bezene pres 150 takze celkem pohoda 8)
giuseppe
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 14. 4. 2005 13:01

Samozrejme, ze s dieselom to uz nebude to prave, ale Subaru sa proste musi aspon trochu prisposobit, inak prijde o zisky.
Z pricipu sa uz zit neda :)

A Legacy je vazne velmi male, myslel som samozrejme hlavne vzadu, je mensie ako vacsina vozidiel strednej triedy, dokonca aj ako niektore vozy nizsej strednej. Mne predajca Subaru tvrdil, ze Legacy je niekde na rozhrani medzi nizsou strednou a strednou.

A k tomu motoru, ak sa im ten diesel podari, preco nezazdit za napr. 6,5 l oproti 9,5?

Samozrejme diesel do Imprezy samozrejme nepatri, ale taky Forester alebo Legacy si ho vyslovene pytaju, hlavne ten Forester.
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod JP 14. 4. 2005 13:25

Ja s Imprezou nemam zadne zkusenosti, ale Legacy Outback jsem mel na dva mesice a je to bozi auto. Bohuzel ve Forestru prvni generace jsem jel jen jako spolujezdec a musim priznat, ze docela se strachem, protoze to ma nechutne mekke odpruzeni a strasne se naklani.
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flavio 16. 4. 2005 14:14

Subaru je jistě značka vyrábějící kvalitní a spolehlivá auta, ale je to značka příliš specifická na to, aby dokázala oslovit širší spektrum zákazníků. V její neprospěch hovoří: výšší pořizovací cena, zejména pak chybějící cenově opravdu dostupný vůz, obecně vyšší spotřeba, absence dieselu, chybějící chrakteristické designové prvky, které by jednotilvé modely spojovaly (mám pocit, že co model, to jiný designer), v Česku špatné dealerské pokrytí a slabá propagace značky (kolik lidí zná Subaru a ví jaká auta vyrabí?). Dle mého názoru není ku prospěchu věci, že tato automobilka až příliš lpí na své tradici 4x4 a že tímto systémem vybavuje někdy až zbytečně všechny své vozy. Suma, sumárum, člověk, který vyloženě nechce permanetní čtyřkolku nebo není fanoušek rallye nemá mnoho důvodů se rozhodnout právě pro tuto značku.
Flavio
Nováček

Odeslat příspěvekod AX 16. 4. 2005 17:39

minulý týden jsem se svezl s legacy combi 3litr automat a absolutní nadšení.sedí to jako přikovaný a lítá to jako blázen-jen ta spotřeba ale ve srovnání třeba s bmw-neváhal bych jít do subaru
AX
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mirek-607 16. 4. 2005 18:01

Legacy je krasne auto, ale vevnitr je opravdu velmi male. Souhlasim s tim, ze Subaru je velmi specificka znacka se specifickou klientelou. A doufam, ze ji i zustane, cimz si ale nejsem jisty.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod giuseppe 18. 4. 2005 08:31

Bohuzel nemohu souhlasit merim 188cm a pokud sedim jako ridic normalni clovek se za me pohodlne vejde. netvrdim ze je tam mista jak v superbu ale na druhou stranu myslim ze tam je to az zbytecne. Pokud nekdo chcete jezdit levne potom doporucuji lpg. Samotne subaru za dobrych podminek a myslim i cena ho dava do Forestra. Pozitek z jizdy je ale u Subaru na vysoke urovni a kvalita zparcovani taktez.
giuseppe
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 18. 4. 2005 10:00

Lubos1 píše: Mne predajca Subaru tvrdil, ze Legacy je niekde na rozhrani medzi nizsou strednou a strednou.


a kde je potom Impreza? medzi malymi a kompakmi? :o Nie, on mal na mysli asi Imprezu, Legacy je minimalne stredna trieda ale cenovo a motormi zasahue az do vyssej strednej.
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 18. 4. 2005 12:18

Ja neviem, kde je Impreza. To nie je podstatne. Impreza, hlavne STI nie je urcene pre rodinu. Da sa samozrejme tak pouzit, ale nebol to urcite zamer vyrobcu.
Predajca samozrejme hovoril o Legacy, ked sme v nom sedeli. Dozadu som si za seba samozrejme sadol, ale kolena som musel vrazit poriadne hlboko do sedacky predo mnou (mam iba 185 cm).

Legacy by mal byt plnohodnotny rodinny voz, co vnutornymi rozmermi absolutne nesplna. Dovolim si povedat, ze je vzadu menej miesta ako v Honde Accord a tiez menej, ako v Octavii II, ktora sa da do strednej triedy zaradit mozno iba dlzkou.

Inak je Legacy samozrejme vyborne auto, paci sa mi hlavne Outback, len cenou je samozrejme trochu mimo a o spotrebe ani nehovorim. Ako tu uz bolo spominane, Subaru su auta pre specificku klientelu.
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod giuseppe 18. 4. 2005 13:21

Nemohu si pomoci ale mluvime kazdy o uplne jinem aute nevim asi to bylo spatnym nastavenim sedacky(u vas v autosalonu) ale merim 188 a sam za sebe si bez problemu vlezu. Mohu se zeptat kolegu z prace jak se citi ale nikdo si zatim nestezoval. O2 je celkem urazka. Jinak spotreba skutecne neni nijak vysoka mam 2,5l a pres deset litru se dostanete v podstete pouze ve meste a to jen lehce mimo mesto lze jezdit i pod 7 litrů. Chce to zrejme vlastni zkusenost kterou v autosalonu za 10 min rozhodne nemate..
giuseppe
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 18. 4. 2005 14:05

Aby som presne popisal, ako reagoval predajca v Subaru, bolo to asi tak, ze som sa snazil sadnut 'za seba' dozadu a v prvom rade som si vsimol, ze sa tam dost zle nastupuje (akoby boli uzke zadne dvere a este aj nejaky divny vyrez do okna) a ked som tam ako tak vliezol, zaprel som sa nohami do prednych sedaciek. Samozrejme, ked ssedel vpredu, nastavil som si poriadne sedacku.
Bol som prekvapeny, ked som sa predajcu spytal na vnutorny priestor v porovnani s mojou Mazdou 6, kde za seba sadnem bez problemov, tak mi povedal, ze Legacy je nizsia trieda.

Ja viem, ze je to blbost, jasne, ze Legacy je automobil triedy stredej, ale vnutorny priestor je povedzme na jej spodnej hranici.
Kvoli vnutornemu priestoru (trochu aj cene) som sa prestal zaujimat o Hondu Accord, a tam sa mi zda bolo miesta o nieco viac ako v Legacy. S tou =2 to nie je urazka, samozrejme som porovnaval iba priestor na zadnych sedadlach, nie auto ako celok, to by som si nedovolil :D
Lubos1
Nováček

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků