Servis Toyota

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Redlajn 1. 1. 2021 12:23

MELLO píše:Maximálně ti po opětovém smontování pár součástek zůstane...

Odlehčení.
Redlajn
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 1. 1. 2021 15:50

Se hodí do kufru do krabičky a kdyby nedejbože nekde na cestach byl problém, vědělo by se, kam sáhnout.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 1. 1. 2021 22:47

Zbyl mi jeden šroub, který jsem musel nahradit jiným, protože byl nahovno...

Chybělo mi pár plastových příchytek na dekly, které se při demontáži rozpadly... Nahradil jsem je novými.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 1. 1. 2021 23:02

Lukas063 píše:Jo tak kdyz to vezmeme od počátku, tak rozebrat to asi problém nebude, pravda :D

Pravě že jak jsem dělal cuore tka nejhorší bylo ho rozebrat :-( složit to byla brnkačka.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod pech. 2. 1. 2021 00:54

Jako co je nutný uznat, že i na tom takřka patnáctiletém werglu, šly všechny šrouby normálně povolit... To zase u Fordu nebo Opelu se obyčejně všechno, na co zrovna neblije olej, hned serve.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 31. 1. 2021 15:07

Jsem se s tím naprcal až běda... Propálená díra mezi válci, těsnící plocha v ***** jak na bloku, tak na hlavě, rozvody, hydroštely, všechny ventily zabrousit, dva vyměnit a zabrousit, jeden vodící hrníček znovu vyrobit, všechno přetěsnit, probudit, rozchodit... Zhruba 30hodin práce motor a jedno odpoledne práh...

Autorizák v Praze chtěl účtovat 15kkč pouze za demontáž, čtyřku si naúčtoval za diagnostiku, kdy zjistili, že 3+4 válec je bez komprese a ty zbylé dva jsou na hranici funkčního stavu...

Díly stály +-12000kč Práci si každý vynásobte svojí hodinovou taxou...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 31. 1. 2021 15:25

Na Toyotu nic moc teda. To už si jeden může vyměňovat dvouhmoťák a vstřiky v tdi.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 31. 1. 2021 15:51

Toyoty bývaly dřív kvalitní...
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 1. 2021 15:52

teď už jen Mazdy
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 31. 1. 2021 16:18

:D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 31. 1. 2021 17:00

ooooou :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 31. 1. 2021 17:15

:D
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 31. 1. 2021 20:04

Arnie J píše:teď už jen Mazdy



A které? Šestka kde se vesele zadírají vačky v hlavách a hnijou úplně všechny?

Mazda to je klasický případ stavu: "Jezdí to moc hezky, ALE....." :-)

-- 31. 1. 2021 20:11 --

yndezit píše:Na Toyotu nic moc teda. To už si jeden může vyměňovat dvouhmoťák a vstřiky v tdi.


To by asi vyšlo o fous dráž... Ale pracnost by byla spíš menší...

Tahle oprava, když si bude servis účtovat cca 1100kč/hod. (taxa servisu kde to bylo naposled na diag), by byla vzhledem k času a materiálu, tak skoro za pade... U auta za kilo....

A nebo by taky mohli říct, že motor je neopravitelný a objednají nový motor bez příslušenství a to by pade nespravilo... Když za jetý motor bez záruky a ve stavu který je otazníkem, vrakoviště účtují kolem 1200-1500E.... A vyměnit motor v autě, to je práce tak na 15 hodin... A moc se mi nechce věřit, že autorizák bude shánět někde jetý motor... Objednají nový...

-- 31. 1. 2021 20:13 --

Hustoles píše:Toyoty bývaly dřív kvalitní...



Já bral Toyotu jako TOP... Prostě sázka na jistotu... Chceš li motorku a nechceš mít problémy, kup si Hondu... Chceš li auto a nechceš problémy, kup si Toyotu....

Když jsem ten motor rozebral, tak jsem se divil, že je dosti "odvážně" konstruovaný...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 1. 2021 20:15

pech. píše:
Arnie J píše:teď už jen Mazdy


A které? Šestka kde se vesele zadírají vačky v hlavách a hnijou úplně všechny?

benzínové, samozřejmě ... co se týče koroze, tak tam ta historie není nejlepší, no :D ale prej už je to ok (se říká s každou novou generací)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 31. 1. 2021 20:40

říká se to no...jen kde je pravda :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků