Arnie J píše:teď už jen Mazdy
A které? Šestka kde se vesele zadírají vačky v hlavách a hnijou úplně všechny?
Mazda to je klasický případ stavu: "Jezdí to moc hezky, ALE....."
-- 31. 1. 2021 20:11 --yndezit píše:Na Toyotu nic moc teda. To už si jeden může vyměňovat dvouhmoťák a vstřiky v tdi.
To by asi vyšlo o fous dráž... Ale pracnost by byla spíš menší...
Tahle oprava, když si bude servis účtovat cca 1100kč/hod. (taxa servisu kde to bylo naposled na diag), by byla vzhledem k času a materiálu, tak skoro za pade... U auta za kilo....
A nebo by taky mohli říct, že motor je neopravitelný a objednají nový motor bez příslušenství a to by pade nespravilo... Když za jetý motor bez záruky a ve stavu který je otazníkem, vrakoviště účtují kolem 1200-1500E.... A vyměnit motor v autě, to je práce tak na 15 hodin... A moc se mi nechce věřit, že autorizák bude shánět někde jetý motor... Objednají nový...
-- 31. 1. 2021 20:13 --Hustoles píše:Toyoty bývaly dřív kvalitní...
Já bral Toyotu jako TOP... Prostě sázka na jistotu... Chceš li motorku a nechceš mít problémy, kup si Hondu... Chceš li auto a nechceš problémy, kup si Toyotu....
Když jsem ten motor rozebral, tak jsem se divil, že je dosti "odvážně" konstruovaný...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem