Mazda CX-9

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mafel 22. 1. 2019 18:41

Ahoj všichni, předpokládám, že zkušenosti tu nebudou, ale pro jistotu - kupuji jako nové rodinné auto CX-9, benzín V6 3.7 204 kW (náhrada za MB-R 320 cdi long).
Někdo nějaké zkušenosti s tímto vozem? Známé vady atd?
Díky.
V6 3.6 FSI 192 kw
V6 3.7 204 kw
bez turba to jde taky
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 1. 2019 18:42

Fordí motor, mrknul bych na to, jestli něco Ford neposral, jinak by to mělo být v pohodě. Jaký rok? Fplynu?
anonymni

Odeslat příspěvekod mafel 22. 1. 2019 19:10

2016 (modelový rok 2015), pouze benzín, plyn patří do kotle :-) - sekundární auto v rodině, tohle najede 15-20 tis./rok, tedy náklady na palivo mě netrápí
V6 3.6 FSI 192 kw
V6 3.7 204 kw
bez turba to jde taky
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Shr3k 22. 1. 2019 19:31

No z eRka to bude teda trochu downgrade, ale když odhlédneme od rezavýho výfuku, nic mě nenapadá. Motor Ford V6 Cyclone je OK, tam nic *****ého není.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red
2009 Mazda2 1.5 MZR 103k Independence A/T, Spirited Green
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Shr3k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mafel 22. 1. 2019 19:38

eRko bych si koupil klidně znova, ale už se bohužel nedělá a poslední kusy jsou z roku 2013

-- 22. 1. 2019 18:41 --

Ono když si dáš podmínky velké auto, 7 míst, benzín, automat, AWD, výkon nad cca 180kw, cestovní rychlost nad 200 km/hod a rozumná cena, tak toho moc nezbude
V6 3.6 FSI 192 kw
V6 3.7 204 kw
bez turba to jde taky
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 1. 2019 21:43

Potom napis spotrebu pri 2kilach.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 1. 2019 21:45

:D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 1. 2019 21:56

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 1. 2019 21:59

Ved to ma pisanu maximalku menej ako 200.
Coz neviem ako je mozne pri 204kW.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 1. 2019 22:05

Toyota style
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 1. 2019 22:05

To znám.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 1. 2019 22:09

Arnie J píše:Toyota style

A to je co?
Že 200 kW není 200 kW??? Nebo jak si to myslel...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 1. 2019 22:09

Omezovač
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 1. 2019 22:14

Blbost.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mafel 22. 1. 2019 22:49

glider píše:Ved to ma pisanu maximalku menej ako 200.
Coz neviem ako je mozne pri 204kW.


To je blbý údaj z českého zastoupení, mají uvedenou max. 199 a zrychlení 10s. Když se podíváš na zahraniční stránky, tak zrychlení je 7,6s a maximálka 226


Edit: dle jiného zdroje je to:
PERFORMANCE
Power to weight ratio 105.0 W/kg
0-100 km/h 7.9 s
80-120 km/h 6.8 s
Top speed 225 km/h
Braking distance 39.8 m

https://mobile.guideautoweb.com/en/spec ... cx-9/2015/



-- 22. 1. 2019 22:13 --

glider píše:Potom napis spotrebu pri 2kilach.


:-) V Superbu V6 3.6 FSI se vejdu pod 15 litrů
V6 3.6 FSI 192 kw
V6 3.7 204 kw
bez turba to jde taky
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2019 09:32

jenze ta krabice se na 200, to auto nenni delano na jizdy 200+, protoze nez sse tam dostane, tak uz brzdis. Navic odecitat udaje z tacha, kde je promereni klidne 10% je fakt pecka. Nicmene si to kup. Budes nadseny a spokojeny.
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2019 09:49

10%, to už je slušnej extrém.....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2019 10:29

A nezbylo by na novou CX-9 s foukanou Skyactiv?
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2019 11:23

Proč?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 1. 2019 11:27

Vmax minus 20km/h by som videl ako realnu cestovnu rychlost.

Ci to bol Passat alebo P11 vsetko Vmax mierne nad 200 a do cca tych 180 sa to dalo udrzat relativne vpohode.

Goes nech necita, on potrebuje na dialnicu 300kW.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2019 11:29

az se nekdy temi krabicemi svezes, tak to pochopis
anonymni

Odeslat příspěvekod glider 23. 1. 2019 11:30

Ked to ma Vmax 224 ci kolko, tak verim, ze 200 s tym pojde cestovat, 200plus ne.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2019 11:31

Goes rulezz.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2019 11:33

glider píše:Ked to ma Vmax 224 ci kolko, tak verim, ze 200 s tym pojde cestovat, 200plus ne.

Jsi nikdy žádnou krabici nezávodil?
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2019 11:33

Nejde o to, ze se to neumi jet 220 jde o to, ze v beznem provozu to je uz pro to auto moc na to, abys to relativne rychle dokazal dosahnout. U tech krabic a tech vykonu kolem 220-250 koni to je jako u nizsi stredni co ma 150 koni. Proste 100-200 ti trva treba 30 sekund. Takze ano, kdyz je fakt prazdno tak se da, jinak je maximum tak kolem 180
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2019 11:45

Na tom něco bude.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 1. 2019 11:50

Aj s 81kW TSI som valil 190-200, proste drzis plyn a hotovo.
Samozrejme, ked mas za sebou nieco silnejsie uhnes, ale o tom je to vzdy.

A ty Mello chod spamovat inde.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2019 11:53

glidere nemusis byt vzdy za kazdou cenu v opozici, ted proste meles kraviny. Znovu zopakuji - ano jde jet 220 s temito SUV, ovsem pokud je zvykly na sup s 250 koniky tak pri krabici s 250 koniky bude mit smulu. Tecka a mel si dal ty svoje sracky.
anonymni

Odeslat příspěvekod glider 23. 1. 2019 11:54

Tak so Supom sa to neda porovnat, to je jasne a inak teda si nenapisal nic nove :D

A 220 som tiez nepisal.
A to je asi tak vsetko.

Ale som rad, ze ti to stalo za vycerpavajucu reakciu O:-)
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2019 11:56

Dneska ti to melle slušně. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mafel 23. 1. 2019 13:25

tos_ píše:A nezbylo by na novou CX-9 s foukanou Skyactiv?


Nechci žádný natlakovaný čtyřválec, ale veliký atmo šestiválec. Opakuji, že spotřeba mě vůbec netrápí.
Ad goes: je to ženy auto, já jen na společné výlety. Vzhledem k současné krabici (eRko) to stran jízdních vlastností bude upgrade :-)
V6 3.6 FSI 192 kw
V6 3.7 204 kw
bez turba to jde taky
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2019 13:26

jen ti bude chybet ten komfort erka
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2019 14:46

mafel píše:
tos_ píše:A nezbylo by na novou CX-9 s foukanou Skyactiv?


Nechci žádný natlakovaný čtyřválec, ale veliký atmo šestiválec. Opakuji, že spotřeba mě vůbec netrápí.
Ad goes: je to ženy auto, já jen na společné výlety. Vzhledem k současné krabici (eRko) to stran jízdních vlastností bude upgrade :-)

Na spotřebu sere pes, ale je to přecijen novější auto, 2006 vs 2016.
anonymni

Odeslat příspěvekod mafel 24. 1. 2019 00:55

Goes: ano, to je pravděpodobné

Tos_: už nejsem nejmladší a ze zkušenosti bez statistické podpory je pravděpodobnější, že starý model je už vychytaný stran chronických závad či se o nich veřejně ví. Nový model je obvykle sice atraktivnější, ale potenciálně skýtá možná překvapení - viz např. rozvodový řetěz u prvních 1.2 fsi motorů apod. Osobně jsem zakusil první model volva S40 a byl to průser s převodovkou (3x měněná).
V6 3.6 FSI 192 kw
V6 3.7 204 kw
bez turba to jde taky
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Shr3k 24. 1. 2019 12:34

Poslední facelift s 3.7 V6 Cyclone je definitivně lepší volba než SKYACTIV 2.5T o tom žádná. Pokud si to chceš nechat déle jako eRko, dej tomu jedno léto a nech pořádně očistit a nastříkat spodek. To samé ramena, šrouby, hliníkové věci na podvozku, odrezovačem případné puchýřky na podvozkových dílech už v v zárodku. Každý rok před zimou špricnout voskem ve spreji nebo měděným sprejem na šrouby, případně zinkovým výfuk a bude to OK. Navigace s TomTomem jde v pohodě flashnout jádro a používat čerstvé upirátěné mapy.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red
2009 Mazda2 1.5 MZR 103k Independence A/T, Spirited Green
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Shr3k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 1. 2019 13:02

když už jsi tady, dalo by se zjistit, od jakého VIN mají ND miaty poslední (čtvrtou :D ) verzi převodovky?
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Shr3k 24. 1. 2019 13:54

Jako tu, co nehučí na první dvě rychlosti nebo na neutrál? :D Od 120216...
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red
2009 Mazda2 1.5 MZR 103k Independence A/T, Spirited Green
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Shr3k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 1. 2019 14:14

Nene, to není definitivní verze. Ta je až někdy od konce 2017 / začátku 2018
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Shr3k 24. 1. 2019 14:50

Tak o tom žádné informace nemám (nejsou dostupné na mazdaportálu)...
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red
2009 Mazda2 1.5 MZR 103k Independence A/T, Spirited Green
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Shr3k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mafel 24. 1. 2019 19:30

2 Shr3k: Ok, díky. Životnost auta u mě je cca 8-10 let bez ambice následného prodeje, ale s ambicí pádu ze skály :-) (za 10 let už asi i s manželkou :-))
V6 3.6 FSI 192 kw
V6 3.7 204 kw
bez turba to jde taky
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků