Mazda 3 - čtvrtá generace

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 10. 2019 19:36

Vzhled je CX-30, ten bude ve výsledku jiný.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 3. 10. 2019 19:39

Naštěstí.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 10. 2019 19:46

No já teda nevím, ale v té šedé se mi to líbí :hm
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 3. 10. 2019 19:47

to je ok, kazdy sme inak prasteny :)
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 4. 10. 2019 21:39

coskoro hadam aj zrychlenia pomera
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 10. 2019 22:11

mazec, docela to funguje... komu se nechce koukat, tak spotřeba 3,7 při 90, 7,0 při 140 (to už taková hitparáda není) a rádce řazení doporučuje jezdit na 1000 otáček :D (a ono to jede!)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 4. 10. 2019 22:11

No nevim
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 10. 2019 22:14

tak pořád samozřejmě platí, že ve srovnání s mojí to jede stejně, spotřeba je o půl litru nižší a je tam tisíc *****ítek navíc ... ale snaha se jim nedá upřít :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 4. 10. 2019 22:15

Jiste. Mazda je prukopnik toho jak dosahnout stejneho vysledku co sostat i jen stokrat slozoteji
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 10. 2019 22:18

tak Sky-G je ještě v normě, ale tohle X už asi přehnali
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 4. 10. 2019 23:26

Možná má sky-X jen nějaký hack na WLTP měření, páč podle něj dosahuje lepších hodnot než G122, což se ani v praxi zatím nepotvrdilo.
ten kdo pije-krátce žije
ten kdo nepije-žije ještě kratší dobu,jelikož ho ten co pije ho přejede
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 5. 10. 2019 07:03

ktovie ake podmienky pri tych 140 mal, pri 90 to berie dieslovku hodnotu, teda ak neporovnavam s 1.6TDI
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 10. 2019 08:14

exBURN píše:Možná má sky-X jen nějaký hack na WLTP měření, páč podle něj dosahuje lepších hodnot než G122, což se ani v praxi zatím nepotvrdilo.

Tomu Polákovi to podle mě žere o něco míň než Sky-G (jakože víc než je statistická chyba). Což je úspěch, když to auto váží o 150 kilo víc.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 5. 10. 2019 09:16

Arnie J píše:tak Sky-G je ještě v normě, ale tohle X už asi přehnali

Jj
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 10. 2019 09:45

Uvidíme jak to pude. Třeba to bude takovej prodejní fail, že si to za 2 roky koupím za půl míče v plné palbě.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků