Mazda 3 - čtvrtá generace

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 7. 2019 19:57

Samozřejmě. To "bohužel" jsem myslel vážně, protože u jiných aut tam někdy pokusy v nižších rychlostech jsou. Tak jsme se mohli mrknout.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 7. 2019 20:00

Arnie J píše:Ok, jsi největší dobrák pod sluncem, promiň.

Jsem, no.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 7. 2019 20:01

Sebechvála *****í, budeš mít špatnou karmu :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 7. 2019 20:02

Už jsem se odnaučil být zbytečně skromný a odporovat, když o mě někdo říká něco hezkého.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 23. 7. 2019 10:14

Arnie J píše:Bohužel na videu žádný pokus v nižší rychlosti není.

Stačí pustit si video zpomaleně a je to jasně vidět 8-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 23. 7. 2019 10:47

Včera jsem si projel i Scalu a jede to pěkně. Podvozek a jízda mnohem hlučnější než u nové 3. 1,5 byla s automatem a byla docela mdlá- dělá to to DSG nebo je to vlastnost té 1,5? 1,4 tsi byla teda divočejší
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 7. 2019 10:49

1,5 je utlmenejsia a aj parametrovo je slabsia voci 1,4. To bolo ovela vybusnejsi motor...skoda ho.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 10:52

část zdechlosti udělá i automat
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 7. 2019 10:53

Chod sa na tom previest a uvidis sam.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 10:54

nepotřebuju, mně stačí, jak je zdechlý kodiak kvůli automatu :D

jinak 1.5 je parametrově stejná jako 1.4, ne?
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 7. 2019 10:54

Je, ale zrychlenie aj Vmax je nizsia.
Ale prd DSG berie minimum vykonu.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 10:56

si asi sedíš na vedení, ale my se tu bavíme o zpomalených reakcích v různých situacích ... je jasné, že když dám launch control a plnej knedlík, tak to zrychlí tak, že bych to s manuálem nedal
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 7. 2019 10:59

nemyslim si, ze dokazes poznat nejake rozdily v reakcich, ktere jsou v radu desetin sekund, vice vlivu vykona rozdil auta. Proste jakekoli reakce v kodiaku budou pusobit jinak, nez v rapidu nebo mazde nebo v cemkoli jinem.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 7. 2019 11:00

Sedim si na DSG a ma spomalene reakcie pyco.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 23. 7. 2019 11:09

Každopádně jsem od 1,5 tsi čekal asi víc. Projedu to v manuálu až to někde uvidím ať to můžu porovnat.
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků