Mazda 3 - čtvrtá generace

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 7. 2019 08:21

Udělali z toho asi nějaký Volvo nebo jak to nazvat
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 21. 7. 2019 08:21

No to minimalne. Spise takovy Saab
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 21. 7. 2019 08:29

Arnie J píše:Udělali z toho asi nějaký Volvo nebo jak to nazvat

Vykolejí lokomotivu a pokračuje k vytčenému cíli?
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 7. 2019 08:45

Vzhledem k navýšení hmotnosti o 200 kilo se dá očekávat, že i v tomto se Volvu přiblížili :)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 21. 7. 2019 08:48

Se v tom projeďte. Není to vůbec špatné a mě se to líbilo moc. Jinak se ale údajně moc neprodáva - možná přijde brzo nějaké cenové zvýhodnení.
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 7. 2019 08:52

Za mě všechno co jsi napsal je očekávátelné. Odklon od agility ke komfortu. Akorát co ti tam nesedí tak ten základní dvoulitr je dynamikou právě jako 1.0 TSI. Ale bude uživatelsky příjemnější, proto bych mu dal kdykoliv přednost.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 21. 7. 2019 08:58

Napsal jsem, že jede líp - ne že je nutně rychlejší, ale že jeho projev je výrazně lepší. Fakt se v tom chce projet
ten kdo pije-krátce žije
ten kdo nepije-žije ještě kratší dobu,jelikož ho ten co pije ho přejede
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 21. 7. 2019 09:17

Byla by ostuda kdyby ne. Oproti te *****
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 7. 2019 09:45

Nechtěl jsem to psát :)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 21. 7. 2019 10:12

Projev asi jo, ale jsk vse douksne na beznou jizdu ten fen je proste lepsi pro vetsinu kidi no.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 7. 2019 11:26

Pokud bys srovnával s postarší atmo 1.4-1.6, tak jo, ale ten dvoulitr má 210 Nm, to už se dá srovnat s turbo litrem v jakýchkoliv otáčkách.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 21. 7. 2019 11:48

A prubeh? Nejde prece o absolutni hodnotu. V dizlove audine sem eml taky vice Nm jak ve V8 ferrari. Ale pokud ma litr ty Nm nekde od 2000 a pak si ke drzi tak se s rim pojede proste lip bo nebude treba tokik kvedlat.

Ale jak rikam neznam graf toho svoulitru
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 21. 7. 2019 12:03

2l ma pri 2k okolo 180Nm podla kusu
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 7. 2019 12:11

To je malo
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 21. 7. 2019 12:18

Na turbo ano na polomotor je to dost, taka P11 to ma ako maximum

-- 21. 7. 2019 12:28 --

U mna bolo 200 az pd cca 2550rpm
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků