Arnie J píše:a četl si aspoň někdo ten test?
Četl.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
S předchozí generací trojky mám za sebou pouze jeden krátký románek. Pár let zpátky jsem několik dní řídil verzi s benzínovým dvoulitrem o výkonu 165 koní, takže přímým srovnáním s minulými naftovými modely sloužit nemůžu, ale jinak… To auto bylo tak zatraceně osvěžujícím způsobem dobré.
Ještě i dnes vypadá moderně, především ale byl lehkonohý, mrštný, zkrátka hravý vůz s točivým motorem, který sice nebyl dokonalý nebo nějak zvlášť rychlý, ale svou agilitou, ovladatelností a chováním vás každým coulem ujišťoval, že nuda, šeď a „bezpečná nedotáčivost“ nemá v jeho repertoáru jízdních vlastností místo.
Arnie J píše:Tak třeba že o téhle konkrétní Mazdě bych ani neuvažoval (myslím konkrétní specifikaci, nechci nutně zavrhnout celou generaci). Já mám tu předchozí, jestli sis nevšim. V testu je i zmíněná a je tam pěkně popsáno, proč mě pořád baví:S předchozí generací trojky mám za sebou pouze jeden krátký románek. Pár let zpátky jsem několik dní řídil verzi s benzínovým dvoulitrem o výkonu 165 koní, takže přímým srovnáním s minulými naftovými modely sloužit nemůžu, ale jinak… To auto bylo tak zatraceně osvěžujícím způsobem dobré.
Ještě i dnes vypadá moderně, především ale byl lehkonohý, mrštný, zkrátka hravý vůz s točivým motorem, který sice nebyl dokonalý nebo nějak zvlášť rychlý, ale svou agilitou, ovladatelností a chováním vás každým coulem ujišťoval, že nuda, šeď a „bezpečná nedotáčivost“ nemá v jeho repertoáru jízdních vlastností místo.
Arnie J píše:a četl si aspoň někdo ten test?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků