Mazda 3 - čtvrtá generace

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod garážmistr 19. 7. 2019 10:21

Arnie J píše:a četl si aspoň někdo ten test? :)

Četl.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 7. 2019 10:22

no tak sláva ... už jsem si myslel, že jsem tu ten odkaz dával zbytečně :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 19. 7. 2019 10:23

Dával. Četl jsem to už před tím.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 19. 7. 2019 10:30

:D
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 7. 2019 10:34

sakra :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 19. 7. 2019 10:37

Hele a co z tech bodu co jsem psal neni pravda? Tyd mazda nicim z toho nevynika. Nebo jo?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 7. 2019 10:44

Tak třeba že o téhle konkrétní Mazdě bych ani neuvažoval (myslím konkrétní specifikaci, nechci nutně zavrhnout celou generaci). Já mám tu předchozí, jestli sis nevšim. V testu je i zmíněná a je tam pěkně popsáno, proč mě pořád baví:
S předchozí generací trojky mám za sebou pouze jeden krátký románek. Pár let zpátky jsem několik dní řídil verzi s benzínovým dvoulitrem o výkonu 165 koní, takže přímým srovnáním s minulými naftovými modely sloužit nemůžu, ale jinak… To auto bylo tak zatraceně osvěžujícím způsobem dobré.

Ještě i dnes vypadá moderně, především ale byl lehkonohý, mrštný, zkrátka hravý vůz s točivým motorem, který sice nebyl dokonalý nebo nějak zvlášť rychlý, ale svou agilitou, ovladatelností a chováním vás každým coulem ujišťoval, že nuda, šeď a „bezpečná nedotáčivost“ nemá v jeho repertoáru jízdních vlastností místo.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 19. 7. 2019 10:46

To ja beru. Ale ja tam vypsal pet veci nebo kolik ktere jsou vuci m3 pravdive. Neresil jsem nejakou zabavnost apod nebo tocivost motoru. Proste kvuli vykonu. Prosotoru. Kufru. Dynamice. Mi a best value si to clovek nekoupi
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 7. 2019 10:53

no když vezmeš každou z těch věcí zvlášť, tak opravdu v ničem z toho nevyniká (v některých případech ani zdaleka) ... ale jako mix vlastností mi to přišlo úplně v pohodě ... výkon v pohodě, prostor v pohodě, dynamika je asi totéž co výkon, MI taky v pohodě a value byla tehdy taky v pohodě :D jak jsem psal, srovnatelný golf 600+ po slevě
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 19. 7. 2019 10:59

Tak pak sem mel pravdu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 7. 2019 11:03

to bys měl, pokud bys psal o té mojí mazdě ... ale tys to psal o téhle z testu

tahle nemá výkon (85 kW dízl + vyšší hmotnost), je menší jak vevnitř, tak v kufru, MI teda za mě dobrý (líbí se mi velmi), no a cena teda nic moc (i když je nižší než ceníkovka golfa 1.6 TDI, ale u golfa pude sleva) ... to jaksi není ten vítězný mix, který by mě přesvědčil ke koupi
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 19. 7. 2019 11:45

Arnie J píše:Tak třeba že o téhle konkrétní Mazdě bych ani neuvažoval (myslím konkrétní specifikaci, nechci nutně zavrhnout celou generaci). Já mám tu předchozí, jestli sis nevšim. V testu je i zmíněná a je tam pěkně popsáno, proč mě pořád baví:
S předchozí generací trojky mám za sebou pouze jeden krátký románek. Pár let zpátky jsem několik dní řídil verzi s benzínovým dvoulitrem o výkonu 165 koní, takže přímým srovnáním s minulými naftovými modely sloužit nemůžu, ale jinak… To auto bylo tak zatraceně osvěžujícím způsobem dobré.

Ještě i dnes vypadá moderně, především ale byl lehkonohý, mrštný, zkrátka hravý vůz s točivým motorem, který sice nebyl dokonalý nebo nějak zvlášť rychlý, ale svou agilitou, ovladatelností a chováním vás každým coulem ujišťoval, že nuda, šeď a „bezpečná nedotáčivost“ nemá v jeho repertoáru jízdních vlastností místo.

Už od 16.7. čekám, jestli to sem vykopíruješ.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 7. 2019 11:49

Aby ne, když to tak pěkně napsal za mě :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 19. 7. 2019 11:57

Jj :D
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 19. 7. 2019 12:41

Arnie J píše:a četl si aspoň někdo ten test? :)



to bol dyzel , to necitam, ale glider by mohol nech to porovna s 1.6tdi :)
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků