Lexus koutek

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Marek71 12. 11. 2019 16:08

Jo, jo... je to pálka, no. Je fakt, že to nie je auto pre šetrílkov, s tým som tak nejak počítal. Zase s tým nechcem chodiť k Lojzovi do garáže, keď to budem za 2 roky predávať, tak sa ten poctivý servis bude hodiť :-)
Lexus GS 450h Premium 2013
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X) + LibreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 12. 11. 2019 16:24

Lojza by hleděl na hybrid jak Lojza :-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 12. 11. 2019 16:31

Marek71 píše:Jo, jo... je to pálka, no. Je fakt, že to nie je auto pre šetrílkov, s tým som tak nejak počítal. Zase s tým nechcem chodiť k Lojzovi do garáže, keď to budem za 2 roky predávať, tak sa ten poctivý servis bude hodiť :-)


takže neustále dle předpisů jezdíš z přesvědčení a ne kvůli spotřebě?
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod tslany 12. 11. 2019 16:39

To auto nežere, na zkušebce jsem to nešetřil a měl jsem 9.5/100, což bych neměl ani s miatou.
tslany
Nováček

Odeslat příspěvekod Marek71 12. 11. 2019 16:48

Ak narážaš na rýchlosť, tak ano, jazdím věčšinou (nie neustále) podľa predpisov. Nie som prasa a už mi ani nie je 20, aby som na cestách blbol. Jazdím podľa toho, koľko je to bezpečné, takže kľudne sa mi stane, že kde je 80, idem 90-100 a zase kde je 90, idem 70. A na diaľnici dám tempomat na 130 a stačí to v pohode, auto je tiché a idem takto kľudne 5 hodin v kuse a nie som unavený.

Po tých 40 tisíc km mám náklady zhruba 4,80 KČ/km (komplet benzin, servis, poistka, atd...) a to v tom ešte nie je amortizácia. Ak by som jazdil svižne a na diaľnici 160, tak by som mal spotrebu o cca. liter vyššiu a náklady o 0,30 KČ viac. To je fakt zanedbateľné :-)

Ale ak potrebujem, tých 160 na diaľnici idem. Naposledy pred mesiacom Praha-Plzeň, až na obmedzenia som to hnal 160-180, pretože som proste musel... ale inak, v pohode.
Lexus GS 450h Premium 2013
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X) + LibreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 12. 11. 2019 17:00

Ložisko stojí samotné jako druhovýrobní díl do tří tisíc, to je i s vysokohorskou přirážkou.
Auto tě nechalo na cestě, s tím ložiskem?
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 12. 11. 2019 17:06

V druhovýrobě sežene za čtyřku celej hub a vymění si to sám doma.
tslany
Nováček

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 12. 11. 2019 17:20

Marek71 píše:Jo, jo... je to pálka, no. Je fakt, že to nie je auto pre šetrílkov, s tým som tak nejak počítal. Zase s tým nechcem chodiť k Lojzovi do garáže, keď to budem za 2 roky predávať, tak sa ten poctivý servis bude hodiť :-)

Jojo, Tech 50 tisic (spis vic, kdyz vidim ty cifry :D) co das navic za vymenu oleju oproti lojzovi ti to urcite usetri...
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek71 12. 11. 2019 18:42

Sám ten náboj nevymením, cena v Lexuse bola 13000 plus práca plus DPH. Neriešim to, k Lojzovi som chodil so starou Mazdou 6, s Volvom a Lexusom autorizák.

Nie, to ložisko ma nikde nenechalo, len to hučalo, tak som to nechal preveriť a vymeniť.

Jo a čo si pamatám na Mazde som menil vzadu oba náboje a cena za jeden nejakých 5 tisíc.
Lexus GS 450h Premium 2013
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X) + LibreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SW357 12. 11. 2019 19:39

Trošku mimo téma...To mi připomíná jak v autorizáku Toyota nacenili na tátovým Avensisu T22 z roku 2002 pravý zadní brzdič na 7000 a čidlo ABS na 5000kč :-O To čidlo žádnej ze tří lojzů nedokázal u nás ve městě ani identifikovat,který zlobí,proto autorizák. Ke všemu nechápu Toyotu,že nedává sympatickou slevu kolem 25% na starší auta jako Volvo,Ford... Plus hodina práce 790...Japonci jsou super dokud se něco nezačne kazit...Nedělám si iluze že třeba u 15letýho u Subaru nebo Mazdy tomu bude jinak,u potřeby diagnostiky a něčeho speciálního.
SW357
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tslany 12. 11. 2019 20:45

Já teď přestavuju postupně miatu z 2006 a ty ceny jsou mimo autorizák v pohodě, třeba pro PCV ventil nebo tak je lepší zas autorizák, záleží.
Marek71 píše:Sám ten náboj nevymením

Jasně, že vyměníš, stačí ti k tomu náboj, hever, gola sada a půl hoďky času, max hoďku.
tslany
Nováček

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 12. 11. 2019 21:08

Marek71 píše:Sám ten náboj nevymením, cena v Lexuse bola 13000 plus práca plus DPH. Neriešim to, k Lojzovi som chodil so starou Mazdou 6, s Volvom a Lexusom autorizák.

Nie, to ložisko ma nikde nenechalo, len to hučalo, tak som to nechal preveriť a vymeniť.

Jo a čo si pamatám na Mazde som menil vzadu oba náboje a cena za jeden nejakých 5 tisíc.

Vidiš, já byl s AMG v autorizáku, nechal tam přes 60 tisíc a nic, oprava se nekonala. Teď jezdim ke garážníkovi a auto šlape krásně.
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TypeL 12. 11. 2019 21:08

SW357 píše:..Japonci jsou super dokud se něco nezačne kazit...Nedělám si iluze že třeba u 15letýho u Subaru nebo Mazdy tomu bude jinak,u potřeby diagnostiky a něčeho speciálního.

Treba vymena rozvodu v novem civicu (remen) co pry ted delali v honde v nitre sk 1300 euro s praci :D solidni rana, 5let/120tkm interval
TypeL
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 11. 2019 21:39

tslany píše:Já teď přestavuju postupně miatu z 2006 a ty ceny jsou mimo autorizák v pohodě, třeba pro PCV ventil nebo tak je lepší zas autorizák, záleží.
Marek71 píše:Sám ten náboj nevymením

Jasně, že vyměníš, stačí ti k tomu náboj, hever, gola sada a půl hoďky času, max hoďku.


Nechces toho nechat?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků