Mazda Skyactiv nafta v oleji

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 4. 11. 2017 22:58

to vies, ked okusis sky-g, ine uz nechces
maty mat sky-g, tiez by nemenil :D
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 11. 2017 23:02

By matoval od rána do večera :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 11. 2017 23:06

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 4. 11. 2017 23:15

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 4. 11. 2017 23:35

:D
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 5. 11. 2017 01:53

:D
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 11. 2017 06:44

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 5. 11. 2017 09:22

Lubos1 píše:
okcak píše:Mohl bys mi poslat nějaký kontakt na sebe? Rád bych tě navrhl soudu jako nestranného svědka. Stání bude v únoru. Pochopitelně že veškeré náklady s tím spojené ti uhradím. Každý svědek dobrý. Několik jich už mám, hledám další. Čím víc, tím lépe.

Kontakt ti poslat mozem, ale ako svedok ti neposluzim. Nechapem, co by som ti mal dosvedcit. Moj "pripad" bol jasny. Vackovy hriadel v *****, auto zacalo zle brzdit, piliny v motore atd. Vymena suciastok, predaj auta, kupa noveho s tym, ze diesel uz nikdy viac. Predtym som mal 3 diesle, z toho 2 Mazdy 6 a bez problemov. Co uz, doba sa zmenila. So sucasnym benzinom som spokojny, mam objednanu dalsiu Mazdu 6, zas benzin. Manzelka ma CX3 a je spokojna tiez :-)

Dosvědčíš mi to, že auta vyrobena od r.v.? do roku 2013 mají problém s pilinami v oleji. To, že ti vyměnili vačkový hřídel atd. nestačí. Tím. že v oleji byly piliny došlo určitě, na 100% k poškození pístních kroužků a následně k prosakování nafty do oleje. které se Mazda snaží mlžit vypalováním DPF filtru a podobnými nesmysly. Pravý důvod je v poškození pístních kroužků. Takže si prodal auto, které je zralé na GO motoru.
Tady:

https://www.mazdaklan.cz/threads/proble ... 50/page-14

to někdo ,, Max6,, z nezávislého fóra mazdaklan.cz (které bylo pravděpodobně založené za účelem mlžení prosakovaní nafty do oleje) pěkně popsal, jak to vypalování DPF filtru probíhá. Jenomže jak sám píše, jedna se o tak malé množství nafty, že to na měrce oleje nemáš šanci poznat. Něco jiného je, když ti do oleje přiteče 1/2 litru nebo 1 litr nafty a na měrce se to projeví 1/2 cm na ryskou max nebo klidně i 1cm nebo 2 cm. To už ten olej je p*deli a nemaže.

Pro jistotu to tady zkopíruji, kdyby to p. Max6 chtěl upravit nebo vymazat na nezávislém fóru mazdaklan.cz:

Že se ředí/dostává olej do spalovacího prostoru nebo naopak palivo ať je to benzín nebo nafta do mazacího okruhu je naprosto normální jev. Je to dáno netěstnostmi pístních kroužků. Jde jen o to kolik se tam toho dostane. Mraky lidí nejčastěji zná problém toho že se olej dostává do spalovací místnosti (dalo by se říct že se mísí s benzínem). Pokud je motor jak se říká "TOP Stav",tak se toho oleje dostává tak málo,že je to neznatelné při kontrole množství oleje že by olej ubýval, ale přeci jen se sem a tam nějaký ten kousek spálí. Samozřejmě to funguje i obráceně kvůli oněm netěsnostem mezi pístními kroužky a stěnou válce (můžou to být třeba drážky po honování ve stěně válce), takže se dostává palivo (benzín/nafta/etanol/olej na hranolky,atd...) do olejové náplně. Musíš taky brát v potaz že ve spalovací komoře jsou obrovské tlaky,které tomuhle "proceďování" oleje nebo paliva taky hodně pomáhají.Pořád se bavíme o pěkně zajetém motoru,který nemá žádné mechanické problémy neboli "TOP Stav". Toho množství paliva nebo oleje (berte to z jaký chce stránky) je tak malý že se stihne vypařit/spálit dřív než dojde k nějakýmu nahromadění a bylo by to vidět na měrce/poteče z vejfuku olej. Samozřejmě i stíhmhle miniaturním ředěním výrobci olejů/katalizátorů atd... samozřejmě počítají a když vezmu teda variantu "ředí se olej palivem" tak s tím výrobci olejů samozřejmě počítají a olej je svojí aditivací chráněný.
Jenže teď začne ta pohádka: Jednoho růžovýho dne si ouřadové vzpoměli,že vznětový (diesel) motory nebo i zážehový (třeba benzín) motory (hlavně s přimym vstřikovánim) při spalovacim procesu vyprodukujou pevný částice (říkejme jim prostě saze). A tyhle saze je potřeba zachytit aby nám občanům se neničilo zdravý a všechno bylo zalitý sluncem. Takže konstruktéři přišli na věc zvanou DPF neboli filtr pevných částic kterej tyhle saze pochytá... Tak jako pytlík u vysavače se časem zanese,tak se zanese i DPF. Jenže vyhodit ho pokaždý jako pytlík u vysavače by byl obrovskej luxus,tak místo vyhození a namontování novýho každejch cca 400km se prostě udělá regenerace. Zatím nejlíp vymyšlenou věcí jak se zbavit sazí (a takhle se třeba čistí i svíčky na benznových motorech) je pomocí hoření/velkýho tepla. Takže ta regenerace je lajcky přeloženo "vypálení" filtru pevných částic. No jo,jenže jak ten filtr člověk vypálí ? Samozřejmě nebudeme každých cca 400km tankovat do výfuku benzín a škrtat sirkou. Takže se ta "nadměrná teplota" musí udělat už v motoru aby došla přes výfukový potrubí až k filtru a tím pádem došlo ke spálení těch sazí. A ta nadměrná teplota se tam udělá tak,že vstřikovače nebo klidně jeden samotný vstřikovač pustí prostě mnohonásobně víc paliva (pro tebe nafty) a funguje to jako když přiložíš do kotle. Prostě se ti podařilo zvednout teplotu. Ale jak jsem psal nahoře,tak v motorovym prostoru jsou prostě netěsnosti (některý tam i musí být) a těmahle netěsnostma se to enormní množství paliva dostává do olejového oběhu... No a tady to je. Tady je ta vaše konstrukčí katastrofická chyba. A jak tu chybu co nejvíc eliminovat ? Nejezdit krátký trasy a nechat motor pořádně se ohřát i sešlápnutim víc plynu. Protože když ten motor občas i svižnou jízdou víc ohřeš,tak samotnou jízdou zvedneš teplotu ve výfukovym potrubí a najednou děláš (byť o tom nevíš) takovou "samo" regeneraci. Proto diesly co jezdí delší trasy nebo jim lidi víc nakládaj,tak tolik ty auta nemají potřebu častý regenerace a tudíž se jim olej tolik nemísí s palivem.

Samozřejmě jsou systémy (mam pocit že žabožrouti to maj ??),že se ten jeden vstřikovač dá až k DPF filtru a pak nestříká do spalovací místnosti,ale přímo k němu,jenže tím dochází k poškozování DPFka. Ale to byla jen taková druhá konstrukční odbočka.
Přílohy
IMG_1954 (2).jpg
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod okcak 5. 11. 2017 11:21

https://www.mazdaklan.cz/threads/proble ... 150/page-5

pavelgut napsal: ↑
Dostal jsem na jiném fóru ban za pojednání o vačkách a odblokování motoru. A koukám, že je tady i shr3k, jehož příspěvky jsem rád na tomto předcházejícím fóru čítával. Pak někam zmizel a přestal psát. A ejhle, je zde. Super.
Pan shr3k toto forum založil. :-) Myšleno forum mazdaklan.cz
Přílohy
IMG_2240.png
IMG_2239.png
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 11. 2017 11:54

Je to kampaň a účelovka.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 5. 11. 2017 12:06

Jestli myslíš kampaní a účelovkou to plkání trollu na fóru mazdaklan.cz, tak to s tebou 100% souhlasím.
Mazda to měla a má vmyšlené perfektně. O tom žádná. Bohužel se ji do toho dobře vymyšleného řešení, jak se zbavit močoviny namotal brousicí se vačkový hřídel. A to je velký, velký průšvih.
Naposledy upravil okcak dne 5. 11. 2017 17:09, celkově upraveno 3
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 11. 2017 12:09

A místo aby se k tomu postavili čelem, tak strkají hlavu do písku. Jak typické. Kdo ví, jestli o tom má povědomí mateřský podniuk v Japonsku?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod randomuser 5. 11. 2017 12:19

MELLO píše:Je to kampaň a účelovka.
Samozrejme, těch tradičních, zkorumpovaných automobilek, sorry jako... Andy
randomuser
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 11. 2017 12:19

:D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 5. 11. 2017 14:08

S těmi pilinami to moc nechápu, přece je tam olejový filtr, který všechny nečistoty vč. pilin zachytí a olej by měl zůstat čistý. Chápu, že než se od vačky dostanou piliny do filtru, můžou cestou nějaké nepodstatné poškození napáchat, ale pořád jsou v oleji a tudíž jejich tření vůči ostatním plochám je minimální.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků